vakwerk

Op de afgesproken tijd 2 leuke jonge beleefde mannen die direct ijverig aan de slag gaan. Na viereneenhalf uur 3 dakramen inclusief rolgordijnen geplaatst. Rommel keurig opgeruimd. Niets dan lof.

strak afgewerkt met name de pannen aansluiting met het raam

fijn bedrijf zeer snel de offerte gekregen op afgesproken datum geplaatst

Perfect geregeld zeer adequate monteurs

Perfect geregeld zeer adequate monteurs

Vriendelijk en werken netjes

Monteurs die bij ons 3 nieuwe dakramen hebben gezet waren vriendelijk en werken netjes mooi resultaat zijn er erg blij mee

Super goede service en installatie

Alles heel duidelijk afgesproken. Van offerte tot installatie. Offerte is drie keer gewijzigd omdat ik niet duidelijk was geweest in het begin. Akkoord op gegeven en datum gepland. De afspraak was dat de monteurs 8 uur zou komen. Planning was gewijzigd en ze kwamen rond het middag uur. Last minute wijziging werd netjes van tevoren gecommuniceerd en gevraagd of dit mogelijk was. Installatie was binnen anderhalf uur klaar. Snel en vakkundig gedaan. Het enige wat ik zou aanraden ter verbetering is het duidelijker aangeven dat het oude raam alleen werd afgevoerd tegen betaling. Als ze deze keuze van tevoren geven dan kunnen ze de 50 euro meerprijs gelijk meenemen in de offerte.

Vervanging van glas velux ggl3 perfect uitgevoerd.

Glas van het dakraam was lek en niet meer doorzichtig. Het glas is vakkundig vervangen door een vriendelijke en behulpzame monteur, welke me nog enkele tips gaf voor het onderhoud daarvan. Prima

Uitstekend zeer aan te bevelen

Uitermate tevreden. Snelle plaatsing en keurige afwerking. Op afgesproken tijd steeds aanwezig. Door herplaatsing van een rolluik liep dit vertraging op omdat compatibel onderdelen niet aanwezig waren. Maar mede dank aan planning (Ilse) is herplaatsing gerealiseerd. Waarvoor dank.

dakraam keurig netjes geplaatst en afgewerkt Zeer tevreden

Meedenken en klant is koning.

Groot Velux raam vervangen en klein steekraam vervangen door klein Velux raam. Het kleine Velux raam werd afgetimmerd met schuine kanten ipv rechte kanten waardoor er een grotere lichtinval ontstaat waar ik niet aan gedacht had. KLASSE!! Alles schoon opgeleverd en na 3,5 uur weer vertrokken. Vriendelijk, netjes en correct.

Zeer bekwame monteurs

De monteurs hebben vakkundig en super netjes gewerkt. Ik zou ze aanraden bij iemand die een dakraam wil laten plaatsen. Ik ben een zeer tevreden klant.

Top service en snel gedaan

Vandaag beiden zolder ramen laten vervangen en kan niet anders zeggen dat alles perfect velopen is. Hardwerkende mannen ondanks de warme en alles netje achterfelaten zeer vriendelijk en profecioneel een aanrader !!

Netjes en snel

Velux glas vervangen, vanaf het eerste contact goede info en na opdracht netjes en snel afgerond door vriendelijke installateurs.

Goede communicatie en opvolging !

Ik werd meteen gebeld, waren bereid te komen kijken en repareren. Ook al was het best ver weg. Prima vakmannen ! Niet duur . Ik was geen klant bij hen en ze hebben me prima geholpen!

Snel en perfect gedaan.

Goeie en snelle communicatie. Ze konden al snel komen om te plaatsen. Snel en netjes uitgevoerd. Alles netjes achtergelaten. Heel blij met het resultaat (2 dakramen met zonnewering binnen en 1 buitenzonnewering).

Snelle en vakkundige service!

Na indienen van verzoek tot vervangen van twee velux tuimeldakramen snel reactie gekregen. Een afspraak was snel gemaakt en kon op korte termijn. Vervangen van de dakramen gebeurde snel, binnen 2 uur was alles klaar. Kan DakraamGarant zeker aanbevelen!

Vandaag 2 tuimelramen vervangen voor 2 uitzetramen (kunststof) Snel en vakkundig gemonteerd door Richard die nog tijd voor de klant heeft . Ziet er weer mooi uit .

Uitstekend advies, werk, prijs, kwaliteit en nette kerels

Topteam! Heel tevreden met de snelle plaatsing van in totaal vier dakramen in uitbouw en zolderkamer. Medewerkers reageren vlot, vriendelijk en adequaat met offertes en advies. Gevolg ramen zijn uitstekend op maat geleverd, waardoor wij heel tevreden zijn over de lichtinval in de betreffende woonruimtes. De mannen op de vloer zijn nette voorkomende kerels, en dat is een verademing eerlijk gezegd. Maar minstens zo belangrijk; ze leveren uitstekend werk en betrekken ons in de stappen die ze gingen zetten. Dus eerst denken, overleggen, doen. Uitstekende prijs kwaliteit!!

perfecte service voor een betaalbare prijs

begin mei zijn 2 monteurs langsgeweest om een klein zolderraam bij ons te vervangen. de aanloop naar deze dag was prettig en professioneel. Op maandagochtend was het in no time geregeld en hebben we nu een mooi nieuw raam en alles is netjes achter gelaten. We gaan nu kijken naar de mogelijkheden voor het grota dakraam :-).

Keurig het raam vervangen.

Zijn er blij mee keurig vervangen netjes afgewerkt. Vriendelijke monteur.

Uitstekend!

Een hele goede en vooral snelle service, en dat allemaal voor een schappelijke prijs. Richard denkt met je mee en Ilse handelde de planning en administratie lekker snel af. De monteurs waren ook nog 's keurig op tijd en werkten heel netjes. Kortom niks op aan te merken, en wij genieten van onze dakraam.

Super snel en netjes gemaakt

8-4-24 groot dakraam met verduistering rolgordijn geplaatst, met hijskraan over dak heen.3 super vriendelijke heren die dit gerealiseerd hebben. Werken snel en netjes Alles binnen 10 dagen geregeld van bestellen t/m plaatsen. En na de betaling meteen de officiële factuur. Kan niet anders zeggen dan perfect!

dikke 10

correcte en snelle antwoorden op vragen tijdens beslisperiode. uitvoerige offerte met duidelijke omschrijving van de te gebruiken materialen, kosten en eisen aan de klant zodat er geen onduidelijkheid bestaat na oplevering. Snelle en adequate uitvoering met goede bescherming van de dakpannen rond het raam. Na de hevige buien va de laatste dagen geen druppel lek, de 10 is dus welverdiend.

Een fijne communicatie met dakraamgarant. Snelle service en fijn geholpen. Zeer tevreden over alles en zou het zeker aanbevelen.

Snel en goed

In de tijd dat anderen er over doen om een offerte te maken of terug te bellen heeft DakraamGarant het raam al geplaatst. Ik heb 4 verschillende bedrijven aangeschreven, 1 reageerde een dag na het plaatsen van het dakraam pas, 1 reageerde helemaal niet en een 3e kwam met een prijs 1,5 keer zo hoog als beloofd op de website. Gelukkig heeft Dakraam Garant snel een offerte opgesteld en heeft goed meegedacht. In 1 uur hadden ze een gat in mn dak en het raam geplaatst en netjes afgewerkt. Alles inclusief.

Visser Roosendaal 87

1606XD Venhuizen