Helemaal tevreden , snel vriendelijk

Tevreden met resultaat.

Wij hebben een nieuwe dakraam laten verplaatsen in onze badkamer. Goed afgewerkt volgens afspraak in korte tijd. Wij zijn wel tevreden.

Zeer tevreden, conform afspraak perfect uitgevoerd

Eerst via de officiële website van Velux geprobeerd, dit heeft geen resultaat opgeleverd. Hierbij aangesloten installateurs vonden het kennelijk teveel moeite om op een email te reageren. Verder gezocht op Velux dakraam en bij Dakraam Garant terecht gekomen, snelle reactie correcte offerte. Het nieuwe dakraam is op 8 juni 2021 zeer vakkundig en netjes geplaats, de werkplek schoon achtergelaten en alle overgebleven materiaal meegenomen.

Alles geheel volgens afspraak.

De communicatie met DakraamGarant verliep allemaal heel goed en zeer vriendelijk. De offerte was duidelijk en een scherpe prijs. De installatie verliep ook goed door twee echte vakmannen. Ze dachten goed mee over de exacte locatie van het raam en hebben de installatie heel netjes gedaan. Complimenten!

Keurig gemonteerd, goede prijs en service

Keurige afhandeling van het gehele traject vanaf offerte aanvraag tot aan montage. Goede monteurs en service

Om 8 uur stonden ze met 2 man sterk op de stoep. 2 uur later waren ze klaar. Super snel! Aardige kerels en keurig netjes geplaatst.

Toppers!!

Al vaker met ze samengewerkt. Vakkundige klantvriendelijke vakmannen! Ga zo door. Vriendelijke groeten Bianca Interieurstylist De Woonwens

Punctueel, goed resultaat en zeer vriendelijk.

Mannen stonden zoals gepland om 08.00 uur voor de deur. Goed, snel en vakkundig 2 dakramen geplaatst. Rommel netjes opgeruimd en meegenomen. Bijzonder mooie dakramen van Velux.

100+ % Toppie

De proffesionaliteit en vakmanschap straalt van de mannen af, toen ik ze zag wist ik genoeg, blij dat ik voor Dakraam garant heb gekozen. Het ging bij mij om het vervangen van een GGL 4 type Velux raam, alles keurig en snel gerealiseerd. Als extra service wezen zij mij op wat slechte dakpannen en aangezien ik er nog wat had liggen werden die voor mij vervangen. Nogmaals mijn dank hiervoor mannen !

Keurig Netjes gemonteerd Aanrader Velux dakramen

Vriendelijke monteurs met veel ervaring. Ruim 10 jaar al. Alles netjes opgeruimd Vakwerk. Bedankt. Zeker aan te bevelen.

Vakbekwame mensen

De monteurs losten een lastig probleem met ons oude raam handig op.

vakkundig en snel

Keurig op afgesproken tijd, prettig personeel. In ruim 2 uur dakraam vervangen. Duidelijke uitleg van de werking. Noodzakelijke aanpassing van dakpannen uitgevoerd. Aftimmering niet uitgevoerd omdat bestaande aftimmering nog prima in orde was. Helaas niet in mindering op de factuur gebracht.

Uitstekende service!

Snelle reacties bij het opvragen van een offerte, duidelijke afspraken. De mannen kwamen op de afgesproken tijd en hebben twee uur nodig gehad om het oude velux dakraam te vervangen voor een elektrisch bediend raam. Ik ben er blij mee!

Fantastisch!

Binnen drie dagen was bij mij het probleem opgelost; van een weggewaaid glas in een oud ijzeren raam naar een compleet nieuw Velux dakraam. Zonder lekkage, supersnel en vakkundig opgelost tegen een zeer redelijke prijs. Aanrader!

Wederom top!

Netjes en vakkundig wederom dakramen vervangen voor DakraamGarant!

Heel positief project

Alles perfect uitgevoerd

Fantastisch!

Wij hebben 3 nieuwe Velux uitzettuimel vensters laten plaatsen door dakraam garant. Via internet kan je makkelijk je raam samen stellen. Bij vragen wordt je heel vriendelijk en snel geholpen. De ramen zijn zeer netjes geplaatst en alles is netjes opgeruimd.

Klantgericht, servicegericht

Na eerst een offerte te hebben opgevraagd voor 3 dakramen vervangen, hebben we de knoop doorgehakt en hebben de opdracht gegund aan Dakraam Garant. Geen moeilijke dingen, alles helder, duidelijk. 3 ramen zaten er in no-time in. Leuke monteurs ook, in voor een babbel. En nu? Genieten van 3 mooie dakramen!

Volgens afspraken geleverd

Goede ervaring met bestellen en plaatsen.

Uitstekend werk en vriendelijk personeel

Erg blij mee was snel gebeurt ziet er mooi uit ! En aardige mensen

Vriendelijk en netjes

Kwamen op tijd volgens afspraak, goed overleg over plaatsing. Na montage alles keurig opgeruimd en gestofzuigd! Duidelijke uitleg werking dakraam.

Heel tevreden!

Er is veel tijd en aandacht gestoken in de keuze. Heel goed en eerlijk advies gekregen. We zijn heel blij met het eindresultaat. Alles is perfect afgewerkt. Tijdens het werk ook nog 2 kapotte dakpannen vervangen. Richard en Nikay, top gewerkt! Ilse en Willie, ook een pluim voor jullie. We zouden iedereen dit bedrijf aanraden.

Twee grote dakramen bekwaam vervangen

Beide heren stonden om 7:45 al voor mijn huis te wachten en om 11:00 zat het werk er al op. Twee grote Velux dakramen zijn erg netjes zonder de bestaande afwerking te beschadigen vervangen. De parketvloer op zolder had ik al beschermd met stucloper en de boekenkast, bureau en bed had ik afgedekt met plastic. Ze hebben nog geholpen om de oude ramen even bij de milieustraat te dumpen. Ronduit bekwame mannen met gevoel voor service.

Vakkundig, snel en netjes

Heel goed werk afgeleverd. Kwamen precies op tijd. Je kunt merken dat dit vakmensen zijn en gespecialiseerd in dakramen.