Geweldige service voor een klus die je eigenlijk niet zelf wilt doen

Van het opvragen van de offerte via de website, tot het inplannen en uitvoeren van de werkzaamheden, alles verliep soepel en professioneel. We hebben een geweldig mooi, nieuw dakraam gekregen en kunnen weer jaren vooruit. Dank voor jullie dienst!

Kwaliteit en super snelle service

Maandag gebeld voor offerte en vrijdag werd het dakraam al geplaatst Service, klantvriendelijk, kwaliteit….. Top!

GEWELDIG

De 2 monteurs waren volgens afspraak op tijd bij ons nadat zij zich voorgesteld hadden aan de slag, ons huis(ruim 100 jaar oud) heeft een extreem schuin dak zoals afgesproken hiervoor een kraan besteld de lead monteur had met de machinist contact over de aanvangstijd kortom in een kleine 2,5 uur was het gefikst. Het venster zit als gegoten alles na afloop netjes opgeruimd. Resume, Zeer tevreden met de werkzaamheden en handeling.

Wat een geweldig bedrijf . Deskundige super beleefde mensen. Wij waren héél erg blij met jullie !! Prachtig werk geleverd Gr Bap en Elly Weers

We zijn door DakraamGarant prima geholpen en zullen het bedrijf zeker bij anderen aanbevelen.

Ons probleem, kapot dakraam, werd eerst door een monteur beoordeeld maar deze kosten werden niet in rekening gebracht. Op onze vraag naar de nota werd geruststellend geantwoord dat die niet kwam. Topservice! Later hebben we toch besloten het dakraam te laten repareren en gingen natuurlijk weer naar DakraamGarant. Na enige communicatie heen en weer werd het dakraam keurig gerepareerd door een uiterst vriendelijke monteur. Prettig in de omgang en werkte hij heel netjes. En in de herfstactie werden de voorrijkosten ook nog eens niet in rekening gebracht. Kortom: prima geholpen door een prettig bedrijf.

Fijne service

Prettig contact en snelle montage van ons nieuwe dakraam. Allom een hele fijne service.

Vakkundige en harde werkers. Konden snel komen. Heel blij met resultaat!

Prima communicatie, plaatsing en prijs.

Communicatie verliep prettig en snel, plaatsing dakraam zeer snel en deskundig(binnen een week) en scherp geprijsd.

Goede korte communicatie

Goede korte snelle communicatie snelle plaatsing. Aardige monteurs dakraam jaren eerder moeten vervangen

Dakraam snel en vakkundig geïnstalleerd.

Binnen 1 week het dakraam geplaatst. Snel en vakkundig. Vakkundig en betrouwbare monteurs. Zeer tevreden!

volgens afspraak - goed geregeld

Plaatsen van een Velux kon op korte termijn, afspraak snel gemaakt. Plaatsen ging snel en netjes. Ruimte netjes achtergelaten, ik zorg zelf voor afvoeren afval, maar dat was netjes bij elkaar in de kartonnen verpakking gedaan.

Helemaal super!

In 1 week offerte en werk uitgevoerd. Dat is heel prettig, hartelijk dank.

We zijn erg tevreden met de firma Dakraamgarant . Ons raam was kapot en we moesten snel een raam hebben. De mevrouw van kantoor vertelde ons dat het al binnen een paar dagen kon, omdat ze in de buurt moesten zijn. Dakraamgarant denkt dus echt mee! .Hele snelle levering en hele keurige en ervaren jongens. Ik zal deze firma zeker aanraden.

Heel tevreden

Nadat ik de offerte kreeg, werd het dakraam binnen een week geplaatst. Alles naar tevredenheid. Uitleg van de aardige monteur was duidelijk. Ook belangrijk dat alles keurig netjes opgeruimd was en alles mee terug genomen werd. Dit bedrijf is zeker een aanrader

Snel netjes…..en geweldig leuke jongens.

Goed en vakkundig werk geleverd

Vriendelijke monteurs, goed en zeer snel de klus geklaard. En ook netjes gewerkt, namen alles mee en de plek was weer opgeruimd. Zeker dat we ze nog een keer een raam mogen plaatsen bij ons.

Snelle offerte, planning en montage

Alles werd snel ingepland om de wens in kaart te brengen en de offerte uit te brengen voor twee woningen naast elkaar. Heldere offerte, eenvoudig aanpassingen door te voeren en na akkoord volgde een snelle planning. Monteurs waren erg vriendelijk, kundig, snel en hebben alles naderhand prima toegelicht over het gebruik. Prima tevreden.

Helemaal top!

Een week geleden gebeld en nu mn dakraam er al In ! Dit moest snel gebeuren ivm montage van zonnepanelen. Monteur Nikay was snel, keurig netjes, vakkundig en leuke gozer. Zeer bedankt!

Goed vakwerk

Snelle service en vakwerk! Netjes afgewerkt en schoon achtergelaten. In 2,5 uur zat alles erin.

Ik heb door Dakraam Garant een Velux raam laten vervangen. Het dakraam werd snel geleverd en geplaatst. Super keurige monteurs die heel netjes werken. Meteen een rolluik er ij besteld. Scheelt enorm veel warmte in huis. Dit bedrijf is een aanrader!

Heel positief

Goede en snelle communicatie. Dakraam kon ook snel geplaatst worden.

De monteurs waren vriendelijk en keurig op tijd. Dakraam was snel en netjes geïnstalleerd en alles netjes achtergelaten. Zeker een aanrader als je een dakraam wilt

uitermate tevreden over de snelle levering en vakkundig uitgevoerde werkzaamheden

Op mijn verzoek om een offerte voor de vervanging van enkele dakramen werd daags daarna al gereageerd. Na toelevering van een aantal daarvoor noodzakelijke gegevens ontving ik zeer snel een definitieve offerte. Na acceptatie daarvan werd binnen enkele dagen niet alleen een afspraak gemaakt voor de uitvoering van de werkzaamheden, maar werd ook de situatie ter plekke goed bekeken. Binnen een maand na de aangevraagde offerte werden de nieuwe dakramen reeds geplaatst. De hele afhandeling is niet alleen snel maar ook zeer vakkundig en correct verlopen. Compliment !

Montage team zijn toppers!

Wat een geweldig goed bedrijf! Montage team stond op de afgesproken tijd voor de deur, waren super vriendelijk en behulpzaam. Ons Velux dakraam is goed en professioneel geplaatst. De mannen werken snel en leveren alles schoon op! Wij zijn tevreden en bevelen Dakraam Garant aan iedereen aan. Bedankt voor de perfecte service.

Snel en vakkundig

Het mailcontact na het aanvragen van de offerte was erg prettig. Er werd gevraagd om foto's van de situatie en er werden verdiepende vragen gesteld. Er werd goed meegedacht en dat was erg fijn. De afspraak kon op zeer korte termijn gemaakt worden (2 dagen!). De monteurs arriveerden binnen het aangekondigde tijdvak en hadden binnen 1,5 uur het dakraam geplaatst. Extra kosten werden netjes vooraf besproken en het de ruimte werd netjes achter gelaten. Heel tevreden met het resultaat!

Visser Roosendaal 87

1606XD Venhuizen