Handig

Ik heb veel bij geleerd

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Ronse
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Ik of mijn familie volgde reeds lessen via jullie rijschool
  • Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Professioneel
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Zeer tevreden
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? Was meer dan mijn verwachting
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Tevreden

tevreden

heel tevreden ze kunnen goed leren met veel geduld

Zeer zinvol

2 uurtjes ingeboekt om het parkeren aan te leren en die bleken zeer zinvol. Een aangename lesgeefster en de nodige tips om zelf mee aan de slag te gaan.

• Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Via reclame/advertentie
  • Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? Voldeed aan mijn verwachting
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Zeer goede en ontspannen lessen

De rijlessen verliepen steeds duidelijk en zeer ontspannen. Veel dank aan Paul de rijbegeleider voor de goede aanpak van de lessen, de babbels onderweg en ook voor de aardrijkskundelessen tijdens het rijden! :)

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Geraardsbergen
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Via reclame/advertentie
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? N.v.t.

Fantastische begeleiding

Echt een aanrader, heb 20u gevolgd en dit met de beste en meest vriendelijke instructeur. Dirk was de naam. Heeft alles perfect uitgelegd waardoor ik de eerste keer examen direct geslaagd was.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Zeer goede hulp en oprechte belangstelling

Fantastische ervaring. Heel veel stress voor de rijlessen en -examen maar mijn instructrice stelde me zeer snel gerust en geloofde echt in mij. Je leert alle nodige dingen aan en er wordt telkens geluisterd naar jouw angsten of wat voor jou een uitdaging is. Ook worden iedere les de goeie punten benadrukt en wordt er ook vermeld welke werkpunten er zijn. Enorm geholpen doorheen mijn traject.

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Professioneel
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Tevreden
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

goede begeleiding en snelle service

de opleiding ging zeer vlot, een goede begeleiding.

super.

Schrik en stress op voorhand elke les opnieuw. eenmaal aangekomen, dacht ik bij mezelf waarom altijd dat stressen. De rijinstructeur zorgt ervoor dat je terug op u gemak bent. Goede lessen met rustige, begripvolle uitleg. Was/ is heel aangenaam om zo te leren rijden. Met grapjes, gelach en raadseltjes wist ik wat ik moest doen. enorm blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen.

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Ronse
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Mond aan mond reclame, Ik of mijn familie volgde reeds lessen via jullie rijschool, Via sociale media

heel tevreden

de lessen zijn steeds goed verlopen, ik heb de indruk dat ik goed voorbereid naar het examen kan vertrekken

Gewoonweg top!

Goede en duidelijke communicatie

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Ronse
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Via sociale media
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Monitor Rudy, You Are The Best!!!

Im driving for years now but k decided to take some courses to pass the final exam and it was the best decision ever. Rude teaches all i had to know for the exam. I was a good driver but now im a very very good driver. As you can guess i got my driver license. Thank you Rudy and Rijschool Vlaamse ardennen. Ps. I really recommend everybody to take some courses before doing the exam it will benefit you like crazy.

Uitstekend!

Heb 20 uur gevolgd. Zeer sympathieke lesgever, genoot van elke rit met hem. Was zeer rustig en legt alles op een duidelijke manier uit. Ben in 1 keer kunnen slagen voor het praktijkexamen.

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Zottegem
  • Volgde u een particuliere of professionele opleiding? N.v.t.

toppie!

super vriendelijke mensen, vlot verlopen, goede feedback. ontspannen sfeer

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Ronse
  • Volgde u een particuliere of professionele opleiding? N.v.t.

Alles goed

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Ik krijg de nodige opleiding, ben tevreden!

Eerst heb ik leren opstarten met de auto. Dan heb ik ook leren starten op een helling. Dan heb ik leren achteruit rijden en schakelen. Dit ging allemaal vlot. Ik kijk uit naar de rest van de lessen.

Heel goede ervaring

Stap per stap leren rijden met een zeer goede begeleider! Er werd technische maar ook logische uitleg gegeven zodat je goed wist wat te doen.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Onze rij-ervaring was top dankzij de goede zorgen en uitleg van de rij-instructeur Kris Spileers.

Onze rij-ervaring met de rijschool Vlaamse Ardennen Ronse was top.Dankzij de goede uitleg,goede zorgen en geduld van rij-instructeur Kris Spileers werd het rijbewijs vlot behaald. Dank u .

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Top ervaring. Rudy is een top begeleider

Ik omschrijf mijn ervaring als een top ervaring. Rudy heeft mij heel veel tips gegeven en heeft me veel geholpen.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Richard is een top instructeur! L’As des As!!!!

Tot tweemaal toe heb ik met een andere rijschool en 4 instructeurs mijn rijbewijs A trachten te halen, zonder succes. Na het aanraden van mijn barbier ben ik bij de rijschool Vlaamse - Ardennen terecht gekomen, Richard is erin geslaagd waar 4 andere instructeurs die “les aan politie” geven gefaald hadden bij 11 uur les, ik begon te twijfelen of ik geschikt was om met de moto te rijden. Hij wist mij een techniek aan te leren voor het traag rijden waar ik oorspronkelijk 9 seconden mee haalde bij de vorige rijschool, met zijn techniek haalde ik 16 seconden, mijn achten werden ook veel beter met de kijktechniek die hij mij aanleerde, en dit allemaal op amper 1uur tijd!!!! Daar waar anderen op 11uur tijd der niet in slaagden! Als u voor het rijbewijs A gaat bent u bij Richard in mijn ogen in de beste handen! Topkerel die ook eens kan zwanzen en dit allemaal bijkomend met zijn attitude maakt dat u zich direct op uw gemak zult voelen! Opleiding krijgen van Richard is zoals een vader die zijn kind of grootvader in zijn geval (hahaha) die zijn kleinkind leert rijden

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? Geef een verhoging aan Richard ;-)

Heel veel bijgeleerd en veel tips meegekregen.

Goede opleiding.

Ik ben zeer tevreden over de opleiding. Ik heb 20 uur gevolgd en kon daarmee al goed rijden. Voor mijn examen heb ik nog 2 lessen gevolgd. In deze lessen was ik voor mijn gevoel zeer goed voorbereid op het examen.

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Ronse
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? N.v.t.

Heel tevreden en correct

Heel tevreden

• Wat u tevreden over uw lesgever? Tevreden

Goede rijinstructeur

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Zottegem
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? N.v.t.

Geweldige motorlessen

Lessen worden steeds met een goede sfeer gegeven!

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Top goeie hulp en zeer beleefd

Je krijgt alle hulp die je nodig hebt en goede uitleg en een vlotte werking. Top