Goeie ondersteuning en opvervrising top

Leerlijk en goei vakkennis van instructeur de moeite om na 23 jaar mijn be te halen.

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Professioneel
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Geen mening
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? Was meer dan mijn verwachting
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? Planning afspraken

Vlot maar onnodig

Communicatie liep niet zo vlot wel goede lessen

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Ronse
  • Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Ik of mijn familie volgde reeds lessen via jullie rijschool
  • Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Ontevreden
  • Voldeed de inhoud van uw opleiding aan uw verwachtingen? Voldeed aan mijn verwachting
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Vlaamse ardennen rijschool . Een aanrader!!!!

Beste , bij deze ben ik zeer tevreden over de samenwerking met jullie en met rijinstructeur Dirk !!! Vind ik ook zeker positief , altijd dezelfde rij instructeur gehad. Een uitstekende persoon die je tot rust brengt en uiteindlijk naar een goed resultaat Leid . Ik raad iedereen de Rijschool Vlaamse Ardennen aan . MVG

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Tevreden
  • Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? alles was perfect

Toffe mensen, goeie uitleg. 100% aan te raden!

• Volgde u een particuliere of professionele opleiding? Particulier
  • Bent u tevreden in het algemeen over de info die u verkreeg? Dit kan telefonisch zijn, per mail of op kantoor Zeer tevreden

super begeleiding

begeleider zeker met zijn vak bezig . wijste mij op de juiste manier op mijn goeie punten en slechte punten die ik maakte in het verkeer super content van dirk

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? N.v.t.

Paul was super

Goede lesgever, legt alles goed uit geeft goeie tips besteed aandacht aan de werkpunten. Sympathieke man

Leuk

Het was een leuke en grappige ervaring. de lesgever kris is een fantastische opleider (geeft je geen stress, heel kalm, sociaal).

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Je suis très heureux et motivé de rouler en apprenant davantage les astuces de conduite parfaite.

En roulant avec vous j'apprends beaucoup et intériorise la pratique de la code de route. Plusieurs astuces également améliore ma façon de rouler sur les artères publique tant en agglomération et hors agglomération. Je suis très satisfait.

• Nous recommanderiez-vous? Oui
  • N/A
  • Non , vous le faite bien.

Goede ervaring!

Zeer geduldige instructeur. Aangename voertuigen om met te leren rijden.

Tof, veel bijgeleerd

Was heel tof en super lieve man die je met alles wilt helpen en bij wilt leren echt een aanrader

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Geraardsbergen

tevreden

goede opleiding

Zeer positieve ervaring!

Paul was een hele aangename, kalme instructeur, die me steeds op het gemak stelde en vertrouwen gaf. Na een eerdere negatieve ervaring bij een andere rijschool, ben ik hier zeer tevreden over de begeleiding die ik gekregen heb. Zeker aan te raden!

• In welk filiaal volgde u de opleiding? Geraardsbergen

leerrijk

hulpvol , precies , heel geduldig

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Ik voel mij op mijn gemak. En er wordt heel duidelijk gecommuniceerd.

rij lesgever

Ik ben heel tevreden over de rij lesgever. Alles was heel duidelijk en ik ga met vertrouwen naar mijn examen.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Rijles AM goed, examenbegeleiding iets minder

De sfeer tijdens de rijles was leuk, aangemame mensen en is wat pauze. Tijdens de examenbegeileiding (de herhaling voor het examen) ging iets minder Ik moest een aantal dingen “correct uitvoeren” terwijl het tijdens de rijles niet aanbod kwam. Hoe dan ook was alles inorde.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Tevreden
  • Heeft u tips of opmerkingen waar wij kunnen aan werken om onze werking te verbeteren of te optimaliseren? Tijdens de rijles de specifieke regels uitleggen (in een rechte lijn starten met de kegels, 2 meter voor de kegel staan bij beginnen, …)

Nog maar beginnende maar totnutoe positief

Nog maar 4u rijles gevolgd maar positief tot nu toe. Ik wrd eindelijk eens aangemoedigd ipv ontmoedigd en das een groot verschil!

• Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Via reclame/advertentie

Super goed

Hele goeie rij instructeur alles super uitgelecht ben blij dat ik die persoon heb gehad als rij instructeur grt

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Ik kreeg goede instructies en een basis waar ik verder mee kon werken. Een meerwaarde.

Toffe rijschool.

Ik ben eigenlijk zeer te vrede over de vlaamse Ardennen. Ze helpen u goed op weg naar een goeie chauffeur.

• Wat u tevreden over uw lesgever? Zeer tevreden

Ik had een heel aangename ervaring en heb heel wat bijgeleerd.

Ik had een heel aangename ervaring en heb heel wat bijgeleerd.

3de keer goede keer

jammer dat we niet vroeger opnieuw ons praktische examen konden doen.

Zorgeloos geslaagd!

Na vele rijinstructeurs te hebben gehad trof ik bij deze rijschool de rijinstructeur die mijn stress onder controle kon houden. Veel dank aan Rudy!

• Hoe heeft u voor het eerst van ons gehoord? Via reclame/advertentie

Uitstekend!

De rijlessen voldeden aan mijn verwachtingen, de lesgever was super vriendelijk. De tips over het rijexamen zijn zeer handig.