Een hele goede advocaat

Duidelijk in de uitleg ook een luisterend oor en vooral eerlijk. Ik ben heel tevreden met de bijstand van mijn advocaat in mijn proces van het begin tot het eind. Voor mij situatie de beste advocaat

• Geholpen door: Jytte Faber

Beste B., Veel dank voor deze positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Zeer kundig, professioneel mét oog voor de menselijke maat

Bijzonder prettige ervaring. Snelle afhandeling en contact

• Geholpen door: Esther Evenblij

Beste K.H., Dat horen wij graag. Bedankt voor de positieve review over Esther. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Toonbeeld van professionaliteit en steun

Onze ervaring met Ferda was uitzonderlijk positief. Gedurende onze ingewikkelde tuchtrechtelijke zaak, toonde Ferda een diepgaand begrip van de materie en was zij buitengewoon betrokken bij elk aspect van onze zaak. De professionele aanpak, gecombineerd met haar vermogen om juridische termen en processen op een heldere en begrijpelijke manier uit te leggen, was enorm geruststellend. We zouden haar zeker aanbevelen.

• Geholpen door: Ferda van Benthem

Beste Yannick, Wat goed te lezen. Bedankt voor deze mooie woorden over Ferda. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Professioneel

Een hele goede begeleiding door Jimke. Ze is duidelijk en weet waarover ze praat.

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Stefan, Veel dank voor de positieve review over Jimke. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Professionele en adequate schade-afhandeling.

Ik heb met Naomi Vermue op een zeer vriendelijke en prettige manier gecorrespondeerd. Dit leidde tot een adequate schade-afhandeling. Ook haar betrokkenheid was erg prettig.

• Geholpen door: Naomi Vermue

Beste Rian, Veel dank voor de positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Betrokken en zorgvuldig

Altijd fijn als iemand een Harm om je heen legt. Ondanks de moeilijke periode gaf het toch een fijngevoel.

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste P., Veel dank voor de positieve review over Berkan. Goed te horen dat hij een steun was in deze periode. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

fantastisch geholpen, bevlogen en bovenop de zaak!!

Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren. Ik ben de gehele periode fantastisch geholpen, Dhr. v/d Bijl is zeer bevlogen en zit continue bovenop de zaak!! Bedankt Mark.

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Marcel, Bedankt voor de positieve review over Mark. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Heel prettig en zeer persoonlijk

Ik heb me zeer begrepen gevoeld. En je hebt me erg geholpen. Ook echt fijn dat ONVZ dit aanbiedt, dat wist ik op voorhand niet. We hebben goed samengewerkt. En ik ben blij met het resultaat. Ook al vind ik nogmaals dat de tegenpartij de emotionele schade niet wil erkennen (de angst die dit ongeval met zich mee heeft gebracht en wat ik vrees blijvend zal zijn ondanks diverse pogingen voor coaching en therapie). Dat zou mijn enige punt van aandacht zijn, hoe zorgen jullie ervoor dat een tegenpartij dat wel erkent en daarvoor vergoeding verleend. Dank voor de samenwerking.

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Mylene, Bedankt voor de positieve review over Mark. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Vastberaden en deskundige advocaat

Ik ben via stichting Achmea rechtsbijstand terecht gekomen bij AK advocaten. Mijn keuze viel op Ferda van Benthem, daar zij mij zeer deskundig en ervaren leek. En dit heeft ze ook bewezen. Mede ook dankzij haar inzet en vastberadenheid hebben we een fantastisch resultaat bereikt. Ik kan AK Advocaten alleen maar aanbevelen! Ferda bedankt!

• Geholpen door: Ferda van Benthem

Beste Pascal, Veel dank voor de review en goed te horen dat het resultaat naar tevredenheid is. Dank voor uw vertrouwen in ons kantoor. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

prima geholpen en bijgestaan

zeer kundig en betrokken.

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Harold, Veel dank voor deze positieve review! Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Fijn geholpen, goed advies

Ik ben fijn geholpen en heb goed advies gehad. Jammer dat ik een periode door iemand anders ben bijgestaan want daarin is niet alles fijn verlopen. Met Suzanne gelukkig wel. Het heeft zijn ups en down gehad net als in het hele letselschade gedoe.

• Geholpen door: Suzanne van Reedt Dortland

Beste Desie, Dank voor deze feedback en de toch mooie woorden over Suzanne. Fijn dat wij u goed advies hebben kunnen geven en kunnen bijstaan tijdens dit proces. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Heel fijn en duidelijk te woord gestaan

Vanaf dag één heeft de heer van Beek mij zeer duidelijk en goed en vriendelijk te woord gestaan. Hij heeft ook goede suggesties gedaan.

• Geholpen door: Joost van Beek

Beste Ange, Dank voor deze positieve review over Joost. Goed te horen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

super ondanks het tegenvallende resultaat

Heb een zeer positieve ervaring alles was goed geregeld en tot in de puntjes uitgewerkt en onderbouwd

• Geholpen door: Jytte Faber

Beste Dennis, Veel dank voor deze review en het vertrouwen in Jytte en AK Advocaten. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

perfect

de samenwerking was perfect. Ik had me geen betere kunnen voorstellen.

• Geholpen door: Jolanda Broeders

Beste A. Sluiter, Veel dank voor deze review en het vertrouwen in Jolanda en AK Advocaten. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

GEWELDIG ZEER ACCURAAT BEN ERG GOED GEHOLPEN MIJN DANK

Vanaf dag een ging het perfect erg aardige gesprekken gevoerd echt een fijne ervaring kan het ieder aanraden

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: Céline Yue

Beste Jacky, Veel dank voor deze positieve review over Céline. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Professionele ondersteuning

In de afgelopen jaren ben ik bijgestaan door Suzanne van Reedt Dortland en mevrouw Margot de Wit Jansen. Gedurende het gehele proces altijd duidelijke informatie gekregen over de stand van zaken. Hen manier van communiceren was altijd correct en prettig. Mevrouw Suzanne van Reedt Dortland en mevrouw Margot de Wit-Jansen hebben kennis van zaken en weten processen helder uit te leggen. Ook medisch adviseur mevrouw Dr A. Verhoeven was ook perfect en heel goed. Ik zou AK Advocaten Advocaten zeker aanbevelen. Nogmaals bedankt!

• Geholpen door: Suzanne van Reedt Dortland

Beste Ibrahim, Wat fijn te horen. Veel dank voor deze positieve review en de aanbeveling. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Zeer dankbaar voor de geboden hulp in een moeilijke periode na een ongeval.

Door een noodlottig ongeval met de fiets met ernstige verwondingen zijn wij via de ANWB in contact gekomen met AK advocaten. Céline Yue heeft ons met haar hulp bijgestaan. Dankzij haar werden wij ontzorgd van alle onderhandelingen tussen de tegenpartij/verzekeraar en wij. Wij zijn haar daar zeer dankbaar voor. Door haar vakkundige, actieve en betrokken rol is het traject naar tevredenheid afgesloten. Zonder haar was dit zeker niet gelukt binnen deze termijn.

• Geholpen door: Céline Yue

Beste Gerda, Wat fijn te horen. Veel dank voor deze positieve review en goed te lezen dat het naar tevredenheid is afgesloten. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Goede samenwerking en betrokkenheid

Goede adviezen en duidelijke uitleg. Betrokken ondanks verschillende overnames. Hoge kwaliteit en kennis wet en regelgeving, gewoon klasse.

• Geholpen door: Anoeska van Ginderen

Beste Ad, Mooie woorden over Anoeska. Wij hebben u graag bijgestaan. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

correct

Goede afhandeling van de zaak

• Betrokkenheid
  • Ik ben bijgestaan door: N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Beste Annie, Veel dank voor de review. Wij hebben u graag bijgestaan. Mochten we in de toekomst ergens bij van dienst kunnen zijn horen wij dat graag. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Met recht een goede hulp bij letselschadezaak.

Niemand hoopt in zijn leven een letselschade-advocaat nodig te hebben, maar als je er dan toch één nodig hebt, mag dat best van dit kantoor zijn. De advocaat van het kantoor wat me hielp was naast betrokken, kundig en ervaren en wist deze zaken naadloos met elkaar te combineren tot een prettige samenwerking.

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Mark, Dat is goed om te horen. Veel dank voor de review over Berkan. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Bijgestaan door advocaat met een sterk emphatisch vermogen.

Ik was blij met de ondersteuning van mijn advocaat, maar ik had graag nog meer een harde, defensieve verdediging gezien. Overigens denk ik niet dat de uitkomst dan anders was geweest.

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Jennifer, Dank voor deze positieve review en de feedback over Jimke. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Erg prettige samenwerking

Gedurende mijn zaak heeft Jolanda mij erg goed bij gestaan. Nam telkens de tijd om mij te informeren en was ook erg betrokken. Ze is hierin erg professioneel geweest en heeft veel ervaring.

• Geholpen door: Jolanda Broeders

Beste Jim, Dat is goed om te horen. Veel dank voor de review over Jolanda! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Geweldige bijstand gehad.

Advocaat Berkan Akdikan heeft zeer veel voor mij betekend. Heeft alle correspondentie met de tegenpartij geregeld en heeft zich 100% ingezet voor mijn belangen.

• Geholpen door: Berkan Akdikan

Beste Mirjam, Wat fijn te horen dat Berkan zoveel heeft kunnen betekenen. Wij hebben u graag bijgestaan. Veel dank voor deze goede review! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Fijne, betrokken communicatie

Een prima begeleiding door het hele proces. Goed op de hoogte gehouden en konden altijd met vragen terecht. Altijd een positieve houding omtrent het verloop.

• Geholpen door: Céline Yue

Beste Hans, Veel dank voor deze positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Prettige samenwerking, realistisch advies, goede begeleiding

Voor mijn gevoel gekregen waar ik recht op had.

• Geholpen door: Jeroen van Kollenburg

Beste Bram, Dat is goed om te horen. Veel dank voor de review over Jeroen! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Over AK Advocaten

Niet zomaar een advocaat | 40+ jaar ervaring | AK Advocaten is één van de grotere advocatenkantoren in West-Brabant. Wij staan particulieren, instellingen, corporaties, ontwikkelaars, overheden, en ondernemers bij op het gebied van letselschade-, arbeids-, familie-, ondernemings-, vastgoed- en omgevingsrecht. Door onze brede expertise zijn wij in staat onze klanten op alle vlakken juridisch te ondersteunen. Een sterk kantoor wordt gedragen door een team van sterke individuen.

Over Advocaatscore.nl