Duidelijke communicatie

Alle zaken werden in goed overleg besproken.

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Eric, Hartelijk dank voor de positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Wat een fijne samenwerking

Na mijn ongeluk ben ik bijgestaan door dhr Mark vd Bijl. Ik heb de samenwerking met hem als zeer prettig ervaren. Zeer duidelijke communicatie. Begrip en fijne afhandeling.

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Mieke, Wat goed te horen. Bedankt voor de positieve review over Mark. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Proffessionele en empatische be- en afhandeling vn 'mijn zaak'.

Ik heb alle contacten met de heer Van Beek steeds ervaren als professioneel, meedenkend, ondersteunend, empathisch en aangenaam. De zaak is gisteren tot mijn grote tevredenheid afgerond. Als ik ooit nog eens een advocaat nodig heb, zal ik zeker Dhr. Van Bek benaderen.

• Geholpen door: Joost van Beek

Beste Els, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review over Joost. Goed te lezen dat de zaak naar tevredenheid is afgerond. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Netjes en deskundig geholpen

• Geholpen door: Linda Brokken

Beste Gerard, Veel dank voor deze mooie beoordeling. We hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Vriendelijk, duidelijk, en zeer ter zake kundig.

• Geholpen door: Avyola de Haas

Beste André, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Ik had me geen andere advocaat kunnen wensen.

In een moeilijke tijd was dit de beste steun die ik mezelf kon wensen.

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Pamir, Dat is een mooi compliment over Mark! Goed te horen. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Ik ben uitstekend geholpen door naomi.

• Geholpen door: Naomi Vermue

Beste Dounia, Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. We hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

De naam Jolanda Broeders geeft mij een gevoel van vertrouwen

Prima te woord gestaan en goed geholpen door Jolanda Broeders en Linda Brokken. Het was voor mij een goede keuze om juist bij hen een second opinion aan te vragen. mvg, eddy suijkerbuijk

• Geholpen door: Jolanda Broeders

Beste Eddy, Dat zijn complimenten. Bedankt voor het schrijven van deze review en het vertrouwen. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Enorm goed ter zijde gestaan en voorzien van de juiste informatie

Na een aanrijding met letsel ben ik enorm fijn ter zijde gestaan door mevrouw Brokken. Zij heeft mij op een zeer prettige manier van informatie voorzien en op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in mijn dossier. Verder was het fijn dat zij, namens mij, contact met de tegenpartij onderhield. Ik kan mevrouw Brokken van AK Advocaten zeker aanbevelen.

• Ik ben bijgestaan door: Jurist, Advocaat
  • Geholpen door: Linda Brokken

Beste Annemarie, Veel dank voor de positieve woorden over Linda. Wat goed te horen! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

professionele advisering met menselijke maat

Ik ben op een prettige manier meegenomen in een proces waarin ik geen ervaring had. Ik ben goed geadviseerd en mijn belang lag in een goede handen. Juiste balans tussen belangen van alle betrokken. Heeft geleid tot een soepele afhandeling met een voor mij bevredigend resultaat.

• Ik ben bijgestaan door: Jurist, Advocaat
  • Geholpen door: Joost van Beek

Beste Arthur, Bedankt voor de positieve review over Joost. Goed dat het resultaat naar wens is. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Perfect!

Ik heb een erg goede ervaringen gehad AL Advocaten. In mijn geval werd ik geholpen door Romana en dit ging perfect. Ik werd steeds op een duidelijke manier geholpen wat voor mij heel belangrijk was. Zelf heb ik namelijk nooit eerder met aan advocaat gewerkt dus alles was nieuw. Ik had dus geen betere eerste ervaring kunnen wensen!

• Geholpen door: Romana van der Leij

Beste Jasper, Bedankt voor de positieve review over Romana. Wat goed te horen! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Ik voelde mij gehoord en kreeg duidelijke uitleg

Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling door Jimke na het fatale ongeluk van mijn man. Ze was heel prettig in de omgang en ik voelde mij gehoord. Ook tijdens haar verlof was geregeld dat Jolanda haar waarnam. Met haar was ook een goed contact. Beiden hebben mij continu op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Ik kreeg duidelijke uitleg en mijn vragen werden altijd netjes beantwoord. Inmiddels heeft de afronding plaats gevonden. De schade-uitkering is een pleister op de wond. Het is niet altijd gemakkelijk maar ik zal door moeten met mijn leven en er zelf iets van moeten maken. Blijft een groot gemis.

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Anja, Fijn dat Jimke en Jolanda een goede juridische steun hebben geboden in deze moeilijke periode. Veel sterkte! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Goede ervaring

We zijn heel goed geholpen bedankt voor de goede zorgen groetjes amanda theunis

• Ik ben bijgestaan door: Mediator
  • Geholpen door: Anoeska van Ginderen

Beste Amanda, Bedankt voor de positieve review over Anoeska. goed te horen dat de zaak naar tevredenheid is afgerond. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Duidelijk en voortvarend.

Ervaring met de verschillende medewerkers die mij hebben vertegenwoordigd is heel positief .

• Geholpen door: Jytte Faber

Beste Jurjen, Heel veel dank voor deze review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Deskundig advies en korte lijnen

Na doorverwijzing van een collega advocaat had ik snel contact. Daarna werd er snel en deskundig doorgepakt en ook werd er een reëel beeld gegeven van de uitkomst van het traject. Bij iedere stap werd ik geïnformeerd en is het traject (onverwacht) snel en positief afgerond.

• Geholpen door: Yannick Willems

Beste Edwin, Wat goed te horen. Veel dank voor deze positieve review over Yannick! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Zeer goed geholpen met de juiste juridisch advies

Céline was altijd professioneel in de omgang, ze vertelde ons altijd waar we op moesten letten en rekening mee konden houden. Het contact verliep vlot en was altijd duidelijk, tegen het einde waarbij heel snel dingen geregeld en besloten moesten worden was ze altijd bereikbaar. Wij willen haar hierbij dan ook ontzettend bedanken voor haar werkzaamheden en het behaalde resultaat!

• Geholpen door: Céline Yue

Beste M. Brito, Veel dank voor deze positieve review en mooie woorden. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Perfecte en professionele behandeling van het dossier door Mr. Mark van der Bijl

Mark heeft ons professioneel en zeer deskundig bijgestaan in het dossier. Mark koppelde altijd goed terug en hield ons voortdurend op de hoogte van het dossier. Daarnaast onderhandelde hij goed en benaderde het dossier strategisch en effectief. Ook de onderbouwing van het dossier door Mark heeft zeer bijgedragen tot het behaalde resultaat waarbij het opgenomen moest worden tegen meerdere tegenpartijen die zich bediende van allerlei trics & trucs en een ongepaste straatvechterij. Op inhoud en conform het recht heeft Mark ze weggespeeld. Chapeau!

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Antonius, Super! Veel dank voor deze positieve review en mooie woorden. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Hard voor zaken, zacht voor mensen.

Wat een professionele en warme inzet van Avyola de Haas. Van begin af aan een fijn en helder contact. Avyola begrijpt heel goed het contact met haar klant, maar ook het juridische proces om de positie van haar klant in elke mogelijke situatie sterk neer te zetten. En ook heel vasthoudendheid bij een zwaar trainerende verzekeraar van de tegenpartij. In alle opzichten een professional!

• Geholpen door: Avyola de Haas

Beste Arjan, Super! Veel dank voor deze positieve review en mooie woorden. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Prima!

Goed geïnformeerd in de genomen stappen.

• Geholpen door: Joost van Beek

Beste Veerle, Bedankt voor deze beoordeling over Joost. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

We zijn onwijs goed geholpen na het ongeluk.

Na het ongeluk zijn wij heel goed bijgestaan in alles. Erg betrokken en heeft voor ons echt haar best gedaan. Onze dank is zeer groot! En zeker aan te bevelen bij andere.

• Geholpen door: Céline Yue

Beste Louiza, Bedankt voor deze beoordeling over Céline. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

overwicht uitstralen

mijn letselschade was best gecompliceerd, maar door de deskundigheid en de inzet om er een succes van te maken is het ontleed in menselijk porties, waardoor het duidelijk was voor iedereen dat wij als eisende partij niet opzij gingen voor de belangen van de tegenpartij. Deskundig inzicht en tomeloze inzet waren de drijfveren van mijn advocaat met als resultaat ons gelijk. Dankjewel voor jullie bijdrage.

• Geholpen door: Céline Yue

Beste Wim, Mooie woorden. Veel dank voor deze beoordeling over Céline. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Ze was de beste die je je kan wensen

Zeer bekwaamd Punctueel Goed bereikbaar En geeft niet op

• Geholpen door: Céline Yue

Beste Anthony, Bedankt voor deze beoordeling over Céline. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Goed werk geleverd

Duidelijkheid, vriendelijke omgang, Zeer professioneel.

• Geholpen door: Joost van Beek

Beste Ria, Bedankt voor deze beoordeling over Joost. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Vriendelijk en begrijpbaar.

De uitleg in de hele procedure werd rustig, in begrijpelijke taal en vriendelijk verteld. Hierdoor begrepen we alle stappen die genomen werden. Wij voelden ons gehoord en begrepen. Professioneel en echte mensen.

• Geholpen door: Jytte Faber

Beste Vanessa, Dank voor deze positieve review en het vertrouwen in ons kantoor. Wat een mooie woorden over Jytte en hoe zij te werk is gegaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Ik ben heel prettig en begrijpelijk geholpen door deze advocaten. Dank.

Ik ben als leek heel goed geholpen en wegwijs gemaakt door Suzanne en Jytte in dit hele gebeuren. Helaas is het niet gelopen zoals ik had gedacht , jammer voor mij maar jullie hebben er hard aan gewerkt. Ik zal jullie kantoor zeker aanbevelen . Mijn zeer oprechte dank aan jullie. Ria Sulman-Swart.

• Geholpen door: Suzanne van Reedt Dortland

Beste Ria, Ondanks de uitkomst toch bedankt voor deze beoordeling over Suzanne en Jytte. Mochten wij in de toekomst ergens bij kunnen helpen, trek gerust aan de bel! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Bredaseweg 161

4872 LA Etten-Leur

076 502 2080

Over AK Advocaten

Niet zomaar een advocaat | 40+ jaar ervaring | AK Advocaten is één van de grotere advocatenkantoren in West-Brabant. Wij staan particulieren, instellingen, corporaties, ontwikkelaars, overheden, en ondernemers bij op het gebied van letselschade-, arbeids-, familie-, ondernemings-, vastgoed- en omgevingsrecht. Door onze brede expertise zijn wij in staat onze klanten op alle vlakken juridisch te ondersteunen. Een sterk kantoor wordt gedragen door een team van sterke individuen.

Over Advocaatscore.nl