overwicht uitstralen

mijn letselschade was best gecompliceerd, maar door de deskundigheid en de inzet om er een succes van te maken is het ontleed in menselijk porties, waardoor het duidelijk was voor iedereen dat wij als eisende partij niet opzij gingen voor de belangen van de tegenpartij. Deskundig inzicht en tomeloze inzet waren de drijfveren van mijn advocaat met als resultaat ons gelijk. Dankjewel voor jullie bijdrage.

• Geholpen door: Céline Yue

Ze was de beste die je je kan wensen

Zeer bekwaamd Punctueel Goed bereikbaar En geeft niet op

Goed werk geleverd

Duidelijkheid, vriendelijke omgang, Zeer professioneel.

• Ik ben bijgestaan door: Jurist
  • Geholpen door: Joost van Beek

Beste Ria, Bedankt voor deze beoordeling over Joost. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Vriendelijk en begrijpbaar.

De uitleg in de hele procedure werd rustig, in begrijpelijke taal en vriendelijk verteld. Hierdoor begrepen we alle stappen die genomen werden. Wij voelden ons gehoord en begrepen. Professioneel en echte mensen.

• Geholpen door: Jytte Faber

Beste Vanessa, Dank voor deze positieve review en het vertrouwen in ons kantoor. Wat een mooie woorden over Jytte en hoe zij te werk is gegaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Ik ben heel prettig en begrijpelijk geholpen door deze advocaten. Dank.

Ik ben als leek heel goed geholpen en wegwijs gemaakt door Suzanne en Jytte in dit hele gebeuren. Helaas is het niet gelopen zoals ik had gedacht , jammer voor mij maar jullie hebben er hard aan gewerkt. Ik zal jullie kantoor zeker aanbevelen . Mijn zeer oprechte dank aan jullie. Ria Sulman-Swart.

• Geholpen door: Suzanne van Reedt Dortland

Beste Ria, Ondanks de uitkomst toch bedankt voor deze beoordeling over Suzanne en Jytte. Mochten wij in de toekomst ergens bij kunnen helpen, trek gerust aan de bel! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Bij toeval bij jullie kantoor uitgekomen zijn wij bijgestaan door mevrouw Ine Dilven. Zij heeft ons op een zeer prettige manier door de vaak moeilijke rechtszaken heen geloodst. Wij en ons gezin bewaren een bijzonder fijne herinnering aan haar.

• Geholpen door: Ine Dilven

Beste Piet & Addie, Dat is een groot compliment. Goed te horen dat Ine zo'n steun is geweest. Bedankt voor deze beoordeling! Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Advies waarbij alle "voors" en "tegens" goed uitgelegd worden om tot een goede beslissing te komen.

Steeds extra uitleg over wat de gevolgen zijn van bepaalde beslissingen. Wat dan soms leidt tot een ander inzicht/beslissing. Ze denkt goed mee en zorgt dat we allebei niet tekort gedaan worden door de ander.

• Ik ben bijgestaan door: Mediator
  • Geholpen door: Anoeska van Ginderen

Beste Paula, Mooi om deze positieve review en mooie woorden te lezen. Dank voor het vertrouwen in Anoeska en ons kantoor. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Professionele en secure begeleiding bij afwikkeling complex schade.

Ik ben vakkundig bijgestaan bij de afwikkeling van het letselschade dossier van begin tot eind. Altijd tijdig op de hoogte gebracht van de stand van zaken op enig moment in de procedure. Bij vragen kon ik ook altijd terecht. De afhandeling van de schade is tot tevredenheid afgewikkeld.

• Geholpen door: Linda Brokken

Beste Jan, Bedankt voor de positieve review over Linda. Goed te horen dat het naar tevredenheid is afgewikkeld. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Zeer goed geholpen

Ben heel goed geholpen met goed resultaat Goede communicatie en er is goed aan gewerkt voor mij claim te verkrijgen Hartelijk dank Met name joost van der beek John

• Ik ben bijgestaan door: Mediator, Jurist, Advocaat
  • Geholpen door: Joost van Beek

Beste John, Bedankt voor de positieve review. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Prima service en dienstverlening

Vanaf het moment dat dit kantoor mij werd aangewezen om mij te vertegenwoordigen in een letselschade zaak heb ik goede ervaringen. Al met al duurde het lang maar is alles naar volle tevredenheid opgelost en afgehandeld.

• Ik ben bijgestaan door: Jurist
  • Geholpen door: Joost van Beek

Beste Andrea, Veel dank voor deze review over Joost. Bedankt voor het vertrouwen in ons kantoor. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Zeer goed gedaan

Cekine Yue Heeft mij met haar team goed deskundig geholpen met de letsel schade Deskundig kantoor met goede expertise os luisteren bestuderen goede vragen Dus ja aanrader

• Geholpen door: Céline Yue

Beste Mark, Bedankt voor de positieve woorden. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Buitengewoon fijne en betrouwbare advocaat

Ik heb zelden te maken (gehad) met de advocatuur, maar i.i.g. niet met betrekking tot dit vakgebied. Mark van der Bijl is tijdens het proces van afhandeling van mijn letselschade van het begin tot het einde de rots in de branding geweest. Tevens was zijn bereidheid tot meedenken -inzake de soms wat eigenzinnige meningsvorming van ondergetekende- buitengewoon prettig.

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Paul, Heel goed om te horen. Veel dank voor deze review over Mark. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Ingeschakeld ivm incassotraject.

Betalingen naar tevredenheid ontvangen.

• Geholpen door: Yannick Willems

Beste Jolanda, Dank voor het vertrouwen in ons kantoor en de positieve review over Yannick. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

UItstekende begeleiding

Céline heeft ons deskundig bijgestaan.

• Geholpen door: Céline Yue

Beste Frans, Veel dank voor deze review. Ook namens Céline. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

geweldig

duidelijk en vakkundig

• Geholpen door: Ine Dilven

Beste Sylvia, Bedankt voor deze positieve review. Ook namens Ine. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Snelle en adequate service!

Meteen de advocaat aan de telefoon bij eerste contact en ik kon zeer snel terecht voor een afspraak. Helder advies en afwikkeling prima gedaan! Zeer tevreden.

• Geholpen door: Frans van Meer

Beste Erik, Zoals het hoort en zoals wij Frans kennen. Bedankt voor deze positieve review over hem. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

zeer deskundige hulp en advies gekregen!

prettig in de communicatie, kort, duidelijk en recht op het doel af. bijzonder fijn als de verwachtingen die je hebt als uitkomst ook daadwerkelijk gerealiseerd worden. en goede "after sales". Kortom,heb het contact als erg prettig ervaren.

• Geholpen door: Frans van Meer

Beste Stefan, Bedankt voor deze positieve review. Ook namens Frans. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Duidelijk in communicatie en stappen die we moesten nemen

Yannick was duidelijk in de stappen die genomen moesten worden. Ook werd ik tussentijds goed op de hoogte gehouden van de zaak. De communicatie verliep erg prettig en direct, wat ik alleen maar kan waarderen

• Geholpen door: Yannick Willems

Beste Ivonne, Veel dank voor de review over Yannick. Goed te horen dat de communicatie zo prettig verliep. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Goede uitleg, info en begeleiding m.b.t. Vaststellingsovereenkomst.

We konden zeer snel terecht en werden meteen correct geholpen. Duidelijke info en uitleg over de gang van zaken. Goede begeleiding en Jeroen deed helemaal niet moeilijk aangezien alles heel snel moest gebeuren. Zeer flexibel en hulpvaardig. Hartstikke bedankt voor alles.

• Geholpen door: Jeroen van Kollenburg

Beste Anja, Bedankt voor deze positieve review over Jeroen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Zeer kundig.

Zeer goede ervaringen mee . Ze doen alles wat in het vermogen ligt, om je zaak positief te beëindigen.

• Geholpen door: Mark van der Bijl

Beste Judith, Veel dank voor de review! Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Sportieve samenwerking

Oprecht meedenken om tot de beste oplossing te komen en samen als een sportief team in de wedstrijd zitten.

• Geholpen door: Jeroen van Kollenburg

Beste Jan, Bedankt voor deze positieve review over Jeroen. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Betrouwbaar, correct en altijd duidelijk

Vanaf het eerste contact een goed gevoel. Wekt vertrouwen, correcte afhandeling van zaken. Altijd wel een oplossing.

• Geholpen door: Frans van Meer

Beste Gerard, Dank voor deze review. Mooie woorden over Frans, goed te horen. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Professioneel, menselijk, duidelijk en een grote steun!

Laag drempellig contact, professioneel advies en een grote steun! Bedankt!!

• Geholpen door: Jimke van Ruitenbeek-Eyck

Beste Geneviève, Bedankt voor de positieve review over Jimke. Wij hebben u graag bijgestaan. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Ik heb geweldige ondersteuning gehad op elk moment dat dat nodig was.

Na mijn ongeluk in 2018 nam Ferda van Benthem contact met mij op i.v.m. letselschade, vanaf het ongeluk is mijn leven een warboel geweest van emoties en moeite met acceptatie dat dit nooit meer hetzelfde zou zijn. Ferda en daarna haar collega Naomi Vermue hebben mij altijd gerust gesteld en gesteund waar dat nodig was. Van de zakelijke dingen tot gewoon een praatje maken als ik me niet zo goed voelde ze waren altijd bereikbaar. Ik wil Ferda en Naomi daarom ook beide heel erg bedanken voor alle hulp de afgelopen 5 jaar.

• Geholpen door: Naomi Vermue

Beste Sanne, Veel dank voor deze positieve review over Ferda en Naomi. Wij hebben u graag bijgestaan in uw letselschade traject. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

fijne en persoonlijke ondersteuning

Mij ervaring met José is prima, er was altijd tijd voor persoonlijke kant en toch met de zakelijkheid die je van een advocaat mag verwachten. Heel fijn en snel afgehandeld. Dank je wel daarvoor

• Geholpen door: José Renshoff

Beste John, Dat horen wij graag. Bedankt voor de positieve review over José. Namens AK Advocaten, Theo Quaijtaal Kantoordirecteur

Over AK Advocaten

Niet zomaar een advocaat | 40+ jaar ervaring | AK Advocaten is één van de grotere advocatenkantoren in West-Brabant. Wij staan particulieren, instellingen, corporaties, ontwikkelaars, overheden, en ondernemers bij op het gebied van letselschade-, arbeids-, familie-, ondernemings-, vastgoed- en omgevingsrecht. Door onze brede expertise zijn wij in staat onze klanten op alle vlakken juridisch te ondersteunen. Een sterk kantoor wordt gedragen door een team van sterke individuen.

Over Advocaatscore.nl