Leuk persoonlijk contact en altijd bereikbaar!

Beste lezer, Tijdens onze keuze meer dan uitstekend geholpen met een leuk contact met mede-eigenaar Freek. De vloerisolatie bevalt ons top en we merkte te resultaten dezelfde avond. Nogmaals dank!

Heel tevreden goeie service

Deskundig advies. Snel gerealiseerd. Mooi bedrijf.

Na het eerste adviesgesprek werd het isoleren van ons huis snel en goed geregeld. Top bedrijf dat ik zeker kan aanbevelen.

Prima Service en resultaat

Via een kennis in contact gekomen met comfort isolatie. En ik kan accorderen dat dit een goede en nette organisatie is met kennis van product en markt. Veel goeds, Bert

Alles was helder en duidelijk

Vakkundig personeel en snelle uitvoering. Fijn contact met de adviseur. Goede prijs werd er aangeboden.

Prettig contact en nette uitvoering

Leuk jong bedrijf met een heldere uitleg en advies over materiaal gebruik en subsidie mogelijkheden. Al het vertrouwen meer dan waard gemaakt.

Veel dank voor uw review. En veel dank voor het vertrouwen!

Over Comfort-Isolatie

Comfort-Isolatie biedt u maatwerkoplossingen op gebied van isolatie. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van vloer, spouwmuur en dak isolatie. Onze duurzame producten zorgen voor een hoger wooncomfort, een beter milieu en voorkomen hoge stookkosten.