Top! Snel en netjes gewerkt.

Goed voorgelicht en snel uitgevoerd, echt een aanrader!

Mooi bedrijf en geweldige jongens.

Van eerste gesprek tot uitvoering, inclusief opruimen precies volgens afspraak. Een aanrader, Justin en Ariel, bedankt.

Zeer professioneel

Goede communicatie. Vriendelijk personeel. Fijn bedrijf.

Beste Shirley, Hartelijk dank voor de positieve woorden! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je onze communicatie en vriendelijke personeel waardeert. Met vriendelijke groet, Team Comfort-isolatie

Mijn ervaring is uitstekend

Prima gasten, weinig overlast, Prima uitleg

Hartelijk dank voor de positieve review! We zijn ontzettend blij om te horen dat uw ervaring met ons uitstekend was. We streven er altijd naar om onze klanten een soepele en minimaal overlast gevende ervaring te bieden, en het doet ons goed te horen dat we daarin geslaagd zijn. Met vriendelijke groet, Team Comfort-isolatie

Snel en goed werk

Vriendelijk personeel. Ze gaan netjes te werk en leveren een goed eindresultaat. Communicatie met bedrijf is ook goed.

Bedankt voor uw vriendelijke woorden en positieve feedback! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met ons werk en ons team. Met vriendelijke groet, Team Comfort-isolatie

Efficient and effective

Justin and his partner insulated my crawling space in a very precise and professional way.

Dear Jessica, We are very happy with your positive review. We hope that you experience a lot of comfort from your insulation! Kind regards, Comfort-isolatie

Goed gewerkt

Een dag eerder gekomen; helaas geen timmerman beschikbaar voor het afdichten van de isolatieplekken.

Bedankt Jos voor de positieve reactie! Wij waarderen uw eerlijke feedback, zo kunnen wij voortdurend verbeteren en onze dienstverlening optimaliseren. Met hartelijke groet, Team Comfort-isolatie

Fijne en goede uitvoering van de klus

Na wat goed overleg. Klus kunnen uitvoeren. Tijdens klus ook vragen kunnen stellen. Kortom goede ervaring.

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve review! 🌟 Het doet ons enorm veel plezier om te horen dat u tevreden bent met onze service en het resultaat van de klus. Met vriendelijke groet, Team Comfort-isolatie

Geen verstand van zaken

Geen verstand van zaken Bij de intake werd me verteld dat het mangat tussen de compartimenten van de kruipruimte te klein was en dat ik het groter moest laten maken. Ik heb hiervoor een betonbewerkingsbedrijf benaderd. Zij meldden me dat als ze zouden doen wat comfort-isolatie vroeg de integriteit van de fundering aangetast zou raken. Worst case scenario: instorting! Ik heb dit teruggemeld aan comfort isolatie. Toen zeiden ze dat het mangat dan toch wel groot genoeg was. Op de daadwerkelijke afspraak, die meermalen door hen op het laatste moment werd verzet, waardoor ik twee dagen thuis heb moeten zitten wachten, stuurde comfort isolatie een onderaannemer. Deze meldde direct dat het mangat te klein was en vertrok weer. Daarna heb ik de opdracht ingetrokken en een ander bedrijf in de arm genomen. Die pasten prima door het mangat. Afrader!

Beste Boy, Wij willen onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring die u heeft gehad met Comfort-isolatie. Wij begrijpen uw frustratie en nemen uw review zeer serieus. Met vriendelijke groeten, Team Comfort-isolatie

Goed en snel gewerkt

Goed en snel gewerkt, wij zitten er weer warmpjes bij.

Bedankt Roy voor uw mooie beoordeling en goed om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Vriendelijk efficient en goede prijs

Goede ervaring.. prima vakmensen

Beste Anton Jan, fijn om te horen dat u tevreden bent. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Ondanks wat tegenslag onder de vloer, was men voor geen gat te vangen. Doorgang werd wijder gemaakt en nu warme voeten. Kwaliteit en service top.

Wat goed om te horen dat u direct verschil merkt, bedankt voor uw compliment en mooie waardering!

Snelle service, keurig werk!

Snelle service. Na keurige offerte kon er binnen 2 weken geïsoleerd worden. 1/2 uur voor aankomst melding dat ze er aankomen. Werk wordt netjes en snel gedaan. Hulpvaardig bij nog verplaatsen van spullen op zolder.

Beste Yvon, wij hebben de opdracht met plezier bij u uitgevoerd. Bedankt voor het vertrouwen en de fijne review. Wij wensen u veel comfort toe!

Prima allemaal, keurig geregeld volgens afspraak.

Uitstekend, snel en volgens afspraak.

Dank voor de mooie review!

In 1 woord geweldig

Joep, Justin en Ariel, jullie zijn een aanwinst voor het bedrijf. Ze verstaan hun vak, hebben ervaring, kennis van zaken en geven goede adviesen. Bij ons betrof het vloerisolatie. In 1 woord geweldig. Wij zitten er warmpjes bij.

Beste Edwin, bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wij hebben de isolatie bij u met veel plezier uitgevoerd. Wij hopen dat u veel comfort mag gaan hebben van de vloerisolatie.

Uitstekende en snelle service.

Perfect Job. Very Professional and helpful

I had an excellent experience with 2 gentlemen: Benjamin and Ole from Comfort-Isolatie. Their professionalism was outstanding – they were on time, very knowledgeable, and did a perfect job isolating my crawling space. Their friendly approach made the process enjoyable, and their helpful attitude in moving items was much appreciated. I highly recommend their services.

Dear Pranay, Thank you for your nice review. Our employees were happy to install the insulation for you. We hope that you will experience a lot of living pleasure. Kind regards, Team Comfort-isolatie

echt snel gedaan

Goed meegedacht en het was dus heel snel af

Dankjewel Rutger voor deze mooie beoordeling! Team Comfort-isolatie

Fast and efficient

Very effectively installed and prompt friendly service

Thank you Sheldon for the great review!

Prima geregeld!

Vandaag de isolatie parels onder de vloer laten aanbrengen. Gisteren al netjes de zakken voor de deur geleverd gekregen en vandaag met de slang onder de vloer. Uurtje bezig en prima werk. Bedankt!

Hartelijk dank voor het mooie compliment, wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Mijn ervaring was goed, vriendelijke jongens werd heel netjes gewerkt en alles weer netjes opgeruimd

Keurig gewerkt

Het bedrijf heeft netjes gewerkt vriendelijk personeel

Prma

Keurige mensen en ze laten het keurig axhter

Goed bedrijf

Zeer vriendelijke mannen Netjes gewerkt Als iemand mij zou vragen om hun bodem te laten isoleren kan ik dit bedrijf zeer aanbevelen

Deskundig, vriendelijk

Harde en snelle werkers. Attent.

Over Comfort-Isolatie

Comfort-Isolatie biedt u maatwerkoplossingen op gebied van isolatie. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van vloer, spouwmuur en dak isolatie. Onze duurzame producten zorgen voor een hoger wooncomfort, een beter milieu en voorkomen hoge stookkosten.