Mooi werk geleverd.

Mooi werk geleverd.

• Totaal oordeel offertestadium N.v.t.
  • Oplossen klachten
  • Prijs-/ kwaliteitsverhouding N.v.t.
  • Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? N.v.t.
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn te horen dat u zo tevreden bent, naar aanleiding van het herstellen van de waterschade in uw woning. Wij zijn u graag van dienst geweest!

Keurig schilderwerk en plezierige schilders

De 1e keer dat ik de buitenkant van ons huis professioneel heb laten schilderen en zeer tevreden. Had al jaren geleden moeten kiezen om niet meer zelf te schilderen maar dit aan vaklui over te laten.

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn te horen dat u zo tevreden bent. Wij zijn u heel graag van dienst geweest.

Goed werk afgeleverd

Zeer tevreden met het afgeleverde schilderwerk voor- en achterzijde van mijn grachtenpandje in kampen. Vaklui, vertrouwd, goed werk overleg en afspraken nagekomen. Van harte aanbevolen en niet alleen in Kampen!!

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Levert goed schilderwerk en zeer klantvriendelijk

Vorig jaar bij meerdere schilders een offerteaanvraag gedaan voor het schilderen van de buitenkant van onze woning. Roorda gaf binnen 24 uur reactie met een passende prijs. Een aantal weken geleden zijn de kozijnen en buitendeuren geschilderd, de communicatie was zeer prettig. Het eindresultaat mag er zijn, super strak en naar onze wens!

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Wat een supermooie beoordeling, daar zijn wij erg blij mee! Fijn te horen dat u zo tevreden bent!

Goed en vakkundig werk geleverd.

Roorda werkt met schilders die van wanten weten en goed en degelijk werk afleveren. Onze ervaringen zijn positief.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Eerdere ervaring
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Bedankt voor uw mooie beoordeling over ons bedrijf, wij zijn u graag weer van dienst geweest!

Uitstekend schilderwerk geleverd en heel netjes gewerkt !

Uitstekend schilderwerk geleverd en heel netjes gewerkt !

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Bedankt voor uw supermooie beoordeling! Fijn te horen dat u zo tevreden bent over onze schilders. Wij zijn u graag van dienst geweest met het binnenschilderwerk van uw woning. Hartelijke groet van het team van de RoordaGroep

Topschilders

Meedenkende vakmannen. Vriendelijk, netjes werkend.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Onze eigen website
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Bedankt voor uw supermooie beoordeling! Fijn te horen dat u zo tevreden bent. Hartelijk groet van het team van de RoordaGroep

Goeie service en perfecte kwaliteit

Waterschade door smeltwater. Na een offerte aanvragen werd ik snel geholpen door een vakkundige schilder. Nu Alles weer in orde!

• Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Bedankt voor uw supermooie beoordeling, daar zijn wij erg trots op! Fijn dat wij de waterschade in uw woning snel hebben kunnen repareren. Wij zijn u graag van dienst geweest.

Uitstekend schilderwerk, plafond behandeling en prachtig vliesbehang op de muren.

• Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Bedankt voor uw mooie beoordeling, daar zijn wij erg trots op!

Over RoordaGroep

Bij de RoordaGroep staat de klant centraal. Onze schilders, glaszetters en stukadoors zijn vakmensen met jarenlange ervaring. Ons bedrijf is opgericht in het jaar 2000 en wij hebben al een grote klantenkring opgebouwd, waar wij elke dag trots op zijn! Onze jongens werken netjes en zijn erg klantvriendelijk en dat horen wij vaak terug van onze klanten. U mag van ons een stukje vakwerk verwachten voor een nette prijs. In onze showroom en winkel aan de Handelsstraat 4 in Kampen, kunt u terecht voor persoonlijk advies over schilder, glas- en stukadoorswerkzaamheden in uw woning. Verf of saus mengen wij op kleur terwijl u wacht en ook kunnen wij u voorzien in verfbenodigdheden, zoals kwasten, sausrollers, etc. Maar ook glas, spiegels, glaslatten snijden wij voor u af in onze werkplaats. Kom eens vrijblijvend langs en laat u inspireren! RoordaGroep Handelsstraat 4 8263 BE Kampen Tel. 038-3333024 mail: [email protected] website: https://www.roorda-schilders.nl Openingstijdens winkel/showroom: Dinsdag, donderdag en vrijdag van: 09.00 - 12.30 uur 13.30 - 17.00 uur

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder