Perfect.

Ik ben goed geholpen door mijn advocaat en ze zijn altijd aanwezig je krijgt snel antwoord terug en zijn perfect om mee samen te werken .

Een echte proffesional

In een kamer met allemaal rechters en een officier die je oordelen heb je een sterke advocaat nodig aan je zijde die je kan ondersteunen. Vaak kom je niet uit je woorden in dit soort situaties. Dan is het toch handig dat je zo een bekwame advocaat hebt die je verdedigt. Bij winston de brouwer ben je aan het juiste adres.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Uitstekend geholpen en begeleid in mijn echtscheiding

Ik ben door mevr. Mr. Van Buuren uitstekend geholpen en begeleid tijdens de afwikkeling van mijn (internationale) echtscheiding. Samen hebben we een goede afstemming gehad over de aanpak en hebben we een voor alle partijen goede oplossing weten te bewerkstelligen met een weerbarstige wederpartij. Mevr mr van Buuren heeft een uitstekende dossier kennis en is zeer ervaren in oa het familierecht. Ik kan mevr mr. Van Buuren van harte aanbevelen om uw belangen te behartigen.

PERFECTIE

Wat ben ik goed geholpen. Zo veel lof voor De Brouwer Advocaten.

• Geholpen door: N.v.t.

Uitmuntende kwaliteit

Ik heb voor verschillende zaken bij De Brouwer Advocaten gelopen. Het enthousiasme en de kennis is gewoon geweldig. Zoek je een advocaat zoek niet verder iedereen is hier heel kundig en als je je advocaat niet te spreken krijgt dan wordt je heel kundig te woord gestaan door het secretariaat! Die meiden zijn top en willen je met alles verder helpen! De Brouwer Advocaten BEDANKT!

Great

My experience with mrs van Buuren was great. Mrs van Buuren is a terrific lawyer and she help me very good during my time of need with my case. She did extremely good that I wouldn't mind having her again for another case and I would recommend her to anybody that need help. Great lawyer very kind very understanding great humor nice personality and a great advisor. Thanking her for everything she has done for me during my case. Keep up the great work Mrs van Buuren

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Mw. mr. E. van Steekelenburg doet haar werk perfect. Gewoon subliem. Voor je letsel en arbeids en familiezaken ben je bij haar aan het juiste adres.

• Geholpen door: mw. mr. E. van Steekelenburg

Betrouwbaar en correct!

De heren de Brouwer en Laros staan altijd voor je klaar, ondanks het tijdstip of dag van de week. Vanwege hun grote kennis van zaken en onvermoeibare inzet weet je wat je aan ze hebt...tot het einde!

Fantastische advocaat!

Zeer tevreden over de deskundigheid en de afwikkeling van 2 procedures. Via een kennis werd ik doorverwezen naar dit advocatenkantoor. Evelien van Steekelenburg heeft de arbeidsprocedure gedaan en Winston de Brouwer de echtscheidingsprocedure. Ongelofelijk wat voor resultaat we hebben bereikt. Mijn dank ik groot!

Spectaculair!

Super advocaten die zeer enthousiast hun werk uitvoeren en vooral zaken opgelost krijgen is wat hun goudwaardig maakt. Mochten mensen opzoek zijn naar betrouwbare advocaten ? Dan zou ik als optie 1 aanbellen bij de brouwer advocaten!

• Geholpen door: mw. mr. E. van Steekelenburg

Professioneel en duidelijk

Dhr. F. Laros ervaren als degelijk, duidelijk en professioneel. Goede luisteraar die de situatie goed heeft ingeschat. Verder ben ik onder de indruk van zijn algemene kennis welke ik kon opmerken gedurende het gesprek dat ik met hem had. Ik was verbaasd dat hij van zaken op de hoogte was die niet direct tot zijn specialisatie hoorde iets dat ik bij andere advocaten helaas heb moeten missen.

• Geholpen door: mr. F. Laros

WAUW!

Al meerdere zaken laten doen door Brouwer en elke keer weer een wauw ervaring! Bedankt team Brouwer!!

Topadvocaat!

Mevrouw van Buuren is snel in handelen (via telefoon/mails) en heeft me emotioneel en juridisch goed ondersteund. Ze is een topadvocaat, eentje die je bij je moet hebben als je deze zware weg moet bewandelen in het scheidingsproces!

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Helemaal goed! Nooit het idee gehad dat ze niet met mijn zaak bezig waren!

Ik zou iedereen dit bedrijf aanraden! Ik had een letsel zaak bij een ander bedrijf lopen maar die deden niets voor mij het enige wat ze konden was zelf geld vangen. Daardoor hier terecht gekomen ik had een goed gesprek en erna is alles goed verlopen!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Sinds de eerste dag dat ik in aanmerking ben gekomen met de brouwer advocaten hebben zij mij altijd goed bijgestaan. Gezien de omstandigheden van Corona hebben ze me ondanks geen gehoor vanuit het OM altijd in de tussen tijd op de hoogte gehouden over de zaak. Top !

• Geholpen door: mr. F. Laros

Subliem

TOP Advocaat, deskundig, vakkundig, betrouwbaar, ervaren en vriendelijk. mr Brouwer is voor mij en mijn gezin een rots in de branding. Teleurstellen staat niet in zijn woordenboek. In uitspreken is hij een specialist op hoog niveau. Hij is altijd bereikbaar, snel in handelen, en laat geen tijd verloren gaan. Kortom: dè advocaat die je moet hebben!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Zeer tevreden met de geleverde diensten.

Zeer tevreden met de geleverde diensten.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Beste advocaat dat je kan krijgen op dit moment.

Gewoon perfect!

De heren Winston de Brouwer en Felix Laros zijn een dream team. Ze hebben zich een jaar lang keihard ingezet voor onze zaak. Dit zijn geen mensen met een 9 tot 5 mentaliteit, ze blijven voor je knokken tot het einde! Bij dit advocatenkantoor ben je op de juiste plek als je op zoek bent naar een menselijke en persoonlijke benadering en een professionele aanpak. Een aanrader voor een ieder!

Een veilig gevoel.

Winston geeft vanaf het eerste moment het gevoel dat je in veilige handen bent. Hij straalt autoriteit en kennis uit maar weet je ook goed op je gemak te stellen met humor waardoor de grootste spanning er af gaat. Hij heeft heel de zaak goed gecommuniceerd en het maximale eruit gehaald waardoor ik uitermate tevreden ben.

Super goed

De beste advocaat van Nederland

Ik ben zeer tevreden met de diensten van de heer de Brouwer. Hij heeft mij zo goed geholpen dat ik geen andere advocaat meer wil. Mocht ik ooit nog een advocaat nodig hebben dan weet ik waar ik terecht moet.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Beste en meeste slimme advocaat ooit!

De manier hoe Winston Brouwer ter werk gaat kan niemand nadoen. Hij luistert super aandachtig en komt zijn woorden altijd na. Ik zal altijd bij hem terugkomen!

mijn vader is de beste

hoi papa, ik dacht dat je het leuk zou vinden dat ik je een 10 zou geven. Dus hier is je 10. Blijf zo doorgaan!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Deskundig en oog voor de klant

Ik ben erg tevreden over de wijze waarop ik bijgestaan ben door De Brouwer Advocaten. Het contact (per mail, telefonisch of via WhatsApp) verliepen prettig en constructief. Er werd snel en adequaat gereageerd op mijn hulpvraag. Daarnaast heb ik een oprechte belangstelling ervaren in de situatie waarin ik mij bevond.

Over Advocaatscore.nl