Tevreden over de uitkomst helaas niet over de advocaat

Mijn zaak betrof een verdeling koopwoning (uitkoop door mijn ex). Ondanks het feit dat ik tevreden ben over de uiteindelijke uitkomst van mijn zaak ging het op een aantal essentiële punten mis: -1- de advocaat stelde niet de juiste vragen om te weten hoe mijn positie (zwak/sterk) moest worden ingeschat. Ik heb uitgelegd dat ik wist dat mijn ex per se in het huis wilde blijven wonen en dus absoluut niet zat te wachten op een rechtszaak en/of openbare verkoop. Dit maakte mijn positie sterk. Toch bleef de advocaat handelen vanuit de gedachte dat ik zwak stond en te snel aansturen op de gang naar de rechter. -2-de parate kennis van de advocaat op het gebied van jurisprudentie liet te wensen over. Van een familierechtadvocaat mag ik verwachten dat zij een uitermate belangrijk arrest van het Hof Den Bosch inzake het onderscheid gebruikerslasten/eigenaarslasten uit het hoofd zou kennen of op z'n minst zou moeten kunnen vinden toen dat nodig bleek. Helaas, maar gelukkig, heb ik dit arrest, dat van doorslaggevend belang was voor de uitkomst van de zaak, zelf van het internet gehaald. -3- de advocaat had onvoldoende strategisch inzicht en tactische vaardigheden om de zaak te sturen richting de gewenste uitkomst. -4- de advocaat maakte in haar conceptversies van de brieven veel spel- en grammaticale fouten.  Bovenstaande gaf mij het idee dat ik de zaak niet volledig uit handen kon geven aan de advocaat met vertrouwen op een goede uitkomst. Ik heb daarom de brieven grotendeels zelf geformuleerd en ook heb ik een stempel moeten drukken op de strategische aanpak.  Als laatste wil ik meegeven dat het opbouwen van een cliënt-advocaatrelatie erg belangrijk is en het zeker niet bevorderlijk is dat in de facturen standaard wordt vermeld dat er bij niet tijdig betalen een incassobureau wordt ingeschakeld. Dat lijkt mij iets dat pas bij een betalingsherinnering aan de orde is. Uiteraard ben ik blij met het positieve resultaat en dankbaar dat er ruimte was voor mijn input.

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Proffesioneel, Gedreven en staan altijd voor je klaar!

De heren W. de Brouwer en F. Laros zijn zeer kundig en gedreven. Ze gaan tot het uiterste voor je. Ik ben ze zeer dankbaar voor hun hulp en inzet wat ertoe heeft geleid dat ik mijn zaak gewonnen heb!

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Fijn geholpen door mevrouw Van Buuren. Gedurende mijn zaak was ze goed voorbereid en communiceerde over elke stap met mij. Ondanks de corona maatregelen.. Ik ben tevreden over de uitspraak van de rechter, mede dankzij haar voorbereiding en verdediging. Ik raad mevrouw Van Buuren zeker aan (op het gebied van familierecht).

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Professioneel, betrouwbaar en luisterend oor

Positieve ervaring. Benadert de zaak professioneel, snel en zo fijn altijd bereikbaar. Vragen etc is nooit te veel. Je voelt je gehoord. De betrokkenheid is groot. Daarnaast krijg je ook goede adviezen waarmee je wat kan! Advocaten die ik zeker kan en zal aanraden

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Zeer positieve ervaring met dit advocaten kantoor. Fijne advocaten. Begripvol, prettig in de omgang. Luisterend oor en zeer betrokken. Wij zijn zeeeer tevreden en sturen onze klanten ook door aan hen. Ze halen alles uit de kast om hun klanten goed te helpen en geven goede en zeer betrouwbare adviezen. Exceptioneel in elke zaak. Voor elke zaak de juiste advocaat. Elke advocaat van dit kantoor is bijzonder en zeer betrouwbaar. Meerdere zaken van ons zijn positief afgerond en klanten van ons zijn zeer tevreden. Dit advocaten kantoor is zeer zeker een aanrader.

Op en top

Neemt je serieus en kan tot in de avond met je appen over hoe het gaat Nee is geen optie En veegt tegenpartij waar kan met gemak onderuit

Professioneel bedrijf

Ik ben blij dat ik me heb laten bijstaand door brouwer advocaten. Professioneel, goed voorbereid en accuraat.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Beste advocaat die er is.

Ken hem langer dan 10 jaar. Heeft mij 5 keer een vrijspraak bezorgd. Is zeer betrouwbaar en kent zijn vak goed.

To the point, snel reagerend. Expert. Een aanrader

Er wordt snel gereageerd als je vragen hebt. Denkt mee. Expert in zijn vak. Eerlijk en zeer te vertrouwen. Neemt veel zorgen weg.

Snel,duidelijk en resultaat gericht

Ik heb De Brouwer Advocaten ingeschakeld ivm een ontslag procedure die mijn werkgever had gestart. Zij hebben mij ontzettend goed bijgestaan en geholpen om deze zaak netjes en tevens rechtvaardig af te handelen. Ik ben DBA Rotterdam erg dankbaar en ik beveel ze dan ook aan. Heb je een zakelijk geschil ? Neem De Brouweradvocaten in uw arm. Weesgegroet Pascal Kurstjens.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Doorzettingsvermogen de Brouwer Advocaten!

Ik was heel terughoudend om een advocaat in de arm te nemen. Dat doe je niet zomaar als je heel lang bij een bedrijf werkt. Maar jullie wisten mij na veel overleg te overtuigen. Gelukkig maar! Alles is naar volle tevredenheid afgerond. Ook de verstandhouding tussen mij en de voormalige werkgever is goed gebleven. Winston en medewerker hartelijk dank daarvoor. Ik zal jullie zeker aanbevelen. BEDANKT!

Identiteit fraude

Helemaal top! Superblij mee! Ik ben ontzettend goed geholpen.Heel vriendelijk,hele goede communicatie,alles verliep zoals het wezen moet .dit gaf vertrouwen in goede afloop,echt een aanrader voor iedereen!

Degelijk en betrokken

Erg stategisch, geduldig en vindingrijk.

• Geholpen door: N.v.t.

Beste advocaten kantoor

Ze zeer professioneel en snel afhandelen van je zaak. Persoonlijke aandacht.

Uitstekende dienstverlening!

Wij zijn geholpen door Mvr Buchbot bij de brouwer advocaten,zij heeft ons professionele begeleiding aangeboden,en duidelijke communicatie.De brouwer advocaten is een kwalitatief/klantvriendelijk bureau!Al met al kan ik daar geen sterretje van afhalen

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Professioneel snel op afstand en tevreden.

De afhandeling van de scheiding is snel en digitaal afgehandeld. De communicatie duidelijk. Behandeling van de zaak professioneel.

Veel kennis voorradig

Duidelijk en kennis voorradig

Succes gegarandeerd

Fijne advocaat dhr Brouwer. Op het moment dat hij de zaak aanneemt gaat het kantoor meteen aan de slag. Tegenpartij wordt helder en transparant benaderd om tot een oplossing te komen. Dhr Brouwer zelf is altijd bereid te luisteren naar eventuele andere zaken en daarbij eventueel advies te geven. Als blijkt dat hij wat voor je kan betekenen zal hij dit altijd doen. Zeer betrokken is hij.

• Geholpen door: mr. W.H.J.W. de Brouwer

Meneer Brouwer is een top advocaat!

Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heb ik een paar zaken gewonnen. We hebben de gekste twisten gehad, maar ondanks dat had meneer Brouwer me super bijgestaan.

Missie gelukt

Ik werd goed op de hoogte gebracht van wat ik kon verwachten.

• Geholpen door: mw. mr. S. van Buuren

Goeie hulp ik moeilijke tijden

Erg fijn en vertrouwd

Ik ben erg fijn geholpen en kreeg een vertrouwd gevoel. Uiteindelijk ook zonder een lange procedure goed geholpen en ik ben tevreden.

Top !

Luisterende oor , ben goed geholpen