Heeft goed gewerkt

• Wat heeft u gehuurd? Douche met wc

Uitstekende service

Contracteren, afspraken over aflevering en ophalen zijn verlopen zoals gewenst. Mede hierdoor was de Halve Marathon van Doetinchem op 31 okt. en georganiseerd door ARGO Atletiek weer een succes.

• Wat heeft u gehuurd? Toiletwagen

Wij hebben een hele goede ervaring

Heel klant vriendelijk eenvoudig om te verlengen.. Goede service

• Wat heeft u gehuurd? Douche cabine

klant- en kwaliteitsvriendelijk voor een betaalbare prijs

Zeer nette douche- en toiletcabines die volgens afgesproken tijden worden gebracht en opgehaald. Huurprijzen zijn zeer acceptabel.

• Wat heeft u gehuurd? toilet en douche cabine

Vriendelijk, goed en snel!

Ik had op korte termijn een toiletwagen nodig, dit werd perfect geregeld en duidelijk gecommuniceerd. Alles volgens afspraak.

• Wat heeft u gehuurd? Toiletwagen

Heel goede service en aandacht vor de klant

Meedenken met de situatie. Voorstellen van de beste oplossing. En altijd vriendelijk!

• Wat heeft u gehuurd? Toilet/douche wagen

Dank voor de dienstverlening en tot volgend jaar. Op naar een mooie trouwerij!

• Wat heeft u gehuurd? Mobiele badkamer

Beste Michiel, Bedankt voor deze mooie beoordeling en het in ons gestelde vertrouwen! Tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Marc en Chantal Buitink

Prima oplossing tijdens je verbouwing van de badkamer

Goede communicatie met bedrijf. Afspraken kloppen

• Wat heeft u gehuurd? Douchecabine met toilet

Prima badkamer, prettig bedrijf

- snelle en duidelijke communicatie - de mobiele badkamer die wij huurden was prima en nette oplossing voor de periode van onze verbouwing

• Wat heeft u gehuurd? Mobiele badkamer

Beste Jeroen, Goed te horen dat de badkamer en onze dienstverlening zo goed is bevallen! Bedankt voor deze prachtige review! Met vriendelijke groet, Marc en Chantal Buitink

Goed!

Prima contact met de eigenaar, de unit is gezien de prijs netjes! Alles goed geregeld!

Super geregeld

Zijn snel , denken mee ..alles top geregeld , vriendelijke mensen

Bereikbaar tijdens vakantie en goede service.

Het gaat

Ik was in eerste instantie erg blij met het toilet, totdat er ongeveer 300 liter met excrementen over mijn terras, terug liep uit de opvangbak En ik heb hier nog geen terug koppeling over gekregen Maar wel schoonmaakkosten terwijl het weer niet wegliep

Een goed alternatief

Gewoon goed

Netjes, vriendelijk en snelle levering

Beste Dennis, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Marc & Chantal Buitink

Gewoon goed.

Prima service, mooie en kwalitatief zeer goede toiletwagen en zodoende ook een visitekaartje voor mijn evenement.

Beste Henk, Bedankt voor deze prachtige review en het wederom in ons gestelde vertrouwen! Met vriendelijke groet, Marc & Chantal Buitink

zeer goede ervaring alles wordt opgelost door Marc

We hebben de mobile badkamer als een succes ervaren . met de badkamerverbouwing was dit een goede oplossing om toch nog 4 weken thuis te kunnen douchen

Goed te horen dat de badkamer & de service goed is bevallen! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc & Chantal Buitink SaniCompany

Ideaal als je even geen douche thuis hebt

Goede service en vriendelijk.

Goede oplossing tijdens onze badkamerverbouwing

Prima voorziening, er zit verwarming in, bankje is prettig om op te zitten bij het afdrogen en de boiler is voldoende voor een douchebeurt. Nieuw douchegordijn bij aflevering.

Beste Bianca, Fijn dat het jullie goed is bevallen! Bedankt voor deze mooie review. Met vriendelijke groet, Marc en Chantal Buitink

Goed, Snel en Vriendelijk

zie boven

Geachte heer Franken, Fijn dat u onze service als prettig heeft ervaren! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Marc en Chantal Buitink

Goede oplossing!

Wij moesten onverwacht en snel een mobiele douchecabine hebben omdat onze verbouwing uitliep. Een en ander was vlot geregeld bij Sanicompany. Erg tevreden over de haal -en brengservice, installeren ging snel en Marc denkt goed mee over de plaatsing van de cabine. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten, rond de 200 euro voor een hele week inclusief brengen, plaatsen en ophalen is erg betaalbaar.

Beste Petra, Goed te horen dat je zo tevreden bent over onze prijs en service! Dit is waar wij het voor doen en het is altijd leuk te horen dat die inzet wordt gewaardeerd! Ontzettend bedankt voor deze prachtige review en veel plezier met jullie nieuwe badkamer uiteraard! Met vriendelijke groet, Marc en Chantal Buitink SaniCompany

Een geweldige ervaring

Het is heel ruim van binnen een douche , wastafel ,toilet en een verwarming. De cabine werd heel schoon afgeleverd.

We zijn heel fijn geholpen en hadden een hele goede badkamer!

Buitengewoon vriendelijk en service gericht.

Onze eerste ervaring met een mobiele badkamer is zeer goed bevallen. Werd in overleg netjes gebracht en ondanks moeilijke plaatsings mogelijkheden op de juiste manier neergezet, omdat de eigenaar ( marc) met ons meedacht en keek. We hebben veel plezier aan het gebruik van deze cabine beleeft, omdat we 3 maanden in een caravan moesten wonen vanwege nieuw te bouwen woning. Het weghalen was niet makkelijk maar gezamenlijk met Marc is er wederom een goede oplossing gekomen. We zijn ze zeer dankbaar voor het gebruik van deze mobiele schone badkamer en de uitstekende service die ze bieden.