Super meegedacht in oplossingen

• Wat heeft u gehuurd? Douche unit

Top in service en snelheid

Wegens lekkage een tijdelijke douche nodig. Een belletje gepleegd en diezelfde dag nog stond de cabine naast het huis. Netjes en schoon, prima douche en voldoende ruimte. Wel 1 advies, indien mogelijk thermostaatkraan installeren. Wanneer je daar tegen tikt heeft dat geen invloed op de temperatuur van het water. Tijdens het draaien wilden we nog wel eens tegen de kraan stoten wat als gevolg had dat je ineens heel koud of juist heet water over je heen kreeg.

• Wat heeft u gehuurd? Mobiele douche unit

Heel erg fijn!

De badkamer verbouwen in Coronatijd is een extra uitdaging, wanter vanuit gaan dat je elders kan douche is heel kwetsbare gedacht. Daarom een mobiele badmaker gehuurd. Dat bleek de perfecte oplossing. Douche aan huis, op de tijd die je zelf wenst. Heel fijn!

• Wat heeft u gehuurd? Een mobiele badkamer

Goede service, mooie mobiele badkamers

5 weken een mobiele badkamer gehuurd, 1 week langer dan gepland. Sanicompany was heel flexibel in het verlengen.

Perfecte oplossing!

Perfecte oplossing als je badkamer verbouwd wordt. Goede en snelle service, ook tussendoor bij vragen of problemen.

Prettige communicatie, snelle levering

Prettige communicatie, snelle levering

Topper

Snelheid, volgens afspraak en zeer benaderbaar.

• Wat heeft u gehuurd? Toiletgroep

Als je midden in een verbouwing zit is dit echt een uitkomst...!!

Deze. douche wagen was voor ons echt top... ook de dames. waren er heel blij mee. alles. er op en eraan. ruim genoeg.. je hoeft alleen de shampo zelf maar mee te brengen... Top Service!

• Wat heeft u gehuurd? douche wagen

Super service.

De boiler ging op nieuwjaarsdag kapot. Via een vriendin het adres gekregen van SaniCompany. 's Morgens gebeld en ik kon in de middag al een wagen krijgen, fantastisch!

• Wat heeft u gehuurd? Douche toilet wagen

Comfortabele unit tijdens verbouwing

Goed alternatief tijdens verbouwing

Goede communicatie, schone badkamer

• Wat heeft u gehuurd? mobile badkamer

Bij een volgende verbouwing van een badkamer wéér Sanicompany.

Bijzonder nette badkamer-unit. Héél vriendelijke mensen dáár , zoals Marc. Vlot van reageren op telefoon en mail , Snelle plaatsing als ook het ophalen weer van de unit. Duidelijke voorwaarden. De unit is en was een uitkomst !

• Wat heeft u gehuurd? Badkamer-unit op aanhanger

Heeft goed gewerkt

• Wat heeft u gehuurd? Douche met wc

Uitstekende service

Contracteren, afspraken over aflevering en ophalen zijn verlopen zoals gewenst. Mede hierdoor was de Halve Marathon van Doetinchem op 31 okt. en georganiseerd door ARGO Atletiek weer een succes.

• Wat heeft u gehuurd? Toiletwagen

Wij hebben een hele goede ervaring

Heel klant vriendelijk eenvoudig om te verlengen.. Goede service

• Wat heeft u gehuurd? Douche cabine

klant- en kwaliteitsvriendelijk voor een betaalbare prijs

Zeer nette douche- en toiletcabines die volgens afgesproken tijden worden gebracht en opgehaald. Huurprijzen zijn zeer acceptabel.

• Wat heeft u gehuurd? toilet en douche cabine

Vriendelijk, goed en snel!

Ik had op korte termijn een toiletwagen nodig, dit werd perfect geregeld en duidelijk gecommuniceerd. Alles volgens afspraak.

• Wat heeft u gehuurd? Toiletwagen

Heel goede service en aandacht vor de klant

Meedenken met de situatie. Voorstellen van de beste oplossing. En altijd vriendelijk!

• Wat heeft u gehuurd? Toilet/douche wagen

Dank voor de dienstverlening en tot volgend jaar. Op naar een mooie trouwerij!

• Wat heeft u gehuurd? Mobiele badkamer

Beste Michiel, Bedankt voor deze mooie beoordeling en het in ons gestelde vertrouwen! Tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Marc en Chantal Buitink

Prima oplossing tijdens je verbouwing van de badkamer

Goede communicatie met bedrijf. Afspraken kloppen

• Wat heeft u gehuurd? Douchecabine met toilet

Prima badkamer, prettig bedrijf

- snelle en duidelijke communicatie - de mobiele badkamer die wij huurden was prima en nette oplossing voor de periode van onze verbouwing

• Wat heeft u gehuurd? Mobiele badkamer

Beste Jeroen, Goed te horen dat de badkamer en onze dienstverlening zo goed is bevallen! Bedankt voor deze prachtige review! Met vriendelijke groet, Marc en Chantal Buitink

Goed!

Prima contact met de eigenaar, de unit is gezien de prijs netjes! Alles goed geregeld!

Super geregeld

Zijn snel , denken mee ..alles top geregeld , vriendelijke mensen

Bereikbaar tijdens vakantie en goede service.

Het gaat

Ik was in eerste instantie erg blij met het toilet, totdat er ongeveer 300 liter met excrementen over mijn terras, terug liep uit de opvangbak En ik heb hier nog geen terug koppeling over gekregen Maar wel schoonmaakkosten terwijl het weer niet wegliep