5x langs geweest voor hetzelfde probleem. Communicatie tussen verschillende diensten waardeloos
Door garantieperiode een reparatie gekregen. Deze reparatie was naar mijn mening slecht uitgevoerd. De verkoper vond dat er niks mis is en “chef werkplaats” vond dat het lag aan de nieuwigheid. Toen ik heb vertelde dat het een 2de hands onderdeel was, leek het of hij niks af wist van het probleem. Na wat gefluister tussen collega’s werd er gezegd dat er met de verkoper overlegt moest worden. Na geen gehoor zelf verkoper gebeld en probleem uitgelegd. Via de callcenter moest een afspraak gemaakt worden en het zou opgelost worden. Callcenter gebeld en een wachtafspraak zou voldoende zijn. Anders hoorden we het wel. Na meerdere malen aangegeven te hebben dat ik niet verwacht dat het een wachtafspraak is en gevraagd of ik eventueel een leenfiets kon reserveren werd er gezegd dat de wachtafspraak prima was en er zat fietsen beschikbaar zijn. Reserveren was niet nodig. Toch voor de zekerheid om 11 uur op de dag van de afspraak zelf gebeld naar de werkplaats of een wachtafspraak om 13:30 realistisch was. Nee dit was niet zo en ik moest de auto zo snel mogelijk komen brengen. Vervolgens werd er gezegd dat er geen leenfietsen beschikbaar waren en wachten op de auto niet rendabel was. Gelukkig uiteindelijk nog een fiets gekregen. Werd gebeld dat er inderdaad iets mis was en er een nieuw onderdeel bestelt moest worden. Uiteindelijk opgelost, maar het kost zoveel tijd en onnodige moeite om dit te regelen. Als je aangeeft dat de communicatie intern niet goed is, wordt er gezegd alleen afspraken met de werkplaats te maken en alleen met hun contact te leggen.