Filters

1

Oplichterij

Bestelbus van 2 jaar oud die een jaar geleden bij Nefkens gekocht was, binnen gebracht voor onderhoud, APK en een knak aan de onderzijde vooraan. Werd na de diagnose gebeld met de afkeurpunten en een kostenopgave van ruim € 1.500,00. Ook een dringend advies om de remschijven en blokken te vervangen. nog eens bijna € 900.00. De knak die erin zat konden ze niet horen en er zat nergens geen speling op volgens de monteurs. De knak was al hoorbaar na een halve meter gereden te hebben. Uiteraard geen toestemming gegevens voor deze reparaties. De bus opgehaald na verschillende keren bellen omdat ze hem niet klaar wilden zetten. Dus ze laten je ruim een halve dag wachten voor je je eigendom op kunt halen. Vervolgens moet je ook nog betalen voor een computer update waar je geen toestemming voor hebt gegeven. Ben vervolgens naar een andere garage gegaan en wat bleek, van de waslijst met afkeurpunten door Nefkens was werkelijk geen 1 punt ook maar terecht. Het erge van alles is dat de knak veroorzaakt werd door een kapotte fusee kogel. Dit was dus wel reden voor afkeur. Door Nefkens werd dit echter niet geconstateerd. Aangezien er een jaar garantie op de bus zat, krijg ik hierdoor het idee dat ze dit niet 'konden' vinden om ook onder de garantie uit te komen. Kortom...pure oplichterij

  • Aanbevelen? Nee
10

HEEL ERG POSITIEF

Van alle kanten heb ik mijn 2e bezoek aan Nefkens Valkenswaard als heel positief ervaren. Vanaf eerste aanspreekpunt tot de technische medewerkers , allen waren zeer behulpzaam en niets was teveel. Auto weer in prima staat mee retour gekregen. graag tot een volgende keer weer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen op een moment dat het eigenlijk qua tijd niet kon

We hadden een terugroepactie voor de airbags 1 week voor onze geplande autovakantie. Ondanks dat ze helemaal "vol" zaten heeft Henri toch een afspraak in kunnen plannen. We rijden momenteel met nieuwe airbags en een veilig gevoel door Frankrijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Technisch prima

Geen op of aanmerkingen. Enige opmerking is de planning. Ik had vooraf gevraagd naar de duur van een eerste onderhoudsbeurt, dit ivm vervoer naar huis. Daar werd gezegd "2 uur" . Dat is voor mij te overbruggen door op in de "koffiehoek" te werken. Bij inlevering van de auto om 8.45 bleek echter dat de auto pas in de middag klaar zou zijn. Dat was wel een tegenvaller ivm regelen van vervoer naar huis en weer terug. Dat is tot dusverre het enige minpunt, jammer daarom 4 sterren

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, netjes, kundig, voorbeeld voor andere garages

Tijd tussen bellen en afspraak acceptabel, goed, netjes, kundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service

Perfecte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed gezorgd en afspraken nagekomen

Geen problemen gehad, alleen was er wat mis gegaan met het sms je om te vertellen dat de wagen klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede ervaring

Helaas moest ik de leenauto betalen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snel

Snel goed en tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Enig klein punt van kritiek: het onderhoudssleuteltje op mijn dashboard brandt nog steeds, terwijl mijn auto wel onderhoud heeft gehad. Zijn jullie vergeten te resetten

  • Aanbevelen? Ja
6

Werk prima teveel onduidelijkheid over uitvoeren terugroepactie

Het werk wat gedaan is ben ik blij mee. Het kost echter veel te veel tijd om te achterhalen of de terugroepactie herstel heeft plaatsgevonden. Bij de RDW staat nog steeds dat er een terugroepactie actief is voor deze auto. Ik heb nu geen bewijs dat deze is uitgevoerd omdat het ook niet op de factuur stond. En het gaat om een best spannende terugroepactie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig dat jullie mij zo snel konden helpen. Top

Jullie hebben topwerk geleverd , en supersnel gehandeld ondaks dat het erg druk was. Topmensen zijn jullie. Henri super bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Keurig ontvangst, alles is zoals afgesproken. Tijdens het onderhoud goed op de hoogte gehouden van de te verwachten kosten. Gewoon erg goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

zoals steeds, goede afspraak, goede tijdsplanning, goede uitvoering en koffie

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
2

2 lampjes vervangen voor de APK, onnodig denk ik!?

2 lampjes vervangen voor de APK. Het waren de oranje knipperlampjes aan de achterzijde. Voordat de auto naar de auto naar de APK ging heb ikzelf nog met zaklamp gekeken of de coating goed was. En dat leek ie echt zo te zijn. Coating zag er goed uit, en de lampjes knipperde ruim voldoende oranje. Tijdens de APK, waar je niet bij mag zijn, werd ik opgebeld dat de coating kapot was. Ik gaf direct aan dat ikzelf nog vooraf had gecontroleerd. Toen is er toch maar besloten (niet door mij) om 2 nieuwe oranje knipperlampjes te laten plaatsen voor ruim 40,- euro, wat kei duur is. Oude lampjes teruggevraagd. Moet maar aannemen dat dit de lampjes zijn die erin zaten. Naderhand zag ik dat de schroeven van de achterlichtunits onaangeroerd lijken te zijn. Deze units waren nog nooit los geweest. En lijken nu nog steeds niet losgeschroefd te zijn geweest. Hoe kunnen die lampjes dan vervangen zijn? Binnenkort ga ik er even mee langs een monteur in Belgie die ik ken en die ik vertrouw. Dan kan hij even beoordelen of de 2 meegegeven lampjes er uberhaupt ooit hebben ingezeten. En zo ja, of ze niet voldoende oranje licht gaven, door ze even terug te plaatsen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goei service

Prima alles

  • Aanbevelen? Nee
10

Verrassend goed en zeer betrouwbaar !!

Erg blij dat ik mijn auto Peugeot 308 SW GT Line bij Nefkens heb gekocht, mede omdat de service en nazorg echt uitstekend is ! Met dank aan Jeroen.

  • Aanbevelen? Ja
8

zoals vanouds prima service!!

Goed zoals altijd!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

Auto voor een onderhoudsbeurt weggebracht, tussendoor een mailtje gehad met de extra kosten dus geen verrassingen achteraf alleen dan dat de auto ook nog door de wasstraat is geweest. Prima service!!

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Very very good.

  • Aanbevelen? Ja
5

Problemen zijn niet opgelost

Auto heeft een onderhoudsbeurt gehad. Daarnaast waren er een aantal opvallende "mankementen". Hier is naar gekeken maar vervolgens blijken deze "mankementen" nog steeds aan de orde te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk endelijk

Ben prettig en goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Alles was prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitermate goede en snelle service

Goede, snelle en vakbekwame handelen van deze garage

  • Aanbevelen? Ja
9

Ontzettend goede service !

Vriendelijk personeel , snel een afspraak gemaakt! Bij apk werd mijn auto netjes gewassen!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard

040 207 1020

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.