Filters

10

Heel goed

Keurig ontvangst, alles is zoals afgesproken. Tijdens het onderhoud goed op de hoogte gehouden van de te verwachten kosten. Gewoon erg goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

zoals steeds, goede afspraak, goede tijdsplanning, goede uitvoering en koffie

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
2

2 lampjes vervangen voor de APK, onnodig denk ik!?

2 lampjes vervangen voor de APK. Het waren de oranje knipperlampjes aan de achterzijde. Voordat de auto naar de auto naar de APK ging heb ikzelf nog met zaklamp gekeken of de coating goed was. En dat leek ie echt zo te zijn. Coating zag er goed uit, en de lampjes knipperde ruim voldoende oranje. Tijdens de APK, waar je niet bij mag zijn, werd ik opgebeld dat de coating kapot was. Ik gaf direct aan dat ikzelf nog vooraf had gecontroleerd. Toen is er toch maar besloten (niet door mij) om 2 nieuwe oranje knipperlampjes te laten plaatsen voor ruim 40,- euro, wat kei duur is. Oude lampjes teruggevraagd. Moet maar aannemen dat dit de lampjes zijn die erin zaten. Naderhand zag ik dat de schroeven van de achterlichtunits onaangeroerd lijken te zijn. Deze units waren nog nooit los geweest. En lijken nu nog steeds niet losgeschroefd te zijn geweest. Hoe kunnen die lampjes dan vervangen zijn? Binnenkort ga ik er even mee langs een monteur in Belgie die ik ken en die ik vertrouw. Dan kan hij even beoordelen of de 2 meegegeven lampjes er uberhaupt ooit hebben ingezeten. En zo ja, of ze niet voldoende oranje licht gaven, door ze even terug te plaatsen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goei service

Prima alles

  • Aanbevelen? Nee
10

Verrassend goed en zeer betrouwbaar !!

Erg blij dat ik mijn auto Peugeot 308 SW GT Line bij Nefkens heb gekocht, mede omdat de service en nazorg echt uitstekend is ! Met dank aan Jeroen.

  • Aanbevelen? Ja
8

zoals vanouds prima service!!

Goed zoals altijd!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

Auto voor een onderhoudsbeurt weggebracht, tussendoor een mailtje gehad met de extra kosten dus geen verrassingen achteraf alleen dan dat de auto ook nog door de wasstraat is geweest. Prima service!!

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Very very good.

  • Aanbevelen? Ja
5

Problemen zijn niet opgelost

Auto heeft een onderhoudsbeurt gehad. Daarnaast waren er een aantal opvallende "mankementen". Hier is naar gekeken maar vervolgens blijken deze "mankementen" nog steeds aan de orde te zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk endelijk

Ben prettig en goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Alles was prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitermate goede en snelle service

Goede, snelle en vakbekwame handelen van deze garage

  • Aanbevelen? Ja
9

Ontzettend goede service !

Vriendelijk personeel , snel een afspraak gemaakt! Bij apk werd mijn auto netjes gewassen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

.Vriendelijk contact.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

goede snelle service

Altijd ruimte voor uitleg en om dingen te bespreken

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekende communicatie; je wordt constant op de hoogte te houden en krijgt een duidelijke uitleg. Keurige contactpersoon die de auto op kwam halen en terug kwam brengen. Chapeau

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Aanbeveling voor dit bedrijf auto wordt nog eens gepoetst na onderhoudsbeurt

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ben er goed en netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Blijf met een vraag zitten

Goedemiddag, Op 1 mei 2025 des middags heb ik een vriendelijke dame aan de lijn gehad die vroeg naar mijn ervaringen. Mijn vrouw [A.L.Prins] was elders, zodat ik de honneurs waarnam. Op 27 april jl. ben ik om 13.00 uur bij Nefkens geweest naar aanleiding van een schrijven van Citroen Nederland[ Amsterdam, maart 2025, Referentie NS8/Oliesproeier, kenteken T031-ZN] In dit schrijven staat ondermeer, ik citeer:" Om het probleem te verhelpen willen wij zo spoedig mogelijk de motorolie verversen en het oliefilter vervangen", einde citaat. Na de check van de auto werd ons gezegd, dat alles in orde was en motorolie/filter niet nodig was. Dit bevreemdt mij in hoge mate gelet op het het schijven van Citroen Nederland. Uitzonderingen bij deze categorie wordt in het schrijven van Citroen Nederland niet gemaakt. Het gaat sec om de veiligheid van de auto. Kortom, u begrijpt dat er een gezonde dosis twijfel bestaat of er toch niet olie/filter moest worden " gevuld" . Vertrouwen is een basiseigenschap, dus is uw deskundige keuze wellicht wel de juiste geweest.Mvg, een fervente Citroen-rijder, B.J. van Hoeijen, namens A.L. Prins

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste auto garage in de regio

Goede service, vakbekwaam deskundig en vriendelijk. Een aanrader op het gebied van auto's. Of je nu een occasion zoekt of een APK wilt doen, je wordt hier goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
2

Sorry julie zijn samen met alle zogenaamde dealer echt extreem veel te duur.

Service was op zich prima met een netjes gewassen auto. Dus tot zover echt niks aan de hand. Maar bij de vraag of er gekeken kon worden naar een probleem met mijn parkeersensoren ging het echt mis. Er werd een rekening gepresenteerd voor het uitlezen (niet afgesproken) en daarbij zou de reparatie belachelijk (+€300) veel gaan kosten. Is absoluut niet naar verhouding. Uitlezen van €110,- heb ik ook netjes betaald omdat ik geen gezeur wilde. Ik ga normaal nooit (+30 jaar) naar de garage omdat ik zelf over technisch ruim voldoende kennis beschik gelukkig. Als zodanig begrijp ik ook het verdienmodel echt wel maar dit loopt de spuigaten toch echt uit. De reparatie met originele sensor kostte mij uiteindelijk met minder dan €30,-. Arbeidstijd om hem te wisselen was met uit- en inbouwen 10 minuten. Ik hoop dat u mij ook begrijpt. Met mij zijn er steeds veel meer mensen die zien en dat dit toch veel te ver gaat. Als bijvoorbeeld de leasemarkt instort (en dit gaat toch echt op afzienbare tijd gebeuren) dan zal er veel moeten veranderen in het verdienmodel. De chinezen nu nog even buiten beschouwing gelaten.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk personeel

Tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vertrouwd goed zoals altijd, en conform afspraken

Vertrouwd goed zoals altijd, en conform afspraken

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Van Linschotenstraat 1

5554 PM Valkenswaard

040 207 1020

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.