Filters

6

Houd klanten op de hoogte

De auto is naar tevredenheid geserviced. Maar niemand had door dat ik gedurende die 2,5 uur zat te wachten. Kreeg geen update. Na 2,5 uur gewacht te hebben, zelf gevraagd naar de status. Toevallig was de auto “net” klaar…

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Bij het online maken van een afspraak kan er geen opgave gemaakt worden van de kosten van de servicebeurt. Dit is afhankelijk van diverse factoren. Bij afleveren van de auto aan de balie, voordat men de auto heeft gezien en op basis van dezelfde informatie (kenteken, km-stand), krijg je wel al direct te horen wat het kost. Het inspectierapport is tijdens de onderhoudsbeurt niet doorgestuurd, wat wel de bedoeling was. Bepaalde werkzaamheden waren niet uitgevoerd maar wat het risico was om dat niet op korte termijn wel te laten doen kon niet worden uitgelegd door de medewerker achter de balie. Verder keurig geholpen en kunnen weer een jaar vooruit

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg gemakkelijk

Snel spoedig

  • Aanbevelen? Ja
8

Altijd vriendelijk en ontvangst en gehlopen

Het zou prettig zijn als er iets meer aandacht gegeven wordt. Als er aangegeven wordt dat er over 15min. iemand komt dan is het prettiger dat je na 45 min. niet zelf hoeft te vragen hoe lang iets nog duurt.

  • Aanbevelen? Ja
6

Zoeken naar leenauto

Jammer dat Opel en Citroën nu ook in het pand zitten

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede en snelle service

Makkelijk om via de website een afspraak met de werkplaats te maken. Ook daarna doorgeven van wijzigingen, is zonder problemen en snel doorgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn ervaring is goed

Ik heb wel een minpuntje: helaas was er niemand die mijn auto kon wassen (want ik kwam er vorig jaar pas achter dat die service in mijn VIP abonnement zit) Ik kreeg daarom heel vriendelijk van de dame achter de balie een ‘Nationale autowasbon’ van €7.50, maar helaas was die maar geldig tot 04-02-2014. Dus daar heb ik niets aan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Na goede ontvangst en snelle onderhoudsbeurt, snel weer onderweg

Ene minpunt is dat ik niet weet wat er tijdens de onderhoudsbeurt is uitgevoerd, kleine of grote beurt?? opmerkingen??

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Jammer dat er geen leen auto beschikbaar was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen door Nefkens Utrecht. De auto stond weer netjes klaar zoals aangegeven. Communicatie kan wel wat beter, maar de service is altijd prima!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima service, maar afspraak maken is een ramp

Werkzaamheden goed en netjes uitgevoerd. Gedurende de onderhoudsbeurt wordt je netjes op de hoogte gehouden via mail en sms. Het inplannen van de afspraak is een ramp. Informatie die je wel meegeeft bij de afspraak, komt niet terecht bij de werkplaats. Hierdoor waren onderdelen niet op tijd besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Niet

  • Aanbevelen? Ja
4

Communicatie

15 oktober mijn auto gebracht voor onderhoudsbeurt. Daarmee verwacht ik dat de auto dezelfde dag klaar is. Echter was dit niet het geval. Daarover krijg je dan geen bericht. Op het moment dat je erover in contact wil komen, dan is dit niet mogelijk. Op een terugbelverzoek wordt niet gereageerd. In het vervolg zie ik graag dat op het moment wanneer een onderhoudsbeurt niet dezelfde dag klaar is dat je daar over bericht wordt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon goed!

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Goed ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Service was perfect :)

Even binnen koffie gedronken en met de werkplaats monteur gezellig praatje gemaakt terwijl de software update draaide. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg vriendelijk

Vriendelijke medewerkers. Fijne leenfiets.

  • Aanbevelen? Ja
10

Buitengewoon bevredigend

Heel prettig en goed advies

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurstellend

1. Een prijs van bijna Eur. 900,- voor een onderhoud met APK op een auto van bijna 8 jaar oud vind ik echt te schandalig voor woorden. 2. De zoveelste keer aangegeven dat mijn ruitenwissers schandalig slecht werken wat niet opgelost is! Verschillende keren nieuwe wisbladen gemonteerd gehad tegen serieuze kosten maar probleem blijft. 3. Aangegeven dat mijn linker achterportier slecht sluit. Volgens monteur mankeert er niets aan. Dus sluit de portier nog steeds schandalig slecht 4. Tegen deze condities ben ik voornemens om het onderhoud van mijn andere auto (KP-028-R) door een ander te laten uitvoeren, de afspraak staat al voor 1-11 maar ik weet even niet of ik die nakom.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima afgehandeld volgens afspraak

Als ik dan toch met de auto naar de garage moet, dan naar Neffkens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundig, betrouwbaar en klantvriendelijk.

Gewoon even wachten op een servicebeurt. Heerlijk relaxed met koffie en een krantje. Intussen meerdere modellen bekeken in de showroom. Werd drie keer aangesproken door medewerkers met vraag of zij iets voor mij konden betekenen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top gedaan

Netjes geholpen en op tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen vriendelijk personeel

Goed geholpen enige onduidelijkheid mijns inziens over de auto maar is prima uitgelegd door de medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en vakbekwaam personeel

Voorband bleek erg slecht te zijn, moest vervangen worden. Heldere uitleg waarom door de medewerker werkplaatsreceptie en de monteur.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.