Filters

10

Netjes en correct geregeld

Prima !

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede hulp op zaterdagochtend bij Nefkens Utrecht

De mannen hebben hun uiterste best gedaan de 508 te repareren: er was een zekering kapot bij het head-up display. Maar, is er echt 45 minuten nodig om een zekering te vervangen?

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed want ik kom met de bedrijfsauto al jaar daar.

  • Aanbevelen? Nee
10

Duidelijk, vriendelijk en snel geholpen.

Duidelijk, vriendelijk en snel geholpen. Hebben mij ook nog tips gegeven en ze hadden foto's van de keuring, was ook leuk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent, friendly and professional

Friendly staff and fast efficient service.

  • Would you recommend us? Yes
10

Deskundig advies zonder enige opdringerigheid

Zeer prettige service, klantvriendelijk. Goede en geduldige uitleg door Kevin mbt de onderhoudsadviezen. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede servies, helaas duurde de servicebeurt meerdere dagen.

Door een storing tijdens de software update duurde de servicebeurt 2,5 dag ipv 4 uur. Dat is heel netjes opgelost door een leenauto beschikbaar te stellen. De mededelingen op meerdere contactmomenten dat dit ook voor de garage een hele vervelende situatie is die hoge kosten met zich meebrengt, vond ik niet zo relevant en wekte zelfs irritatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

toch voor elkaar

Mijn slotplaat was gebroken. De auto is bijna 14 jaar en onderdelen worden zeldzaam. Toch is het gelukt om binnen vrij korte tijd de reparatie uit te voeren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn auto rijd nu veel beter.☺️

☺️

  • Aanbevelen? Ja
2

teleurgesteld

Bij een defect aan mijn armsteun werd deze omschreven schade. Ik heb niets bijzonders met deze armsteun gedaan en vond de benaming dus al vreemd. Nu is het zo dat de lease maatschappij dit niet vergoed omdat dit een schade genoemd is. Ik lever dezelfde feedback overigens bij de leasemaatschappij in omdat ik het ook bij hun teleurstellend vind hoe hier mee omgegaan wordt. Nefkesn heeft weliswaar coulance halve 100 euro van de prijs afgehaald maar vind ik € 289,73 voor iets waarvan ik vind dat dit een niet deugdelijk product is veel geld. Uiteraard heb ik het betaald omdat ik dit van te voren aangegeven had maar als Nefkens het woord schade niet genoemd had maar gewoon dit had ingediend had de leasemaatschappij dit , volgens zeggen van deze maatschappij, betaald.

  • Aanbevelen? Nee
8

Snelle service en goed advies

Op de weg naar Leiden kreeg ik een melding motorstoring de Peugeot service gebeld en binnen 20 minuten was de berging aanwezig en waren we binnen 30 minuten in Utrecht waar we een vervangende auto kregen en maandag contact met service bali die hebben ervoor gezorgd dat ik woensdag met volle tevreden heid mijn auto kon ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
8

kleine beurt 3008: goed

kleine beurt 3008: goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijkheid aangaande de diagnose

Duidelijkheid aangaande de diagnose, prettige personen aan de receptie balie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel gerepareerd en heel adequaat gecommuniceerd

Mijn auto was snel gerepareerd en de communicatie verliep uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes gebeld toen de auto gereed was.

  • Aanbevelen? Nee
4

matig

Ik had tevoren aangegeven dat ik op de servicebeurt wilde wachten. De receptionist wist dat ik in de wachtruimte zat. Er was anderhalf uur aangekondigd voor de servicebeurt. Na 3 kwartier stond de auto (al) weer buiten. Dit ontdekte ik zelf. Uit eigen beweging heb ik me toen bij receptie moeten melden en kreeg ik de auto weer mee. Beetje jammer dat de receptionist kennelijk het oog voor de klant had verloren.

  • Aanbevelen? Nee
9

Het was top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en met mijn e-208 nog gratis ook!

Snel, vriendelijk en goed geholpen en regulier onderhoud bleek voor 6 jaar gratis te zijn voor een elektrische Peugeot. Wat wil je nog meer!

  • Aanbevelen? Ja
10

helemaal top!

Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima service, vriendelijke mensen, zoals het heurt!

  • Aanbevelen? Ja
10

ik rijd 50 jaar auto

na 50 jaar autorijden en verschillende automerken bij meerdere garages heb ik bij nefkens leidsche rijn het beste gevoel. Er straalt een bepaalde rust uit bij het personeel. min punt vind ik de slechte parkeermogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Afspraak is afspraak (toegezegde korting), nette, vriendelijk ontvangst en afhandeling.

Fijn dat er bij het plaatsen van de trekhaak automatisch een witte kentekenplaat wordt bijgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Werden heel netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Fijn

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.