Filters

10

Helemaal top

Goeie service en klantvriendelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
1

Nefkens heeft zich niet aan de afspraak gehouden !!! Bijna 4 uur in plaats van 1 uur wachten

Ik had een afspraak voor een terugroep actie, zou ongeveer een uurtje duren en ik kon erop wachten... Ik heb me keurig op tijd gemeld en de sleutel afgegeven. Na een uur stond mijn auto exact nog op de plaats waar ik hem had neegezet, Na reclameren aan de balie was de mededeling dat de brug bezet was en ze er snel aan zouden beginnen... Na een half uurtje was mijn auto inderdaad weg..Na weer een uur kom ik tot de conclusie dat de auto ergens anders is geplaatst en navraag geeft aan dat het nog een uurtje gaat duren???? Na een half uurtje maar weer navraag gedaan bij de verantwoordelijke werkplaats chef.... Na weer een half uur is de auto klaar..... Had dan bij het maken van de afspraak aangegeven dat het een dagdeel of een dag duurde, dan had ik niet gerekend op een uurtje wachttijd en wat anders geregeld.. Het is een terugroepactie, dus eigenlijk een fout in het geleverde voertuig !!!,

  • Aanbevelen? Nee
9

Uitstekende service, volgens planning

Het werkplaatsbezoek was het gevolg van een terugroep-actie van Peugeot. De werkzaamheden zijn keurig volgens planning uitgevoerd. Waar nodig werd een toelichting verstrekt. Een punt(je) van aandacht is wel de lange rij bij de balie bij het ophalen van de auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne snelle en correcte service

Goede planningsmethode, fijn contact, kwaliteit en prijs geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Drama

Vrijdag een afspraak staan voor een winterchek, kom ik daar weten ze nergens van. Maar er was wel een lampje gaan branden voor een motorstoring dus ik kon hem laten staan, ik zou eind van de middag gebeld worden maar dat gebeurde niet. Maandag zelf gebeld ,maar telefoniste kon mij niet door verbinden alleen een terug bel mailtje sturen. Niks gehoord tot donderdag, toen maar zelf gebeld en toen konden ze mij vertellen dat hij Vrijdagmiddag opgehaalt kon worden.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goed en vlot geholpen

Weer fantastisch en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
4

Rommelig

Ik heb betaald voor een diagnose die ik zelf heb vastgesteld. Er moet nog een onderdeel besteld worden, maar bij de balie was dat niet bekend. Ik heb volgens de werkplaats de werkzaamheden gecanceld. Ik moet nog terug over 3 weken want ze zitten vol. Hoop dat het nog allemaal goed staat in hun systeem en dat de onderdelen er zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle goede service

Snelle, goede en duidelijk service. Leenfiets was top. Ophalen en afleveren ook. En makkelijk om een afspraak te maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi werk afgeverd

Was perfect geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

I really had a worse experience with Nefkans

I was really disappointed with my car diagnostic and I had a very bad experience with nefkens. I have visited Nefkens Utrecht 3 time and I would rate my experience minus five. My car has a problem related to fast charging... 1st Visit: The looked at my CAR and said there is a problem with the top right charging pin and it's pushed back. That's why it's not charging fast. I am new to electric cars so i believe them and went to a bosch car service for repair. They told me that there is no problem at all with any charging pin and the top right pin is always the same and pushed back in every electric car. The told me that if there is problem with any pin then the car won't charge at all. Then I myself checked my friend electric cars and the Pin was exactly right. This bad diagnostic from nefkans costed me money and time. The bosch car service also diagnosed the fast charger problem and said the onboard charger (OBC) unit is faulty and I need to go to a brand dealer to get it replaced. They also updated the onboard charger software but that didn't help 2nd Visit: My car company autohero send me to nefkens to get this OBC unit fixed. At this time the nefkens utrecht spend one hour and said they were not able to find the issue and cleared some of the fault codes for the OBC unit and asked me to make another appointment and they need to keep the car for two days. I also tested my car fast charging at fastned and compared it to my friends same car at the same time and in the same dutch cold weather. My car was only charging at 45KW and my friend same car same variant same mode was charging at 85KW in the same cold weather 3rd Visit: This was the 21st Jan appointment and brought the car to nefkans utrecht. I explained everything in detail about the charging tests I did and the diagnostic that bosch car service provided. I left my car and there was no replacement transport provide. The rest of the story I'll share in another message or email as text limit is exceded

  • Aanbevelen? Nee
10

extra moeite gedaan voor probleem met portier

fijn dat er gekeken werd hoe het probleem opgelost kon worden zodat de auto niet afgekeurd hoefde te worden. zonder extra kosten, keurig. dank!

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes geholpen en afgehandeld.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Slechte communicatie

Ik als klant moest zelf twee keer bellen om te vragen om een update. En ook dat het om garantie van Opel ging betreft de reparaties aan de auto alsnog 475,- euro moet betalen aan een huurauto??

  • Aanbevelen? Nee
2

Erg ontevreden

Er zijn de laatste tijd veel fouten gemaakt. 2 jaar geleden winterbanden zoek, doordat er Intern niet goed is gecommuniceerd. Uiteindelijk toch gevonden. Jaar later kreeg ik bij het maken van een wisselafspraak ineens te horen dat ik nieuwe winterbanden nodig had. Dat vond ik raar, want we hadden ze pas 2 jaar, maar ook bij navraag bleek dat echt zo te zijn. Dus nieuwe afspraak met o.a. vier nieuwe winterbanden, plus APK, en nog wat andere kleine dingen à la €1000,- We moesten zelf om 17.00 checken of de auto al klaar was. Na ophalen in het donker kwamen we er de volgende ochtend pas achter dat onze oude zomerbanden er nog op zaten. Terwijl we wel al hadden betaald voor de nieuwe winterbanden. Dus weer naar de garage. Daar was iemand zo slim om even grondig navraag te doen. Ze erkende dat er een hoop fout was gegaan. En de banden hoefde toch niet vervangen te worden, alleen nog omgewisseld als ik dat nog wenste. Ik merk dat ik mijn vertrouwen heb verloren na al deze keren van slechte communicatie en vergissingen. Ik weet niet precies waar het steeds fout gaat. Maar dit is niet best.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Prima service, werkzaamheden en prijs zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Is goed

Goed en accuraat geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Een goede ervaring

Goed geholpen en vriendelijk.Ze bellen wat er moet gedaan moet worden en of ik ermee akkoord ga.En met vervangend vervoer ging goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Maar geen 5 sterren omdat de auto niet was gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben tevreden

Fijn dat mijn auto weer op en top is.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service

Goede en duidelijke communicatie. Denken mee in oplossingen. Uitermate tevreden over de service. Ik kon helaas pas na 3 weken terecht i.v.m. drukte.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Alles volgens afspraak gedaan oke

  • Aanbevelen? Nee
10

Top top

Top top

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht

Vriendelijk personeel en goede service. Hele fijne plek om te werken wanneer je wacht.

  • Aanbevelen? Ja
6

Medewerkers aan de balie erg vriendelijk

De auto kreeg een APK. Ik ga er vanuit dat dit goed gedaan is. De monteur was alleen vergeten om al het beschermingsmateriaal te verwijderen.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.