Filters

10

Prima geregeld

On line afspraak ,goed ontvangen ,overleg omtrent de te verrichten werkzaamheden. Alles in overleg . Mocht onverhoopt toch een gebrek of afkeurpuntje zijn opnieuw overleg over hoe verder .Gewoon zoals het hoort

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed.

Goed en duidelijke uitleg over reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, contact en snelheid

Ook voor een onaangekondigd bezoek om de ad blue bij te vullen kan je langs komen. Meteen geholpen en niet alleen bijgevuld maar ook heeft de auto meteen een wasbeurt gekregen. Dat is service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Altijd vriendelijke medewerkers. Je laat je auto met een goed gevoel achter. Wordt vooraf netjes ingelicht over de te verwachten kosten en hoe alles gaat, vervolgens krijg je een duidelijke mail waarin je ziet wat er geconstateerd is en wat je wilt laten repareren, dit kan je aanvinken. Ik had gevraagd of de auto voor 15 uur klaar kon zijn en werd om 12 uur al gebeld dat die klaar stond. Hij was zelfs schoongemaakt en de prijs was lager dan wat er verwacht werd. Super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige en klantgerichte ondersteuning

Prettige en klantgerichte ondersteuning

  • Aanbevelen? Ja
4

Het Nefkens VIP pakket is ieder jaar minder geworden.

Helaas is wederom het VIP pakket minder waard geworden. Tevens kon ik nu voor het eerst niet afsluiten omdat ik geen onderhoud heb laten uitvoeren. Ik kom al 5 jaar bij jullie en ieder jaar word het minder. Helaas hierdoor besloten om niet meer terug te komen bij jullie. Tevens kon ik altijd langskomen voor bijvullen vloeistoffen, nu alleen maar op zaterdag vanaf 09:00 uur. Het gaat allemaal achteruit, dat is zonde.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Kost wat, maar dan krijg je ook wat!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service

Toen ik binnenkwam werd er gelijk actie ondernomen. Uiteindelijk een eerlijk rapport gekregen en de volgende dag gelijk een nieuwe band gekregen. Al met al top gehandeld!

  • Aanbevelen? Ja
6

Service goed. Wel zorgelijk dat na 1 jaar nog steeds geennoplissibg voor ICT probleem is gevonden.

De service van nefkens is goed. Zoals ik ook al jaren met mijn andere auto’s ervaar. Wat ik wel zorgelijk vind, is dat dit model 308 al sinds levering en ICT probleem heeft waarbij het dashboard regelmatig tijdens het rijden uitvalt. Het is een bij Peugeot breder bekend probleem. Maar er is een jaar na levering van de auto nog steeds geen software updates om dit te verhelpen. Vooral mijn vrouw vindt het uitvallen van de ICT tijdens het rijden beangstigend en zorgelijk. En dan kan ik er geen ongelijk in geven. Het is jammer dat voor zo’n populair model auto en dergelijk probleem niet wordt opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geregeld

Alles prima geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Vroeg gebracht, snel klaar.

Het duurt wel even voor je terecht kan, maar als je dan een afspraak hebt is het ook zo klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

De auto werd gehaald en teruggebracht op van tevoren aangegeven tijdstippen. Hulde daarvoor. De reparatie is conform afspraak verricht

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Wordt altijd keurig geholpen, krijg netjes mail als er een keuring of onderhoud aan zit te komen. Dan bellen ze ook op om een afspraak in te plannen. Met de vip pas nette leenauto en meer voordelen. Bij extra werk wordt er eerst contact opgenomen, kost allemaal misschien iets meer maar je weet wel zeker dat alles prima in orde is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn nieuwe auto is keurig afgeleverd

Bij aflevering waren ook de hulpveren gemonteerd die eigenlijk 2 weken levertijd hadden. Perfect. Men had alle tijd voor de aflevering. Helemaal bij met m’n nieuwe 3008.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle service

Over de het algemeen goed Maar!!!!! Ik vind het raar dat je voor een software probleem in een auto van 2 jaar en een paar maanden ( daar in onderhoud, nog geen 27000km op de teller) nog zo veel geld moet betalen om hem weer rijdende te hebben

  • Aanbevelen? Ja
8

Ok, maar geen wauw beleving!

De meneer die mij hielp was netjes en vriendelijk. Mijn auto was netjes gewassen, top! Maar als je als organisatie zegt dat je voor de 10 gaat, dan moet je ook iets meer doen dan de basics. Wat beter kon is direct oogcontact maken als je klant binnenkomt, ook als je met iets anders bezig bent, dat creëert een warm welkom. Zorgen dat je voorbereid bent en wat echt anders kan is de fiets juist instellen voor de klant. Ik moest 20 min fietsen op een fiets die te laag voor me was. Je had een inbussleutel nodig om deze te verstellen. Zeker geen 10! Dus nogmaals als je heel groot promoot dat je voor de 10 gaat, moet je er ook bewust zo mee omgaan om de klant elke dag weer te verrassen en een stapje extra te zetten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig ontvangst

Heldere communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en vriendelijk

Via website afspraak gemaakt voor een bepaalde dag. Enkele dagen later kreeg ik, ter bevestiging een mail met een andere datum. Da’s niet handig.

  • Aanbevelen? Ja
4

Dure onderdelen snel stuk.

Helaas waren er al dure onderdelen snel stuk van de auto.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals altijd weer goed geholpen

Snel, vriendelijk en meedenkend, kortom zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

mijn servicebeurt

Ik heb bij mijn afspraak aangegeven dat de software van navigatie en kaarten geüpdatet moest worden. Dit na meldingen in mijn Peugeot app. Echter daar heb ik opnieuw een afspraak voor moeten maken. Vooraf kreeg ik de melding dat dit gelijk met de servicebeurt uitgevoerd zou worden. Jammer dat ik hiervoor terug moet komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

keurig geholpen

goede ervaring. Netjes tevoren herinnering aan de afspraak. Auto was heel snel klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

We zijn ontzettend goed en kundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Ik wou akkoord geven voor een paar dingen die gedaan moesten worden na mijn beurt. Volgens mij snapte de mevrouw die opname het niet helemaal en zei dat ik akkoord was met alles. Gelukkig belde de werkplaats omdat het dan een lange tijd zou duren waardoor ik toen nog kon zeggen dat ik daar niet akkoord mee gegaan was

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.