Filters

10

Vroeg gebracht, snel klaar.

Het duurt wel even voor je terecht kan, maar als je dan een afspraak hebt is het ook zo klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

De auto werd gehaald en teruggebracht op van tevoren aangegeven tijdstippen. Hulde daarvoor. De reparatie is conform afspraak verricht

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Wordt altijd keurig geholpen, krijg netjes mail als er een keuring of onderhoud aan zit te komen. Dan bellen ze ook op om een afspraak in te plannen. Met de vip pas nette leenauto en meer voordelen. Bij extra werk wordt er eerst contact opgenomen, kost allemaal misschien iets meer maar je weet wel zeker dat alles prima in orde is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn nieuwe auto is keurig afgeleverd

Bij aflevering waren ook de hulpveren gemonteerd die eigenlijk 2 weken levertijd hadden. Perfect. Men had alle tijd voor de aflevering. Helemaal bij met m’n nieuwe 3008.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle service

Over de het algemeen goed Maar!!!!! Ik vind het raar dat je voor een software probleem in een auto van 2 jaar en een paar maanden ( daar in onderhoud, nog geen 27000km op de teller) nog zo veel geld moet betalen om hem weer rijdende te hebben

  • Aanbevelen? Ja
8

Ok, maar geen wauw beleving!

De meneer die mij hielp was netjes en vriendelijk. Mijn auto was netjes gewassen, top! Maar als je als organisatie zegt dat je voor de 10 gaat, dan moet je ook iets meer doen dan de basics. Wat beter kon is direct oogcontact maken als je klant binnenkomt, ook als je met iets anders bezig bent, dat creëert een warm welkom. Zorgen dat je voorbereid bent en wat echt anders kan is de fiets juist instellen voor de klant. Ik moest 20 min fietsen op een fiets die te laag voor me was. Je had een inbussleutel nodig om deze te verstellen. Zeker geen 10! Dus nogmaals als je heel groot promoot dat je voor de 10 gaat, moet je er ook bewust zo mee omgaan om de klant elke dag weer te verrassen en een stapje extra te zetten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig ontvangst

Heldere communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed en vriendelijk

Via website afspraak gemaakt voor een bepaalde dag. Enkele dagen later kreeg ik, ter bevestiging een mail met een andere datum. Da’s niet handig.

  • Aanbevelen? Ja
4

Dure onderdelen snel stuk.

Helaas waren er al dure onderdelen snel stuk van de auto.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals altijd weer goed geholpen

Snel, vriendelijk en meedenkend, kortom zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
6

mijn servicebeurt

Ik heb bij mijn afspraak aangegeven dat de software van navigatie en kaarten geüpdatet moest worden. Dit na meldingen in mijn Peugeot app. Echter daar heb ik opnieuw een afspraak voor moeten maken. Vooraf kreeg ik de melding dat dit gelijk met de servicebeurt uitgevoerd zou worden. Jammer dat ik hiervoor terug moet komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

keurig geholpen

goede ervaring. Netjes tevoren herinnering aan de afspraak. Auto was heel snel klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

We zijn ontzettend goed en kundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Ik wou akkoord geven voor een paar dingen die gedaan moesten worden na mijn beurt. Volgens mij snapte de mevrouw die opname het niet helemaal en zei dat ik akkoord was met alles. Gelukkig belde de werkplaats omdat het dan een lange tijd zou duren waardoor ik toen nog kon zeggen dat ik daar niet akkoord mee gegaan was

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Erg fijn om een uitgebreide analyse van de nodige reparaties inclusief noodzakelijkheid te ontvangen. Verder ook vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
4

Auto storing al gelijk bij het wegrijden garage

Ik reed amper weg of ik had een bandenspanning storing op de dashboard. Terwijl de auto een nieuwe band heeft gehad en onderhoudsbeurt. Hoe dan? Aangezien ik nu een week vrij ben, ben ik niet terug geweest om hier iets aan te doen, zodra ik terug ben, zal ik de auto terug rijden om die storing op te laten lossen..l

  • Aanbevelen? Nee
8

Klantvriendelijk en snel

Zeer klantvriendelijk aan de balie, de auto was snel klaar. Ik moest wel vragen naar wat er was gebeurd, dit werd niet automatisch gedaan. Ik had gevraagd of de auto ook werd gewassen/gezogen, dit was gedaan, maar half/half. Bij mijn vorige dealer (ook leaseauto), werd dit laatste zonder vragen en tip top uitgevoerd. Dat vind ik het enige minpuntje.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heldere communicatie

Nefkens geeft in een helder diagnoserapport via e-mail. Hierin beslist de klant samen met Nefkens de bevonden punten. Ikzelf geef al dan niet akkoord. Dit geeft mij als klant het gevoel dat ik zelf de vrijheid heb en zaken eventueel kan uitstellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Prima geholpen bij de onderhoudsbeurt en vragen die ik had zijn beantwoord

  • Aanbevelen? Ja
10

alles perfect gedaan heel tevreden

zeer goed geregeld

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekend.

Vriendelijk personeel, bij binnenkomst voel je je al gelijk thuis. er wordt duidelijk naar je geluisterd en mee gedacht in oplossingen. Geen 1 vraag is te gek. Ik zeg een top winkel !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Werd voor opening al netjes geholpen en einde middag idem dito

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd je al jaren goed geholpen

Super service werkplaats receptie aan de lijn oh oké dan rijdt uw maar even langs

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, prettige benadering en doen net dat stapje meer.

Vriendelijke medewerkers die met je meedenken en een extra stap voor je zetten. Topservice.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.