Filters

10

Fijne service, erg klantvriendelijk!

Nette service en klantvriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Er werd uitstekend meegedacht en meegewerkt om de complexe situatie met deskundigheid af te handelen. Ik werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ik ben voor 100% tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima, klein foutje dat er geen vervangend vervoer geregeld was

Prima service. Wel lastig om plaats op parkeerterrein te vinden. Er staan waarschijnlijk niet-bezoekers auto's op bezoekersplaatsen waardoor je ver naar achteren moet manoeuvreren voor een plekje. Vervangend vervoer was niet geregeld. Slordig, wel aangegeven en staat in overeenkomst lease maatschappij. Wel snel opgelost gelukkig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en vriendelijke hulp

-

  • Aanbevelen? Ja
4

Ervaringen onderhoudsbeurt e-208

Op 21 april '23 was ik voor een periodiek onderhoud van mijn Peugeot e-208 bij Nefkens Utrecht. Ervaringen: - De software (touchscreen/kartografie) zou worden ge-update, werd vooraf gezegd. Op het reparatie-overicht stond dat dit was uitgevoerd. Maar thuisgekomen bleek dat dit helemaal niet was gebeurd. - Ik ging er vanuit dat de kosten voor periodiek onderhoud voor een elektrische auto 169 EURO zouden zijn, zoals op deze website staat: https://www.peugeot.nl/services-en-onderhoud/onderhoud-uw-auto/onderhoud.html. Maar toen ik mijn auto kwam brengen, werd een prijs van boven de 300 euro genoemd. Bleek dat het vervangen remvloeistof en interieurfilter niet in de prijs waren inbegrepen. Uiteindelijk heb ik het vervangen van remvloeistof niet laten uitvoeren, omdat dat nog niet nodig bleek. De kosten zouden duidelijker op de web-site moeten worden vermeld. - De beurt is inmiddels 2,5 week geleden uitgevoerd, maar in de My Peugeot app zie ik niet dat het onderhoud is geregistreerd.

  • Aanbevelen? Nee
9

Duidelijke communicatie. Transparante afspraken.

Adequate afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service zoals ik gewend ben!

Top service, fijn ontvangst en prima werkplek om te werken totdat mijn auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijne garage

Iedereen keer word ik prettig te woord gestaan. Heldere duidelijk informatie en transparant over kosten. En ook deze keer weer verrast dat mijn auto gewassen. Heerlijk. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Aimabel en servicegericht

Helaas was de auto uit het leasecontract en kom men mij niet helpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

vakkundig

zeer vakkundig geholpen al mijn vragen beantwoord en goed uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en flexibel!

Ik kwam er dinsdag achter dat mijn voorlampen beiden niet meer werkten, terwijl ik woensdagmiddag een lang weekend weg ging met de auto. Om 9:00 gebeld met de werkplaatsreceptie, en die hebben me er mooi tussen gepuzzeld zodat ik nog dezelfde ochtend geholpen kon worden. Super fijne service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ferran

Really good service. I went there seeking advice on reparation. Nice personnel: Thinking out of the box, open-minded, honest and advising for the best choice and options available.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb altijd vertrouwen in mijn garage.

Ik weet van tevoren waar ik aan toe ben en wordt altijd netjes geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede service

Altijd prettig geholpen bij Nefkens

  • Aanbevelen? Ja
10

Weer helemaal top !

Alles weer verlopen naar wens, de medewerkers denken goed met je mee, reparatie is uitgevoerd en netjes advies mee gekregen voor de toekomst, de jongens nemen echt de tijd voor je om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen. De auto was ook nog is gewassen en uitgezogen. Weer helemaal blij !

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede garage

Vriendelijk en alles naar wens. Alleen als de wagen klaar is duurt het wat lang voor de nota gereed is.

  • Aanbevelen? Ja
4

Tegenvallend

Afspraak voor bandenwissel waarbij ik heb gevraagd hoe lang het doorgaans duurt omdat ik nog een afspraak later op de middag had staan. Ik zou rekening moeten houden met 1 uur, maar de vriendelijke dame die me te woord stond zou dit bij de monteurs vermelden. Na 1:10 heb ik zelf gevraagd of ze een indicatie hadden hoe lang het nog zou duren. Auto kon elk moment klaar zijn. 1:15 uur was de auto inderdaad klaar, aangezien de monteur de auto op de parkeerplaats parkeerde. Er was alleen niemand om mijn sleutels te overhandigen. Toen er wel iemand beschikbaar was, waren de sleutels zoek geraakt, monteur bleek ze nog in zijn zak te hebben. Waardoor ik pas na 1,5 uur de zaak kon verlaten en te laat kwam op mijn afspraak. Daarnaast blijft het lampje bandenspanning controleren steeds terugkomen ondanks dat ik de instellingen heb gereset in de auto. Kan allemaal gebeuren natuurlijk maar het had zeker soepeler kunnen verlopen. Vandaar mijn beoordeling. Mvg Joost Jansen

  • Aanbevelen? Nee
10

Meer dan tevreden !

Goed gesprek met de service balie. Kleine beurt naar wens uitgevoerd !

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles top geregeld bij Nefkens

Vriendelijke mensen die je te woord staan. Vooraf krijg je duidelijk uitleg wat er gaat gebeuren aan de auto. Keurig een mailtje als de auto klaar is. Alles prima geregeld. Auto weer klaar voor de zomer en een jaar APK.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super goede service,als je iets vraagt aan het personeel is niets te veel.wij wonen nu in het noorden van Nederland maar blijven hier voor het voor het onderhoud. Top

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

er werd snel een leenauto geregeld en de auto was de volgende dag weer klarr.

  • Aanbevelen? Ja
7

Deels teleurstellend

Ik rijd amper 5000 kilometer per jaar. Bij het maken van de afspraak voor de Basisbeurt miste ik uitleg over de inhoud/opbouw van het eindbedrag. Die informatie heb ik nodig om beslissingen te nemen. Zelf had ik ook vragen kunnen stellen natuurlijk. Waarom pollenfilter vervangen, waarom luchtfilter vervangen. Heb de Airco nooit aan. Zijn die vervangingen wel nodig in het kader van zo weinig kilometers. Na uitleg is het vervolgens aan de eigenaar van de auto om te te beslissen. Een les voor u, en voor mij. Met vriendelijke groet,

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne en goede service!

Fijne en goede service!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.