Filters

8

Zit weer met veel vertrouwen en veilig gevoel ik de auto.

Wordt altijd zeer vriendelijk geholpen,

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Gewoon goed. Jammer dat ze de voorstoelen niet even snel hebben gestofzuigd

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was weer geweldig!

Door omstandigheden is mijn beurt om 13 uur verplaatst naar 10 uur. Ik kon er op wachten tot de auto klaar was. Genoten van de lekkere chocolade.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Hier naar afgesleept met pech. Auto is weer hersteld en netjes afgeleverd. Tijdens reparatie gebruik kunnen maken van vervangend vervoer

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service en vriendelijk personeel

Helder in het contact, open en transparant. Voordat je de sleutels afgeeft wordt er goed gevraagd wat de eventuele reparaties zijn. Bij eventuele niet voorziene gebreken, maar ook als deze er niet zijn wordt er telefonisch contact opgenomen. Communicatie over de te maken kosten en wanneer de auto klaar is. Alles verliep volgens plan en de medewerker van de werkplaats was vriendelijk in het contact. Naderhand kreeg ik ook een e-mail met daarin de gemaakte reparaties en uiteraard kreeg ik ook een factuur mee na betaling.

  • Aanbevelen? Ja
7

Auto keurig op tijd opgeleverd

De auto keurig op tijd opgeleverd. Klein detail. De auto was niet gewassen en dat lijkt mij bij aflevering na een beurt en zeker met de bedragen die betaald moeten worden wel slim om te doen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed.

Afspraak 9:15 bandenwissel. Dus dan denk je 10:45 uur klaar te zijn. Gelukkig Leenauto mee om naar mijn afspraak te kunnen om 11:00 uur. Dus wel super opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en degelijk in uitvoering

Geen problemen bij de beurt. Alles volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede service

Kan niet anders zeggen dan goede service. Alles correct en op tijd klaar. Duidelijk over de service en correcte bediening.

  • Aanbevelen? Ja
8

Was goed

Alleen de time management was niet helemaal juist. Ik bleef wachten en het banden wisselen zou ongeveer een uurtje duren. Dit werd uiteindelijk ruim 2 uur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Proactief geholpen

Dankzij de proactieve houding van de verkoopmedewerker is het gelukt de auto eerder en conform voorwaarden te leveren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Ik werd gewezen op het feit dat een lampje waarvan ik dacht dat die kapot was toch niet kapot bleek. Dat scheelde mij veel geld omdat niet een hele unit hoefde te worden vervangen. De garage heeft mij wederom bevestigd in het vertrouwen dat ik al in Nefkens had.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kundige klantvriendelijke medewerkers.

Goede kundige klantvriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service, kwamen afspraken na, vriendelijke ontvangst

goede service, vriendelijke ontvangst, kwamen afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service, erg klantvriendelijk!

Nette service en klantvriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Er werd uitstekend meegedacht en meegewerkt om de complexe situatie met deskundigheid af te handelen. Ik werd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ik ben voor 100% tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima, klein foutje dat er geen vervangend vervoer geregeld was

Prima service. Wel lastig om plaats op parkeerterrein te vinden. Er staan waarschijnlijk niet-bezoekers auto's op bezoekersplaatsen waardoor je ver naar achteren moet manoeuvreren voor een plekje. Vervangend vervoer was niet geregeld. Slordig, wel aangegeven en staat in overeenkomst lease maatschappij. Wel snel opgelost gelukkig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en vriendelijke hulp

-

  • Aanbevelen? Ja
4

Ervaringen onderhoudsbeurt e-208

Op 21 april '23 was ik voor een periodiek onderhoud van mijn Peugeot e-208 bij Nefkens Utrecht. Ervaringen: - De software (touchscreen/kartografie) zou worden ge-update, werd vooraf gezegd. Op het reparatie-overicht stond dat dit was uitgevoerd. Maar thuisgekomen bleek dat dit helemaal niet was gebeurd. - Ik ging er vanuit dat de kosten voor periodiek onderhoud voor een elektrische auto 169 EURO zouden zijn, zoals op deze website staat: https://www.peugeot.nl/services-en-onderhoud/onderhoud-uw-auto/onderhoud.html. Maar toen ik mijn auto kwam brengen, werd een prijs van boven de 300 euro genoemd. Bleek dat het vervangen remvloeistof en interieurfilter niet in de prijs waren inbegrepen. Uiteindelijk heb ik het vervangen van remvloeistof niet laten uitvoeren, omdat dat nog niet nodig bleek. De kosten zouden duidelijker op de web-site moeten worden vermeld. - De beurt is inmiddels 2,5 week geleden uitgevoerd, maar in de My Peugeot app zie ik niet dat het onderhoud is geregistreerd.

  • Aanbevelen? Nee
9

Duidelijke communicatie. Transparante afspraken.

Adequate afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service zoals ik gewend ben!

Top service, fijn ontvangst en prima werkplek om te werken totdat mijn auto klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijne garage

Iedereen keer word ik prettig te woord gestaan. Heldere duidelijk informatie en transparant over kosten. En ook deze keer weer verrast dat mijn auto gewassen. Heerlijk. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.