Filters

4

Onbereikbaar en teleurstellend

We hebben 6 weken moeten wachten op afspraak. Diagnoserapport was mij niet duidelijk, 2x gebeld maar werkplaatsreceptie was onbereikbaar. Bij ophalen auto bleek het probleem niet verholpen te zijn. Wel kosten voor de diagnose. Inmiddels wel weer goed contact met werkplaatsreceptie, die meedenkt over oplossingen. Maar Nefkens had of zélf even contact op moeten nemen of in ieder geval bereikbaar moeten zijn na uitsturen van diagnoserapport.

  • Aanbevelen? Nee
6

Communicatie kan beter

Verwarring omtrent werkplaatsafspraak wel of niet grote beurt. Ben 1 keer volledig voor nop gekomen. Communicatie werd welles-nietes spelletje. En de uiteindelijke grote beurt duurde 3 maanden. Lekker dan als er een leasecontract onder ligt. Vreemd en verwarrend en absoluut niet klantvriendelijk. Frustrerend. Uiteindelijk grote beurt geweest en auto niet schoon opgeleverd. Jammer toch.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goede service. Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn contact met de werkplaatsreceptie

Plezierig contact met de werkplaatsreceptie

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraken werden nagekomen

Helaas was het niet mogelijk om op korte termijn afspraak te maken maar verder werd alles uitermate keurig afgehandeld en wist ik vooraf wasr ik aan toe was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, duidelijk en behulpzaam!

Een goede duidelijke uitleg over de voorgenomen reparatie en behulpzaam personeel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goede service

Top bedrijf ,zoek niet verder !

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens planning

Prima service Nefkens medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Balie medewerkers doen het super goed

  • Aanbevelen? Ja
10

ik vond de uitleg van de service & onderhoud medewerker over de grote beurt heel goed

De service & onderhoud medewerker vertelde mij duidelijk, wat er met een grote beurt allemaal gecontroleerd word en wat de totale kosten zijn. Hij vertelde mij ook, wanneer er tijdens de controle van de monteur andere defecten worden ontdekt er altijd contact met de klant wordt opgenomen.

  • Aanbevelen? Nee
8

communicatie

communicatie verliep moeizaam, Als afspraak auto ophalen later word, bel dan even, nu zelf gebeld, krijg weer een tijd door en die is ook weer half uur later. Even een melding bespaart de klant veer ergernis of onzekerheid,

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Er wordt met je meegedacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Direct en snel geholpen

Olielampje brande en ik werd direct geholpen en kon weer mijn weg vervolgen. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

top service

snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

Erg moeilijk contact te krijgen met werkplaats

Slecht contact te krijgen met werkplaats Word niet geïnformeerd over status

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima ervaring gehad

Ik kom hier al zes jaar. Altijd Goede en snelle service! Gratis leenfiets tijdens APK keuring was een uitkomst voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen

Hele beleefde medewerkers en snel geholpen. Top service, zoals altijd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed

Ze hebben de auto snel en goed nagekeken fijne service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en super vriendelijk

Binnen een dag was de beurt klaar, op het laatste moment toch nog een leenauto kunnen regelen en gewoon echt super vriendelijk geholpen. Goede uitleg, ik ben er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snel en direct geholpen. Transperant wat er gedaan wordt. Geen verrassingen over kosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes afgehandeld

Alle mankementen netjes gerepareerd. Prima huur auto mee gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onderhoudsbeurt altijd goed geregeld

Ik werd dit jaar gebeld door Nefkens zelf dat ze nogal snel vol raakten en of ze een onderhoudsbeurt voor me konden plannen, super service. Door omstandigheden kon ik de auto zelf niet brengen, hij werd keurig volgens afspraak afgehaald en teruggebracht, van te voren een telefoontje dat ze eraan komen. Ze vragen ook goed na of er nog problemen waren waar ze extra naar kunnen kijken, en geven zo nodig tips voor het komende jaar. Enige kleine minpuntje is dat in de bevestigingsmail niet erbij vermeld staat dat de auto opgehaald wordt. -

  • Aanbevelen? Ja
8

vriendelijk en professioneel geholpen.

Zie hier boven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Goed geholpen, vriendelijk personeel. Ze konden alleen de terugroepactie niet uitvoeren door een fout in het softwaresysteem. Moet ik dus nog een keer komen. Das minder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk, snel en professioneel

De auto sinds aanschaf (2021) in onderhoud bij Nefkens Utrecht en erg tevreden! Ze hebben een hele fijne en transparante manier van werken. Vooral het digitale systeem waarbij meteen ziet wat er aan de hand is en wat het gaat kosten maakt het heel inzichtelijk. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.