Filters

4

Slechte dienst verlening

Afspraak maken kan tegenwoordig allen maar online n, omdat je telefonnisch er niet door komt. Als je een afpraak hebt klopt de info niet en word je later gebeld. lastig aan geven wat je wilt en kan niettduidelijk iets aangeven op de site. Opde afspraak datum erg druk moet echt 30 min wachten Auto was voor een simpel buertje niet in 1 dag klaar , geen bericht vna gehad stond daar voor niks in de middag . vervoglens was hij de volgende dag ook niet gereed , geen onderdelen heb dus 5 dagen moten wachte voor de auto gereed was . ben dit niet gewend van nefens maar op dit momen t totala niet te vreden

  • Aanbevelen? Nee
10

Super, goed geholpen.

Klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer teleustellend

Een kleine beurt was nodig plus het vervangen van een band (die eigenlijk nog vier jaar zou hebben meegekund), zogenaamd om een probleem met terugkerende melding van probleem met bandenspanning op te lossen (daar waren al enkele eerdere bezoeken aan garage mee gemoeid). De dag de beurt gaat de melding van bandenspanning weer aan, terwijl mijn verzekerd was dat het probleem met de nieuwe band nu opgelost was...Ik heb die dag meteen gebeld, maar zoals gebruikelijk kon ik niemand aan de telefoon krijgen. Ik zou een whatsapp krijgen, en dat is ook gebeurd, met de vraag of ik vrijdag gebeld kon worden, terwijl ik de telefoniste duidelijk had gemaakt die dag in een conferentie te zitten. Mijn bedoeling was om via whatsapp een afspraak te maken voor begin deze week. Dat is mislukt. Dus gisteren, maandag 24 maart opnieuw gebeld...en weer is niemand beschikbaar, en dus verzocht dat men mij vandaag om 11 uur belt. het is nu voorbij half twaalf en heb niets gehoord.... Het is helaas zo dat de aandacht en vooral de follow-up sinds de overgang (overname?) door Nefkens ernstig is verslechterd. Ik heb een langdurige relatie met de Opel garage maar zo stroperig en inefficiënt als het nu gaat (alsof alles bij de cliënt ligt) is het nooit eerder geweest... Ik ga nu weer bellen, waarschijnlijk om te vernemen dat er niemand beschikbaar is omdat men het zo druk heeft...

  • Aanbevelen? Nee
4

Voldoet niet aan verwachting

*via de website afspraak gemaakt voor vrijdagochtend 08:15 uur. Het was de 1e keer dat wij hier voor onderhoud zijn (omdat Henri & Herman het niet meer doen). Het was een drama om je auto überhaupt te kunnen parkeren, * bij aankomst bleek 1 v/d 4 balies bezet en stond er een enorme rij (wachttijd 30 min). Aangezien iedereen een afspraak maakt, zou op deze drukte geanticipeerd kunnen worden. *Citroen biedt voor auto's ouder dan 5 jaar economy service aan; bij afspraak maken via website kon ik deze optie niet aangeven. Wel bij opmerking erbij geschreven maar dit is niet gezien. Bij afgeven auto kon het ineens toch, maar werd aangegeven dat de kwaliteit van de economy onderdelen van matige kwaliteit is. * medewerker was onduidelijk over wat er wel/niet tijdens de beurt werd gedaan * in tegenstelling tot wat wij van Henri & Herman gewend zijn tijdens het jarenlang onderhoud, was het "afspoelen" van de auto teveel moeite - terwijl we dik € 500,00 hebben betaald. Het is natuurlijk geen recht, maar getuigd ook zeker niet van service.

  • Aanbevelen? Nee
8

Monteur deed echt super zijn best!

Ik belde, maar de werkplaats receptie was niet bereikbaar. De dame van het algemene nummer die de telefoon overnam, tipte me om er dan heen te rijden. Ik reed er heen en moest lang wachten bij de werkplaats-balie, er was niemand. Na een klein half uurtje was er een hele vriendelijke jongen die uitlegde dat ze met te weinig mensen waren op dat moment. Ze deden die middag erg hun best om het probleem met mijn auto op te lossen. Dat lukte helaas niet, waarna ik toch een afspraak voor de dag daarop moest maken. Maar wat ik super vond, was dat die monteur zo zijn best deed om het diezelfde middag nog te maken. Terwijl ze het eigenlijk erg druk hadden, hielp deze monteur me toch met de urgentie kwestie. Ook de jongen bij de receptie was heel vriendelijk en legde alles goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Top verzorging, de auto is zelfs schoon gemaakt van binnen en van buiten! Mega tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
4

groter niet altijd beter

Even een sleutel laten bijmaken, vooraf al twee keer per mail contact gehad. Eerst gevraagd of het tijdens het groot onderhoud kon. Dan kon niet ? OK maar kan het dan wel op rekening, heb toch 3 bussen in onderhoud. Nee sleutels dienen direct met de pin afgerekend worden. Normaal krijg ik een berichtje als de bus weer klaarstaat, nu niets. Mijn medewerker heeft twee keer de receptioniste gesproken , nee ik krijg niemand te pakken en ik weet niet of de bus klaar is. Een dag later bleek de bus gewoon klaar te zijn toen mijn medewerker de receptioniste aan de lijn had. Tja groter worden

  • Aanbevelen? Nee
2

Uw naam veranderen in ROOVER garage

ruimschoots offerte overschreden de goedbedoelde bescherming incl de verpakkingen achtergelaten , dus niet goed andries

  • Aanbevelen? Nee
6

vriendelijke en keurige behandelng

telefonisch onbereikbaar zodat speciale vragen over reparaties niet gesteld kunnen. Online een afspraak moeten maken op een bepaald uur, maar de auto werd pas veel later behandeld. een daarom benodigde leenfiets was wel weer ok. Informatie via de mail toen de auto klaar was ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
4

Geen goed gevoel

Op 4-3 afspraak voor o.h.en voorruit vervangen Kon niet doorgaan war de voorruit was er niet Nieuwe afspraak op 18-3 o.h. en voorruit vervangen Een drama om.je auto te brengen Nergens een plek om neer te zetten Onderhoud uitgevoerd en ruitensproeier vloeistof in rekening gebracht Terwijl deze helemaal.vol.zat Ben nieuwe klant bij u en dit draagt niet bij om een vertrouwen relatie op te bouwen Denk er dan hard over na om een andere garage Te gaan zoeken Rij al 38 opel en bij mijn laatste dealer Henry en Herman was ik meer dan tevreden Kreeg de rekening keurig thuis gestuurd en maakte het bedrag over Bij u gelijk pinnen ook weer iets m'n wt vertrouwen

  • Aanbevelen? Nee
10

Komt afspraken na

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
6

Adequaat

Even benadrukken: de medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Telefonische bereikbaarheid is alleen echt een issue. Veel wachttijd aan de telefoon, voor mijn gevoel kan dit efficiënter, ook terugbelverzoek meermaals niet gehonoreerd. Bij de intake balie is er ook winst te halen in de afhandeling, bemensing is daar vaak ondermaats (wachtrijen) en medewerker die je te woord staat gaat ook alle aanvullende handelingen doen (sleutel pakken, printen factuur etc.). Zet er eens een Agile Black Belt specialist in workflow/queue management op dan gaat klanttevredenheid ongetwijfeld met sprongen omhoog! Tenslotte: de parkeerplaats staat volledig volgebouwd dat moet toch vast ook anders kunnen? Verder oprecht heel tevreden hoor, dit is echt bedoeld als positieve constructieve feedback!

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet gekregen wat ik heb gevraagd

Het is nu al een aantal x gebeurd dat ik mijn auto kom brengen en ik vraag om een grote leenauto en dan krijg ik een kleine vieze niet afgetankte auto mee !! En ik vraag er nog speciaal om en zeg dat bij de afspraak nog extra dat ik een grote auto wil. Dus ik ben weer niet tevreden.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima services vriendelijke mensen

Deze keer moest de auto voor een terugroepactie. Prima uitgevoerd en netjes verzorgd door de mensen van Nefkens in Utrecht

  • Aanbevelen? Ja
2

Direct pech na elektrische auto vloeistoffen vervangen

Onlangs moesten volgens schema 3 soorten vloeistoffen voor onder andere de batterij aan mijn elektrische Opel Ampera-e worden vervangen. Bij de eerste afspraak was de juiste vloeistof niet besteld en kwam ik dus voor niks opdagen. Bij de tweede afspraak werd ik al zenuwachtig bij de balie toen men niet zeker wist of men bij Nefkens Utrecht wel accu en transmissie vloeistoffen kon vervangen. Dat bleek echter wel zo te zijn. Na afloop waren de vloeistoffen reservoirs vol. Maar na 300km rijden is het reservoir van de hoogvolt batterij helemaal leeg. Het vervangen en bijvullen is niet volgens specificaties uitgevoerd, waarbij extra aandacht nodig is voor ontluchten en extra op druk bijvullen volgens instructies van GM. Nu zit ik in Duitsland met een waarschuwing dat de hoge volt batterij onderhoud nodig heeft en weet ik niet of ik nog wel veilig naar huis kan rijden of kan snelladen. Ik vind het ronduit slordig onderhoud voor bijna 500 € waardoor ik en de auto mogelijk gevaar lopen op schade. Dit soort ervaringen hebben grote impact of ik ooit nog wel een elektrische Opel wil rijden en het überhaupt kan aanbevelen aan anderen. Ik wil ik contact komen met Opel om dit zsm te herstellen en garantie dat er voortaan extra controle plaatsvinden bij het wisselen van kritieke vloeistoffen in de elektrische auto.

  • Aanbevelen? Nee
6

Degelijke service, niet uitzonderlijk!

De service bij Nefkens was goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en de wachttijd was kort. Ik kreeg snel een leenauto, wat een pluspunt was. Er was geen communicatie over wat er precies gedaan was met de auto, wat ik toch wel jammer vond. Helaas was mijn auto niet schoongemaakt, wat ik wel gewend ben van mijn vorige garages ;-) Al met al was de ervaring in orde, maar het was niet iets wat me echt bij zal blijven, zeker in vergelijking met de uitstekende service die ik gewend ben.

  • Aanbevelen? Nee
8

Fijn personeel

Maar erg jammer dat er een fout met mijn auto gemaakt is en daar door terug moest

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Lampje vervangen, duurde wel een uur, maar het was druk. Vervelendst was de rij om 13 uur, minstens 5 mensen in de wacht. Als er nog mensen niet zijn vanwege de lunch, misschien iets later afspreken? Groet, J. Schuurman

  • Aanbevelen? Ja
10

Een betrouwbare garage waar ik met een gerust hart terugkom. Zeker een aanrader!

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Altijd een uitstekende service bij Nefkens Utrecht! Mijn auto wordt hier altijd snel en vakkundig gerepareerd. Het personeel is super vriendelijk, professioneel en denkt mee, dit keer ben ik super goed geholpen door medewerker Denizer. Een betrouwbare garage waar ik met een gerust hart terugkom. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Ondanks dat ze monteurs aan het staken waren toch m'n auto binnen 1 dag terug gehad top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende werkplaats receptie

Zeer snel en correct geholpen en oplossingen gezocht

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en snel geholpen. Goede communicatie.

Naar aanleiding van een recall moesten er werkzaamheden worden uitgevoerd. Hierbij ben ik vriendelijk geholpen en werd er duidelijk gecommuniceerd toen onderdelen vertraagd waren.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Ik was gestrand met de Opel Grandland een lease wagen deze heeft ander halve week bij jullie gestaan om vervolgens niet gerepareerd te worden bij jullie maar elders om wat voor reden weet ik niet maar tot nu heb de auto nog steeds niet terug dus ik ben met jullie inzet en die van de laser maatschappij niet tevreden en zal er ook zeker niemand aanbevelen om er zaken mee te gaan doen.

  • Aanbevelen? Nee
6

Lieve goedwillende medewerkers maar vestiging is veel te druk

vooropgesteld dat de medewerkers altijd fantastisch zijn in hun klantcontact. Deze vestiging is echter afgelopen 1 1/5 jaar veel te druk geworden. Resultaat: geen parkeerplek voor de auto, lange rijen bij de balie en auto niet op tijd klaar en dat is jammer. Aan de mensen ligt het niet.

  • Aanbevelen? Nee
10

Hele goede service op alle fronten.

Het maken van een afspraak is heel eenvoudig. Daarna wordt via de mail overlegd over het uit te voeren onderhoud. Je kunt zelf aangeven wat wel of niet of extra gedaan moet worden. De terugkoppeling daarna is prima. De ontvangst bij de receptie bij aflevering van de auto alsmede de afhandeling bij het ophalen van de auto na onderhoud is heel goed.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.