Filters

9

Communicatie is duidelijk, medewerkers vriendelijk

geen 10, want mijn auto was niet gewassen, wat hiervoor altijd wel zo was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima afspraak

Prima werk en lekker snel

  • Aanbevelen? Nee
8

Hmm dat voet maar zozo

Waarom distributie riem voorstellen te vervangen , terwijl er geen tijd voor was (gelukkig). En er zijn nog meer dan 20.000km te rijden tot 100.000!! Gelukkig was er geen tijd voor en kon ik er op terug komen. De hele manier van werken met een mailtje en keuze opties vind ik niet prettig. Wat is noodzakelijk? Wat willen jullie graag? Wat is geneuzel ? Bedenkelijke gang van zaken, alles bij elkaar.

  • Aanbevelen? Nee
4

jammer totaal geen coulance / garantie, delen van kosten

Peugeot 308 benzine 130PK is 4 jaar oud 85.000 KM. rood lampje : direct stoppen oliedruk valt weg. Gegoogled. Bekend probleem met deze motoren al 10 jaar lang. Distributieriem loopt mee in de motorolie en bij slijtage van de riem vervuilt deze de motor /oliezeef / filters. Controle van Nefkens: Distributieriem is goed maar moeten verder onderzoeken . Als we verder gaan dan worden de kosten 1800 euro extra en vervangen we de distributieriem . Ik vind dit een productiefout ( het is een bekend landelijk probleem met deze motoren) en wil een vergoeding voor de reparatie. Nefkens vind dit niet. U krijgt gewoon de factuur. a 120 euro per uur werkplaatstarief. We vervangen tegenwoordig de distributieriem bij 100.000 KM is het antwoord en hij is goed. ( mijn auto staat op 85000) Dit wordt een welles nietes verhaal. De Distributieriem is goed maar we vervangen hem wel en de motor is vervuilt ( wat alleen maar kan door een slijtende distributieriem) Dus ik ga naar een andere garage voor deze reparatie. Als ik toch geen garantie/coulance krijg van de dealer ( Nefkens) waar ik de auto nieuw heb gekocht. De andere garage heeft een uurtarief van 60 euro per uur en is een vakman. Conclusie ik vind het jammer dat Nefkens mij niet tegemoet wilde komen is de kosten en ik vind hun werkplaats gewoon te duur voor grote reparaties. Verder jammer dat bij de verkoop van de auto hier met geen woord over wordt gerept terwijl het probleem toen al bekend was en nog steeds worden er auto's verkocht met deze motoren. Als je de kop in het zand steekt dan zijn er geen problemen. De grote boosdoener is natuurlijk Stellantis de bouwer/eigenaar van deze benzine motoren die niet thuis geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd helemaal top!

Goed advies, snel, accuraat en ook nog een gewassen en gezogen auto...dat is nog eens lekker thuiskomen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ook deze keer weer een positieve ervaring

Goede en professionele benadering en afwerken van deze onderhoudsbeurt,

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte afspraken nakomen. En slechte communicatie

Bij het maken van de afspraak was al de nodige verwarring. Via de leaseplan app aangemeld voor regulier onderhoud, met een enkele aandachtspunt. De haal en breng service bleek niet van toepassing omdat het om uitsluiten een reparatie te gaan, terwijl hij juist voor regulier onderhoud ging. Op de dag zelf nog moeten nabellen over de ophaal service. Om 10:30 was nog niemand langs geweest. Na het telefoontje kwam snel iemand langs. Om 17:20 weer gebeld, want de auto was nog niet afgeleverd. De werkplaats was niet meer bereikbaar. Via de centrale receptie die niks kon betekenen, toch bij de verkoop afdeling (die was nog aanwezig tot 18 uur) terecht gekomen. Die persoon wist me te vertellen dat de auto nog niet klaar was. Er was niet gebeld over deze situatie. Kennelijk had leaseplan pas laat akkoord gegeven op de reparatie. Er was echter nul contact met mij. Door vindingrijkheid van de verkoper heb ik de sleutels gekregen van de auto die de chauffeur van de ophaal service zodat ik de volgende dag toch op pad kon. De sleutels zijn langs gebracht. Toch twee sterren wegens de vindingrijkheid van de verkopers. En de bereidheid om de auto de dag erna in Maarn ipv Utrecht op te halen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Altijd vriendelijk en gezellig bij Nefkens

De lekkere koffie is een fijne toegevoegde waarde. De muziek -RADIO- die aan staat (waarom, voor wie, niet meer van deze tijd) is echter minder. Te luid en leidt af als je wilt werken tijdens het wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

De jaarlijkse APK is uitstekend verlopen.

Zoals ieder jaar heb ik mijn auto voor de APK naar Nefkens Utrecht gebracht. De afspraak klopte, ik kreeg een leenfiets en om 11.00 werd ik al gebeld dat de auto in orde was.

  • Aanbevelen? Ja
6

Net niet goed genoeg

De klachten zijn niet verholpen. De vraag om de auto ook van binnen schoon te maken is niet ingelost. En ik Moest zelf attenderen op de betaling van de leenauto. Dat kan echt allemaal beter. Klacht: de ventilator maakt een brommend geluid met naar links sturen. Alsof er blaadjes in zitten Antwoord bij ophalen: deze zijn er uit gehaald Brom geluid zit er nog. Er zaten helemaal geen blaadjes in. Lekker makkelijk. Zo’n antwoord. Ik heb er niks aan.

  • Aanbevelen? Nee
10

altijd vriendelijk en behulpzaam aan de werkplaatsreceptie

Zowel aan de telefoon als aan de balie: werkplaatsreceptie is altijd vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig en vriendelijk

Accuraat en aangenaam

  • Aanbevelen? Ja
4

teleurstellend

We werden vriendelijk ontvangen, er was koffie en de banden werden op spanning gebracht. Het belangrijkste de vloermat links voor die steeds gevaarlijk los lag werd vervangen door een nieuwe maar die werd eveneens los afgeleverd. Niets opgelost dus, wat de monteur zelf had kunnen constateren

  • Aanbevelen? Nee
10

Erg goed, netjes en vriendelijk

Erg goed, netjes en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Hoe service moet zijn ..

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en vriendelijke benadering

Altijd even vriendelijk en behulpzaam TOP Nefkens

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Fijne communicatie en duidelijke afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en snel geholpen

Ik kon snel terecht na een storing. Nagekeken en weer snel op weg geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Efficiënte oplossing

Ik ben snel geholpen met een nieuw hoesje om de sleutel

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Onaangekondigd binnengelopen vanwege een te lage oliestand. Ik kon gelukkig tussendoor even worden geholpen terwijl het toch behoorlijk druk was. Dank voor de service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen en een zeer hoge rekening als kado op mijn verjaardag waar krijg je dat nog??

Auto gewassen en gezogen teruggekregen Hart dank en nog fijne feestdagen

  • Aanbevelen? Ja
9

Top ervaring

Weer alles netjes gedaan/verzorgt en mij daarmee ontzorgt

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Altijd vriendelijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Precies gedaan wat afgesproken is

  • Aanbevelen? Ja
9

verzoek :)

Ik geef altijd 5 sterren, maar..........................zou het fijn vinden wanneer jullie ergens zouden noteren dat ik problemen heb met mijn ogen, en om die reden niet met regen en in het donker wil rijden. En graag de auto vroeg wil brengen en halen. Ik heb dit iedere keer opnieuw genoemd maar wordt niet goed gecommuniceerd met de verschillende medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.