Slechte afspraken nakomen. En slechte communicatie
Bij het maken van de afspraak was al de nodige verwarring. Via de leaseplan app aangemeld voor regulier onderhoud, met een enkele aandachtspunt. De haal en breng service bleek niet van toepassing omdat het om uitsluiten een reparatie te gaan, terwijl hij juist voor regulier onderhoud ging.
Op de dag zelf nog moeten nabellen over de ophaal service. Om 10:30 was nog niemand langs geweest. Na het telefoontje kwam snel iemand langs.
Om 17:20 weer gebeld, want de auto was nog niet afgeleverd. De werkplaats was niet meer bereikbaar. Via de centrale receptie die niks kon betekenen, toch bij de verkoop afdeling (die was nog aanwezig tot 18 uur) terecht gekomen. Die persoon wist me te vertellen dat de auto nog niet klaar was. Er was niet gebeld over deze situatie. Kennelijk had leaseplan pas laat akkoord gegeven op de reparatie. Er was echter nul contact met mij.
Door vindingrijkheid van de verkoper heb ik de sleutels gekregen van de auto die de chauffeur van de ophaal service zodat ik de volgende dag toch op pad kon. De sleutels zijn langs gebracht.
Toch twee sterren wegens de vindingrijkheid van de verkopers. En de bereidheid om de auto de dag erna in Maarn ipv Utrecht op te halen.