Filters

10

Prettige dealer

Prima dealer correct en goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen

Fijne mensen aan de balie

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon heel goed

Zie hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en goede monteur

Na een tweetal jaar klachten met olielekkages is het lekken zo lijkt het eindelijk verholpen. Deze monteur loopt al een tijdje rond begreep ik maar hij is er als enige in geslaagd het lek te vinden. Ook heeft hij de grote beurt voor de rest goed uitgevoerd en goed gedocumenteerd richting de klant. Enige minpunt is dat de kosten mijns inziens veel te hoog liggen voor het te vervangen materiaal (zoals remblokken). Ook mis ik een loyaliteits beloning als vaste klant - is invoeren van een loyaliteits plan geen goed idee (bijv. hoe vaker je terugkomt hoe meer korting op bijv. jaarlijkse grote beurt middels digitale zegels oid). Jasper heeft overigens vanuit de voorkant wederom goede service verleend. Enige is dat hij in eerste instantie de prijsopgave wat beter had kunnen uiteenzetten maar bij latere navraag heeft hij dit wel transparant gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
8

Gegaan zoals het zou moeten

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed.

Redelijk lang moeten wachten bij ophalen auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk

Het probleem dat ik had werd heel goed begrepen en ik kreeg goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik heb een zeer goede service voor en bij de APK en beurt van onze Opel Meriva ervaren.

Aan het bovenstaande heb ik niet toe te voegen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles volgens afspraak

Mis alleen voor de beurt die is uitgevoerd de specificatie op de factuur.

  • Aanbevelen? Ja
2

Klacht niet verholpen

Is er gereden met de auto na de reparatie? De klacht is niet verdwenen, maar ook wat erger geworden. Al gebeld en ni wachten op een respons....

  • Aanbevelen? Nee
2

Bij ophalen uitgevoerde controle als onzinnig verklaren.

Accu vervangen door Henri en Herman. 3 maanden later start niet, volgens ANWB slechte accu. Fabricagefout. Neffens zegt niets mis met de accu! Advies auto 1 week hier, dan doormeten op stroomlekkage. Reeds uitgevoerd na 3 dagen!! " mankeert niets", "stroomlekkage? Nee hoor, dat ruik je en is niet te meten!" Bij advies en brengen niet praten over rekening, terwijl de auto nog onder BOVAG garantie valt, wel rekening geven. Telefoniste adviseerde naar een andere garage te gaan met mijn oude Corsa! Ik voel me bedonderd

  • Aanbevelen? Nee
10

Netjes

Duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Ouderwetse goede service waar de klant trlt

Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
5

Het wordt er niet beter op...

Ik heb gebeld (waarschijnlijk naar de hoofdvestiging) met een vraag en zou worden teruggebeld door de garage. Niet gebeurd. Daarna nog een keer gebeld en zou worden teruggebeld. Niet gebeurd. Tijdens mijn werkplaatsbezoek is afgesproken dat er een band zal worden besteld. Ik heb na anderhalve week zelf gebeld om te vragen of de band er al is. Ik ben bang dat de schaalvergroting er voor heeft gezorgd dat de computersystemen e.d. allemaal ingewikkelder zijn geworden. Ik overweeg om een kleine (particuliere) garage te zoeken, waar er gewoon wat meer persoonlijk contact is en je niet door alle formaliteiten heen hoeft (keuzenummers) en er ook niet zo'n drukte is bij de balie. Ik vind het jammer dat de (volgens mij hardwerkende) werknemers afhankelijk zijn van goede reviews en (zo heb ik een keer gehad) er bijna om smeken. Zo'n groot bedrijf met allerlei managementlagen staat te ver af van de gewone klant.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles volgens plan een op tijd

Prettig ontvangst en meedenken mbt onderhoud. Kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
10

De gebruikelijke bandenwissel snel voor elkaar

xxx

  • Aanbevelen? Ja
10

Door een pechgeval kwam ik bij Nefkens terecht en ondanks dat ik geen klant was werd ik prima geholp

De auto werd dit een pech afgesleept en overgebracht naar Nefkens Utrecht. Ondanks dat het zeer druk was in de werkplaats werd ik binnen een paar dagen 100 % goed geholpen en bemiddelde zelfs bij garantie claim.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig geholpen

Na mijn overgang van Henri & Herman garage ben ik tevreden. Ik ben prettig en goed geholpen .

  • Aanbevelen? Ja
10

goeden en snelle service

vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect geholpen

Keurig en snel verholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Verrassende fijne ervaring.

Bijzonder vriendelijk en fijne service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk personeel

Ik kwam om mijn olie bij te vullen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en was met een kwartier weer weg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en vriendelijke behandeling

Mijn auto gebracht voor jaarlijkse onderhoudsbeurt, bandenwissel en APK. Bij receptie keurige behandeling door receptionist, uitleg va de uit te voeren werkzaamheden en info over de kosten. Bij ophalen van de auto door de receptionist naar mijn auto gebracht, zodat ik niet hoefde zoeken op het parkeerterrein. Kortom: prima service!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.