Filters

10

Snel gemaakt, duidelijke uitleg, goede prijs

Een van de koplampen was stuk. Ondanks dat het meer werk kostte dan verwacht omdat de lamp muurvast zat, toch op dezelfde dag geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Gewoon werk gedaan prima, niet iets speciaals.

Jammer dat de auto niet meer gewassen wordt. Was altijd prima service bij Henri en Herman.

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurstellende kwaliteit van werkzaamheden

Bij ophalen van de auto zat er een afdekkap niet juist gemonteerd bovenop de stuurkolom. Dit aangegeven bij de balie waarna er een monteur mee naar de auto liep om dit “op te lossen”. Onderdeel leek vast te zitten, bij opnieuw verstellen van het stuur kwam wederom de afdekkap los. Hierop weer naar de balie en zelfde monteur mee naar de auto, na het zien van de kap, kwam de opmerking: “Dit hoort zo…”. Ik heb de beste man aangegeven dat ik de auto genoeg ken om te weten dat dit niet “zo hoort”. Toevallig stond er nog een Opel Astra van het zelfde model en heb ik aangedrongen om daar een kijkje te nemen of dit “zo hoort”. Hier kwam de man tot de ontdekking dat dit niet zo hoorde. Hierna heeft een collega dit alsnog opgelost. Volgende dag op weg met de auto en tijdens het rijden is er een ruime centimeter of zelfs meer speling te voelen in het stuur rondom de middenstand. Dit was voor het herstel niet aanwezig. Na eigen onderzoek kom ik tot de ontdekking dat er een bout van de stuurstang onder het dashboard niet vast is gezet… levensgevaarlijk! Dit zelf weten te verhelpen. Beschamend dat de klant hier zelf achter moet komen. Er mist duidelijk kennis van het model en een kwaliteitscontrole na de werkzaamheden.

  • Aanbevelen? Nee
1

Je wordt besodemieterd en weinig klantvriendelijkheid

Stellantis met Peugeot 208 heeft acties met inruilpremies. Nu is de inruilpremie veranderd van €1500 naar €3000,- dit gebeurde vlak na de aankoop. Mail naar de verkoper gestuurd om te vragen of hier iets mee gedaan kon worden. Dit scheelt inclusief goedkopere Navigatie meer dan €1100. Eigenlijk meer want na maart en voor 1 juni scheelde het €1600,- Heel veel geld . Waardevermindering qua nieuwe auto maar alle prijsverhogingen moet wel betaald worden. Het wordt totaal genegeerd met reactie via de mail. Meerdere keren om reactie en evt. mogelijkheden gevraagd om hier anders mee om te gaan. Echt klantonvriendelijk/onbeschoft. Totaal geen vertrouwen meer in het bedrijf. Dus leidinggevende Nefkens Peugeot Utrecht HELP hierbij. Ik rijd geregeld 20 jaar Peugeot maar dit nog nooit mee gemaakt Zo waardeloos dit!

  • Aanbevelen? Nee
1

Traag, duur en ineffectief

De servicebeurt duurde 2,5 dagen. "Gerepareerde" kofferklep was een dag later alweer stuk. Prijzig,

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Goede en vlotte afhandeling Onderhoud uitstekend gedocumenteerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en oplossingsgericht

Doordat de servicebeurt uitliep werd direct een oplossing gezocht. Prima service

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Monteur fantastisch

Systeem richting leasemaatschappij is waardeloos omdat voor elke onderhoudshandeling digitale goedkeuring van de leasemaatschappij moet worden verkregen. Simpele vervanging van 2 ruitenwissers wat normaal 5 minuten kost, duurde nu een uur!! (Toen was de goedkeuring er nog niet!!)

  • Aanbevelen? Ja
10

service met een hoofdletter S

naar een vergissing van mijn vip kaart ,super goed opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan niet beter

Goede service en vriendelijke monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Auto rijdt weer als een zonnetje

Onderhoud weer naar tevredenheid uitgevoerd. Auto weer mooi schoon en uitgezogen. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Per direct geholpen aardig personeel

1e keer geweest prettige sfeer

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles prima in orde..

Alles was goed geregeld, inclusief het vervangend vervoer. Ik miste alleen een wasbeurtje na het onderhoud .. ;-) Anders was het een 10.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals afgesproken

Alles conform afspraak en op de afgesproken tijd klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Te druk

Op de vesteging erg goed alleen bereikbaarheid telefonisch heel slecht. Voor niks op Zaterdag langs gereden op u advies! ook nog meer dan 6 dagen achter elkaar gebeldt en niet terug gebeld terwijl dit constant gezegd word dat dit dit keer wel gebeurt. Zeer slecht voor de beleving. Ik geef wel een 10 want de medewerkers op de vesteging zijn heel kundig en hebben kennis van zaken. Ondanks de druk lopen zij mee naar de auto en leggen alles netjes uit. Zij hebben het ook goed gemaakt om mij een ander auto mee te geven in plaats van wachten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct geholpen

Personeel vriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Men wist niet direct dat mijn aandrijfriem bij een km stand 70000 al was vernieuwdd. Na

De geschiedenis van de auto niet goed bekeken

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig service

Vriendelijke en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles netjes volgens afspraak

Op tijd duidelijk, en volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Bedankt

Netjes en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke diagnose. Klaar volgens afspraak

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet erg klantvriendelijk

Bij ophalen auto erg lang gewacht omdat de receptiemedewerker diverse telefoontjes aan het plegen was. Stoel/stuurbeschermers e.d. niet verwijderd door werplaatsmedewerker. Receptie benaderde mij over goedkeuring kosten, terwijl bekend was dat dit een leaseauto is en de leasemaatschappij daarover gaat.

  • Aanbevelen? Nee
8

Voor mij niet compleet

Vriendelijke medewerkers Maar dat ik zelf de bescherming van de stoel en stuur en versnelling Moest afhalen heb ik in al de jaren bij de Opel nooit meegemaakt. Daar was als de auto klaar was dan kon ik gelijk weggegaan Ook was de auto dan door de wasstraat gedaan

  • Aanbevelen? Ja
2

Auto terug gekregen met schade

De service was snel en goed helaas een dikke kras aan de zeikant bij terug krijgen auto even als een kras op het stuurwiel. Kan evt ook zijn gekomen door de berger en niet door nefkens.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.