Filters

10

Keurig

Nette service, snel klaar. Alleen de termijn waarop een afspraak gemaakt kon worden duurde wat lang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Alles werd prima gedaan en vlug klaar!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben goed en vriendelijk ontvangen.

Jasper was zeer klantvriendelijk en meedenkend!

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet gehoord

3 keer terug moeten komen omdat er niet goed geluisterd wordt wat het probleem is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Kwalitatief en klantgericht

Ik ben al 2 keer zonder afspraak langsgekomen en ik ben beide keren ontzettend goed geholpen. Ik liep binnen zonder afspraak en ik werd gelijk geholpen. Het probleem is opgelost en het bedrijf heeft mij met een glimlach naar buiten laten gaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ben goed geholpen. Ze zijn klantvriendelijk, helder en duidelijk over wat er gedaan is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en vriendelijke medewerker.

De Com2000 is defect en het kost helaas € 1055 om dit te repareren. dus nu laten wij dit niet doen. Dit komt door Citroën van dit model.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Alles goed gedaan, en heel snel(al vind ik dat laatste minder belangrijk dan kwaliteit)

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima klantervaring

Netjes te woord gestaan, prima geholpen alles zo als het hoort

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Confirm afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg vriendelijk en accuraat geholpen

Ontvangst bij de receptie was zeer goed. Ook goed geïnformeerd over de status van de apk keuring. Efficiënt afgehandeld toen ik de auto weer kwam ophalen. Een 10 voor de balie medewerker!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service!

Op dinsdag ben ik met pech aan de kant van de weg komen te staan. Tussen alle geplande afspraken door hebben de monteurs mijn auto nog voor het weekend naar wens gerepareerd. Zo konden we toch met onze eigen auto een weekendje weg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service.

Duidelijke informatie vooraf en vriendelijke bejegening.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

Mijn auto kwam terug vanwege een terugroep actie ,goede service vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Door persoonlijke omstandigheden kon ik mijn auto dit jaar niet zelf voor onderhoud en APK brengen. NEFKENS heeft mijn auto opgehaald en na afloop weer netjes thuisgebracht. Onderhoud bij de dealer is niet goedkoop, maar je krijgt daarvoor wel gedegen (merk-)kennis, goede service en mobiliteitsgarantie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zeer goede ontvangst aan loket van die meneer alles prima uit gelegd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Bedankt voor de goede en nette service!

...

  • Aanbevelen? Ja
10

How can we help?

I did to drop the car off the day before and that was fine with Nefkens. Website had a bug but still get a phone call to check my options for my car repiars. Really friendly Nefkens team.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed geregeld!

Vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
1

slecht

afspraak is twee keer verzet wegens staking bij de uiteindelijke afspraak heb ik de auto 's morgens vroeg gebracht de hele dag hoorde ik niets om 4 uur gebeld wat de status was telefoniste zij "u krijg een sms als de auto klaar is doei" 5 over 5 kreeg ik een bericht dat de auto om uiterlijk 5 uur opgehaald kon worden. Ik moest dus een afspraak verzetten om de volgende morgen de auto te kunnen halen. Daarnaast moest ik bij halen en brengen ook nog wachten Nog nooit eerder meegemaakt, belabberde service

  • Aanbevelen? Nee
10

top garage

Goede communicatie. Vriendelijke medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
8

Uitstekend werk, maar 5 sterren vraagt perfectie

Technisch lijkt zowel onderhoud als APK zeer goed uitgevoerd te zijn. Het contact met de medewerker(s) bij inleveren en ophalen van de auto was ook aangenaam. 2 kleine opmerkingen: - iemand is vergeten om de zomertijd door te voeren in het sms-systeem, waardoor in om 16.05 uur een sms kreeg dat ik de auto tot 16.30 uur op kon halen. ik neem aan dat dit 17.30 uur zou moeten zijn (gezien openingstijden van de garage). Dat voelde onnodig gehaast daardoor. - als je iedereen smst dat ze de auto rond 17 uur kunnen ophalen kun je verwachten dat het dan druk wordt. Waarom staat er dan maar 1 medewerker achter die balie? Ik stond een kwartier in de rij, die achter mij alleen maar langer werd. Nou heb ik geen haast, maar als je mikt op 5 sterren (wat jullie overal uitdragen), dan zijn precies dit de kleine dingen die je die 5e ster gaan kosten.

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie met klant (

Mijn Auto is met afspraak ingenomen, 1e dag voorbij moet nog diagnose gedaan worden, 2e dag moet nog een volgende diagnose gedaan worden, derde, derde dag moet nog de stoel (nog) uitgebouw worden, 4e dag nog steeds auto staat stil omdat de monteur het druk heeft met andere auto. uiteindelijk maandag pas gehoord dat de auto klaar staat. en blijk een zekering kapot te zijn F12 dat vindt ik tragisch voor een dealer die als eerst de zekering gecontroleerd moet worden. moest ik bijna 800 euro betalen voor een zekering, en omdat mijn auto dagen heeft gestaan, en ik een v.v auto moest rond rijden. puur omdat de monteur geen tijd had. dan vraag ik me af waarom een afspraak dan.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed geholpen.

Na terug roep aktie mijn auto bij garage achter moeten laten omdat het product niet op voorraad was. Hebben zij i.v.m leaseauto een leenauto geregeld. Deze hebben zij bij mij thuis afgeleverd. Erg tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk snel geholpen

Vriendelijk snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.