Filters

10

Super snel geholpen

Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goede service en fijn contact

Samen met Nefkens op een prettige manier tot een goede oplossing gekomen voor probleem met auto gekocht bij dealer die later door Nefkens is overgenomen

  • Aanbevelen? Ja
4

Bandenwissel zonder banden

Een afspraak gemaakt voor bandenwissel en de garage was vergeten om de banden af te roepen... beetje jammer. Better Luck next time!

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima snelle service

Zoals hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Beurt was nog niet nodig, dat scheelt

Ik werd erop gewezen dat een beurt voor mijn auto niet nu al hoefde. Dus alleen nieuwe banden eronder en anderhalf uur later weer verder.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service, wel lange wachttijden

Prima geholpen. Helaas duurt het wel lang voor ze plek hebben in de agenda en de wachttijd aan de balie is te lang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Service was uitstekend. Snel afgehandeld top!

  • Aanbevelen? Ja
6

Nog niet afgerond

Op zich (misschien) wel goed geholpen maar het betrof het uitlezen van motorstoringen met een conclusie waarmee ik niet direct geholpen ben. Ik zou een diagnoserapport en kostenopgave voor reparatie ontvangen per mail maar dat ging via een link en die link werkt niet waardoor ik nu nog steeds niets heb. Ik heb de link ook in Chrome gekopieerd en dat werkt ook niet. Ik heb dit per mail uitgelegd maar nog geen kostenopgave met diagnoserapport ontvangen helaas. Dus echt tevreden kan ik nog niet zijn. Vriendelijke groet, Vincent Heetvelt

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed overleg

Ze namen netjes zelf contact op toen het weer tijd was voor een onderhoudsbeurt aan de Peugeot. Ook goed overlegd over de kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en prettig geholpen!

Om 9:30 gebeld i.v.m. een lekke band, kon om 13:00 uur dezelfde dag al terecht. Zeer snel en prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

goede garage zou het iedereen aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles volgens afspraak

Ik was zeer verrast dat mijn auto gewassen was

  • Aanbevelen? Ja
10

Hartstikke fijn binnen 5 min een afspraak en de hele tijd wist ik wat er gebeurde.

Heel erg fijn professioneeel en had in real time contact met hun om te weten wat er gebeurde en wat de opties waren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen

Netjes geholpen geheel volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Klantenservice is top en ik ben gauw geholpen

  • Aanbevelen? Ja
6

Valt tegen.

Om 13.00 afspraak 12,45 aanwezig sleutels afgeven gevraagd kan ik wachten. Ja natuurlijk hoe lang duurt de reparatie ongeveer 1,5a 2uur. Ik zij geen probleem. Kijk buiten op parkeerterrein om 13.40 auto staat er nog word niks aangedaan ,ik vraag aan de balie wanneer gaan ze beginnen ik ga vragen,antwoord hou laat heeft u de wagen nodig afspraak in ziekenhuis om15.30. Om 15.00 is de auto klaar ok geen probleem. 15.00 vragen auto klaar ik ga vragen duurt wat langer,ziekenhuis bezoek verplaatst naar 16.00 uur. Ga naar buiten zie de monteur aan een andere auto werken,ik weer naar de balie wat is dit nu,we gaan vragen aan de chef. Hij is bijna klaar het is 16.00 uur dus ziekenhuis afbellen ja u kan pas over 14 dagen een afspraak maken lekker dank u wel Neffkens. Chef grijp in hij zegt tegen sorrie de communicatie is niet goed onder mekaar. Eindelijk klaar om 16.30. 3,5 uur zitten te wachten schandalig. Geen Neffkens meer brief naar Opel Nederland. Vgr Ruud van Sitteren.

  • Aanbevelen? Nee
4

nog nooit zo vaak een garage gezien...

Ik geef veel geld uit aan een nieuwe auto, niet om een leen auto te rijden. De garage als bedrijf kan er niets aan doen, maar blijft verantwoordelijk voor het merk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig

Nette service, snel klaar. Alleen de termijn waarop een afspraak gemaakt kon worden duurde wat lang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Alles werd prima gedaan en vlug klaar!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik ben goed en vriendelijk ontvangen.

Jasper was zeer klantvriendelijk en meedenkend!

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet gehoord

3 keer terug moeten komen omdat er niet goed geluisterd wordt wat het probleem is.

  • Aanbevelen? Nee
10

Kwalitatief en klantgericht

Ik ben al 2 keer zonder afspraak langsgekomen en ik ben beide keren ontzettend goed geholpen. Ik liep binnen zonder afspraak en ik werd gelijk geholpen. Het probleem is opgelost en het bedrijf heeft mij met een glimlach naar buiten laten gaan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ben goed geholpen. Ze zijn klantvriendelijk, helder en duidelijk over wat er gedaan is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en vriendelijke medewerker.

De Com2000 is defect en het kost helaas € 1055 om dit te repareren. dus nu laten wij dit niet doen. Dit komt door Citroën van dit model.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Meijewetering 19

3543 AA Utrecht

030 241 4243

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.