Filters

6

slechter dan anders

Als ik bij het afspreken voor het onderhoud tevoren aangeef dat een schakelaar defect is, is het vreemd dat hij op de dag van reparatie niet op voorraad is. Als ik dan de volgende dag terug moet komen om "even erin te prikken, daar kunt u op wachten, doen we direct" en het kost ruim een half uur is dat vervelend. Bij het brengen van de auto geïnformeerd naar een update van de navigatie (Prijs en datum van de update): niets meer over gehoord.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Alles prima geregeld. Bedankt Jos Huijsmans

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Top geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

afspraak helder nagekomen + goede receptionist

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd klantgericht

Ik was veel te vroeg blijkbaar. Toch super snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige ontvangst, duidelijke afspraak, verwachtingen gemanaged.

Je proeft duidelijk dat er aandacht voor je is, dat je gast bent, zonder dat dit overdreven overkomt.

  • Aanbevelen? Ja
10

ALTIJD GOED

GOED

  • Aanbevelen? Ja
4

Weer half werk

Kom om m'n binnenverlichting te laten repareren en nu hebben ze maar weer de helft gedaan. Het is ook elke keer wat en daar baal ik van. Moet nu weer voor de zoveelste keer terug naar de werkplaats. Dus weer tijd voor vrijmaken. Baal hier van.

  • Aanbevelen? Nee
9

prima contact en communicatie.

prima contact en communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

prima garage

Mijn auto wordt deskundig behandeld en onderhouden. Goede informatie en overleg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed behandeld. Met excuus voor het fout invullen de 1e keer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Goed geholpen met een heerlijke bak koffie tijdens het wachten. Top service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

  • Aanbevelen? Ja
8

De service was top, het vervangend vervoer minder

De service wat betreft de onderhoudsbeurt was erg goed. De auto als vervangend vervoer, een 108 met 800 km op de teller, was helaas van binnen niet schoon. Ook was hij niet afgetankt. Erg jammer dit. Is geen visitekaartje voor Nefkens!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Degelijk onderhoud, keurige communicatie!

  • Aanbevelen? Ja
9

zoals gewoonlijk service uitstekend

onderhoud weer goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
5

Uitvoerig goed

Planning was lastig, eerst online afspraak gemaakt die later telefonisch werd geannuleerd. Wat natuurlijk raar is. Vervolgens later direct telefonisch afspraak gemaakt, waarbij werd aangegeven dat er geen mogelijk was om te wachten/werken in de flex ruimte. Er dus vervangend vervoer nodig was. Pas na aandringen is het toch mogelijk gebleken om geen vervangend vervoer en wel gebruik te maken van de flex ruimte. (wat ik al enige jaren doe) Kortom een teleurstellend proces.

  • Aanbevelen? Nee
10

is goed

Zou niet weten wat ik meer moet scrijven

  • Aanbevelen? Ja
10

volgens afspraak gewerkt dus goed.

Kleine beurt volgens afspraak gedaan. Geen problemen en auto in keurige staat terug gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik wacht nog even met beoordelen.

Ik wacht nog even met beoordelen. De klachten die ik vorig jaar heb aangegeven bij de 1e beurt en nu weer bij de 2e beurt zijn nog steeds aanwezig. Ik houd nu even per storing en per datum bij wanneer een storing optreedt. Na een maand zend ik de gegevens door.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en goed geholpen

Makkelijk afspraak maken, duidelijke communicatie en netjes op tijd af !

  • Aanbevelen? Ja
8

Opgelost maar duur

Ik werd gebeld doordat men centraal had gezien dat het motorblok lampje brandde. Goede service dat ik redelijk direct gebeld werd en er met nadruk op gewezen werd dat er iets ernstigs aan de hand was en ik meteen naar de controle/diagnose/reparatie moest gaan. Fijn dat er met een een afspraak met de dealer werd gemaakt. He ik gedaan, maar de diagnose nam nogal wat tijd in beslag en ik kon/most de auto maar achter laten (tegen half 5?! ...;-)). De vervangende auto koste €36,- . Daar bleek niets aan te doen... ;( 's Anderendaags werd voor de middag gebeld met indicatie van het probleem (benzinepomp) en prijs (€ 800+ ). Die kon nog vandaag erin gezet worden. Dat moest dan maar, vond ik. Ik ben nu nog in afwachting van de definitieve factuur. Had die autohuur niet als dienstverlening kunnen worden beschouwd?

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed vakkundig geregeld

Van afspraak tot faktuur alles prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kennis van zaken en klantgericht.

De afhandeling van de onderhoudsbeurt was professioneel, met een goede service door betrokken medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk personeel

Ik word altijd netjes te woord gestaan. Er word met me meegedacht over reparaties die wel of niet direct noodzakelijk zijn. En ze werken coronaproof.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.