Filters

8

Prima

Prima en vlot geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

klantvriendelijk en klantgericht

Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Goede ontvangst bij brengen auto en bij het ophalen. De uitleg over uitgevoerde werkzaamheden en het vermelde op de factuur waren ruim voldoende

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijkheid en een goede ruimte aanwezig om even te werken

Duidelijke communicatie ... tijdsduur prima en een goede werkplek om te werken

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelheid

Snel en prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Uit principe neem ik altijd een leenfiets mee. Misschien is het iets om deze te vervangen door een elektrische fiets.

  • Aanbevelen? Ja
9

Een adres waar je met een gerust hart heen kunt gaan

Zowel het telef. Afspraak maken, alsmede de hernneringen en bevestiging getuigen van een zeer goede orgsnisatie bij Nefkens. De ontvangst, met uitleg van de eerste kosten voor de standaard beurt wordt gedegen gedaan en van een prijs voorzien. Uiteraard voorbehoud voor dingen die daar buiten vallen. Daarvoor wordt gebeld of een mail waarin eea wordt aangeven waarop men akkoord kan geven of zeggen laat maar even. Ook bij afhalen auto persoonlijke begeleiding en worden tevens de beschermspullen verwijderd. Als extra service een blinkende auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Bandenwissel.. heel snel uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

zeergoet

goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Prima service Wordt goed op de hoogte gehouden. Duidelijk overleg indien nodig

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect geregeld

meer dan voldoende uitleg en keurig afgewerkt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goede service Fijn dat de auto opgehaald en terug gebracht kon worden in deze Corona tijd Via mail op de hoogte gehouden van de reparatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte communicatie en ruim onvoldoende service

Ik kwam voor een reguliere onderhoudsbeurt van de lease auto van 2 jaar oud en het begon donderdagochtend met een prettige haalservice van de auto. donderdagmiddag werd ik gebeld met het feit dat er een kleine olielekakage was geconstateerd en er is voor vervangend vervoer gezorgd. Vrijdag in de loop van de ochtend zou de auto weer klaar zijn en kon ik naar een afspraak toe. Vanaf toen is het misgegaan. vrijdag geen onderdeel binnengekomen en het zou over het weekend heen op maandag worden opgelost. Dat was niet het geval en met name de slechte communicatie stoort enorm. Ik moest telkens zelf contact zoeken. Vervolgens kreeg ik van Joris ook nog te horen dat het voor hun ook heus niet leuk is omdat ik zolang in vervangend vervoer van Nefkens rijd. Wat een slecht gevoel voor servicegerichtheid. Nu inmiddels bijna 3 (!) weken verder en na wederom te bellen krijg ik te horen dat het nog wel een week kan duren. Het wordt tijd dat Nefkens wat concurrentie krijgt in regio Tilburg, misschien gaan ze dan wat anders om met klanten als iedereen vertrekt.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed maar graag volgende keer iets meer tijd nemen

Ik kwam voor het laten plaatsen van een afneembare trekhaak. Bij het ophalen vroeg ik hoe het dan werkte, kreeg te horen dat uitleg op de voorstoel lag. Met die uitleg kwamen we er niet uit. De volgende dag terug gegaan en toen werd er wel ruim te tijd genomen voor uitleg en is het heel netjes en vriendelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed!

Helemaal goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed geregeld

Geheel volgens planning . En zeer netjes en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

zeer goed en had ook nog wat vragen zeer fijn geholpen ik zat te wachten en vragen ze wel een pa keer wilt u koffie vriendelijk netjes een 12 geen 10 maar 12

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd beste service

altijd vriendelijke service, specifieke informatie en betrouwbare reparatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Beter kan mijns inziens niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service.

Snel een overzicht ontvangen van wat er gedaan moet worden.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen

probleem is direct verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect zoals altijd

Vriendelijk personeel, goede kwaliteit en staan voor je klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle adequate ondersteuning en afhandeling

Bij de bandenwissel en aircocheck ben ik heel goed geholpen: planning, afhandeling. Vriendelijke klantgerichte benadering ook

  • Aanbevelen? Ja
4

Toch wat teleurgesteld

Mijn auto gaf een foutmelding aan op maandag. In overleg een afspraak gemaakt voor vrijdag. Ik werd gewaarschuwd dat als de melding zou veranderen ik beter eerder kon langskomen. Dat bleek nodig en ik kon ook terecht wat heel fijn was. Auto was de volgende dag weer gerepareerd. De teleurstelling kwam toen ik mijn auto startte. Ik rijd mijn auto puur zakelijk en hou daarvoor een sluitende km registratie bij. Het bleek dat mijn auto + 35km op de teller had. Wellicht was dit nodig om mijn auto te repareren (dan vind ik 35 km wel erg veel)? Ik had het in elk geval wel zo netjes gevonden als de werkplaats mij hierover had geinformeerd bij het ophalen. Nu bekruipt mij het gevoel dat iemand met mijn auto rond heeft gereden waardoor ik nu een flink gat in mijn km registratie heb. Daarnaast nog het risico voor evt bekeuringen in deze periode.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.