Filters

10

geweldige service

Van de balie tot de garage een geweldige service. Ik denk dat ik voor altijd Peugeot blijf rijden :)

  • Aanbevelen? Ja
2

Auto niet naar behoren opgeleverd

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen

Goed geholpen en diagnose gesteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben goed geholpen.

Ik ben er tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het onderhoud aan mijn auto is naar verwachting uitstekend uitgevoerd.

Alle bijzonderheden zijn goed afgewerkt. De leenfiets is goed bevallen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig!

Het liefst breng ik alle werkzaamheden onder bij Nefkens Tilburg, beter wordt het niet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Auto reparatie geheel vergoed gekregen nadat storing motor door vezels distributieriem was geconstateerd. Iets wat niet zou mogen maar fout is bij deze type notoren. Fijn dat het snel is opgelost en kosten voor garage waren

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd uitstekende service

Niets is te veel als het binnen de mogelijkheden ligt. Toplocatie Nefkens Tilburg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon geholpen hoe het hoort.

Correct geholpen en op tijd gebeld

  • Aanbevelen? Ja
8

netjes geholpen

net bedrijf, voor het eerst bij Nefkens Tilburg. zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service, jammer dat de motorkap niet goed dicht was.

Prima onderhoud, helaas kwam ik er op de snelweg achter dat de motorkap niet goed dicht was. Maar snel langs de kant gezet en goed gesloten. Verder fijne ophaal en terugbreng service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Ik ben altijd goed geholpen en als er iets ze zullen altijd proberen het op te lossen daarom zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed geholpen!

Goede ervaring, kort en krachtig, probleem verholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, kundig, to the point

Ik heb niet veel verstand can auto's. Dus als de auto altijd start en rijdt en betrouwbaar is, zegt mij dat de auto en hoe hij onderhouden wordt goed is. Interieur was mooi gestofzuigd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Verzorgd

Service en communicatie uitstekend. Vind de kosten voor een beurt en keuring extreem hoog.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik voelde me opgelicht, maar daarna het enigszins goedgemaakt.

Ik heb een onvolledige prijsopgave gekregen, waardoor de rekening veel duurder is geworden. Op het moment dat dit duidelijk werd was er geen andere keuze meer. De reparatie was niet goed gedaan en Nefkens heeft dit zonder discussie met goede service. Dit bovenop de teleurstelling van vorige keer (APK) zorgt ervoor dat ik serieus overweeg om weg te gaan bij Nefkens.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Klantvriendelijk deskundig prima service

  • Aanbevelen? Ja
6

Misschien niet op de goede weg bezig

Waar is de menselijkheid vd garage gebleven!! Jammer aangekomen bij de garage (3 telefoontjes gehad) omtrent de beurt toch andere prijs dan aangegeven.. Vreemd toch, antwoord standaard prijs voor beurt er komt altijd wat bij. Leest de computer uit vd auto.... Ik heb de auto net 1 jaar, pakket Ad €895 bijgekocht waarvoor dan? Antwoord dan worden ook maar de dingen gedaan die de computer nodig vindt. Ik als consument koop daar niets voor. Ik wil eerlijkheid/openheid/kwaliteit. Heeft niets mee minder marges te maken etc. Andere markt auto verkoop etc. Dus als trouwe klant v Peugeot zeg ik blijf bij waarden en normen anders gaat het niet goed en komt evt een nwe klant of oude niet meer terug

  • Aanbevelen? Ja
8

Na regen komt zonneschijn

Ivm storingsmelding en advies ANWB door jullie diagnose gedaan. Vervanging distributieriem en katalysator besproken. En kosten voor diagnose. Samen 1700,- De medewerker legde mij alles goed uit. Was vriendelijk, snapte mij. Drong niks op. Maar ik voelde noodzaak voor vervanging nu of uiterlijk over een jaar. Dat was goed slikken. Dag erna met Sander gesproken. Met advies nu niet te vervangen. Logboek gaf geen/onvoldoende bewijs daarvoor. Storingen in gaten houden en gratis vakantiebeurt/check op besproken punten voor rit naar Vakantie bestemming. Ook alleen kosten airco hoeven afrekenen. Gaf mij gevoel van zekerheid, over mijn auto en jullie dienstverlening. En alleen betalen wat ook moet. En moeite om mij als klant te behouden. Voel me weer in goede handen bij Nefkens.

  • Aanbevelen? Ja
4

Zeer klantonvriendelijkheid

Na ongeveer 20jr klant en 4 nieuwe auto’s verder vind ik het bedrijf zeer erg achteruit gegaan is in service en voel mij als klant gewoon een nummer En zal helaas geen nieuwe meer hier kopen, gaan mijn duur verdiende euro’s wel elders besteden

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed

Helemaal goed. Vriendelijk geholpen door een medewerker welke zijn eerste werkdag had. Meegedacht, was op tijd daar en kon toch mijn autosleutel al inleveren. Wellicht een tip om vanaf 7:30 uur mogelijkheid te bieden auto's aan te bieden voor onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel geholpen!

Goed en snel geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

De service was uitmuntend

Er was een Lekkage bij schuifdak (panoramadak). In de bekleding van de dak zaten vlekken die niet verwijderd konden worden. De onderdelen moesten uit Frankrijk komen. De kosten waren boven 1000 euro en het was net buiten garantieperiode. Toch waren ze bereid dit kosteloos voor mij doen want volgens hun dit kon niet bij zo jonge auto gebeuren en de lekkage zou in garantieperiode zou ontstaan. Ik kreeg zelfs een vervangende auto gratis. Ik heb diepe bewondering voor de manier waarop Nefkens Tilburg de situatie aanpakken.

  • Aanbevelen? Ja
8

snel en een fijne afhandeling

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

Prima behandeling en goede service.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.