Filters

6

Een voldoende voor de inzet vanuit het hele team.

Beetje jammer dat wanneer ik een auto breng voor ruitenwissers en een onderhoudsbeurt, dat de beurt vergeten wordt. Het schijnt dat de verzoeken vanuit leasemaatschappij lastig aankomen, dat het daar grotendeels aan te wijten is. Ik zou verwachten dat dit een bekend probleem zou kunnen zijn, en aanraden om altijd de afspraak na te lopen als klant auto in komt leveren. Nu kwam ik na een dag een auto ophalen met enkel nieuwe ruitenwissers. Netjes opgelost door de beurt alsnog de dag erna uit te voeren, vervolgens helaas niet klaar ivm onderdelen die niet voorradig waren. Al met al dus paar teleurstellingen, maar toch nette communicatie en uiteindelijk alles top opgelost, dus zeker een voldoende én prima aan te bevelen. Heerlijk om auto gewassen terug te krijgen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer vriendelijk, voorkomend en eerlijk.

Het expansievat van de koelvloeistof lekte. Peugeot 207 SW 2011. Er moest een nieuw expansievat gemonteerd worden. Werd door de medewerker aan de receptie uitgelegd en ook de prijs. Na 1.5 uur was dit verholpen. Toch snel wanneer je zo'n vat niet op voorraad hebt. Rustig gewacht met een kop koffie en eens rondgekeken. Aanstaande vrijdag wordt ik dan ook de nieuwe eigenaar van een 3008 Crossway.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lang wachten op eenvoudige klus, inlezen s sleutel. Moeizaam om een afspraak te maken.

Lang wachten op inlezen sleutel. Moeizaam om een afspraak te maken

  • Aanbevelen? Ja
10

Gehele procedure naar volle tevredenheid verlopen.

Het afspreken en de onderhoudsbeurt zijn op correcte wijze uitgevoerd. Onverwacht meerwerk werd gemeld zodat er geen onaangename verrassingen achteraf waren.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service, prettige bediening en duidelijke uitleg

Ontvangst stipt om acht uur, koffie staat klaar, ik vroeg hoe ik met de bus naar het trein station kon komen, er werd een breng service geregeld met de auto, om drie uur werd ik gebeld dat de auto klaar stond, bij het ophalen was de auto keurig gewassen en schoongemaakt, de uitleg voor het probleempje dat ik had was duidelijk en raak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel en duidelijk

Goede telefonische info, persoonlijke hulp aan de balie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes behandeld

Ze hebben me geholpen en blijk dat ik geld bespaart heb, dan gezegd was.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

goede info vooraf, duidelijke prijsstelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

W,Bruggeling g475dp

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

Beetje jammer, Auto voor een service beurt gebracht op vrijdagochtend. Geen bijzonderheden verder. Vrijdagavond mijn auto opgehaald en dan blijkt mijn achterlicht niet te werken. ( mijn man zag het want hij reed achter mij aan)

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Nefkens belt me op wat er aan gedaan moet worden en advies Ze hebben de auto opgehaald en bij mij thuis afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, netjes volgens afspraak

Alles ok

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte behandeling.

Ik had een afspraak voor een motorkap die niet open ging,er werd toen op gewezen dat er nog een terugroepactie open stond voor het vervangen van de distributie riem. Hiervoor hebben we een afspraak gemaakt voor 6 september. Ga er van uit dat deze ook wéér vakkundig wordt vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

reden om terug te komen

  • Aanbevelen? Ja
10

Beter kan niet volgens mij !

Altijd geweldige service en communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en vriendelijke service

Alles wordt duidelijk uitgelegd en er is altijd ruimte voor vragen. Erg vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service zowel aan de balie als vanuit de werkpkaats.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Als was volgens afspraak.

De opdracht is volgens afspraak uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

PRIMSERVICE

GOEDE SERVICE EN DE AUTO WERD OPGEHAALD EN TERUGGEBRACHT

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Ivm werkplaatsbezoek mail gestuurd naar Nefkens. Geen antwoord. Misschien is de boel op deze manier in beweging te krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
6

goed en correct geholpen

Kleine beurt is wel veel duurder als bij bijv. Kia. Daar 224,32 voor een Kia Stonic. Bij Peugeot 432.02 Wat me ook stoorde is het advies bij het afgeven van de auto het verhaal van de enquete. Geef liefst een 10 want met minder dan 8 zijn we niet tevreden. Dit vind ik klanten manipulatie en stel ik niet op prijs.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Snel geholpenven tijdens t wachten kon mbv goede wifi gewoon gewerkt worden

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat een super service

Ben uitstekend en snel geholpen zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
10

100%

Vriendelijk en flexibel!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.