Filters

8

Goed en snel geregeld

Sta met stukken en twee dagen later is hij alweer gemaakt top

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend geholpen en erg klantvriendelijk.

Zoals altijd weer erg klantvriendelijk, alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt meegedacht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top !

Uitstekend !

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Afspraken goed nagekomen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke en goeie service

Vooraf duidelijkheid over de werkzaamheden en de prijs . Snelle en eerlijke check , hierna zelf keuze kunnen maken voor aanvullende werkzaamheden .

  • Aanbevelen? Ja
10

communicatie via mail is heel plezierig

Helder communicatie via maildatabase een gedaan moet/kan worden. Wat de kosten zijn. Snelle service, in t begin vd middag was de auto al klaar. Groetjes Annelies

  • Aanbevelen? Ja
10

super service

Ik word altijd heel vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Storing verholpen

.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zie hieronder

Op zich een goede ervaring maar niet buitengewoon. Bijvoorbeeld: binnen in de auto lag nog wat afval (prop alufolie) en door pech onderweg heb ik dat laten liggen. Dit was niet opgeruimd. Had mooi geweest als de auto ook van binnen was uitgezogen. Dit doen andere partijen wel bij bijvoorbeeld onderhoud. Er is ook geen vraag geweest om ook alvast het onderhoud uit te voeren. Nu ga ik zelf een afspraak inplannen voor het OH.

  • Aanbevelen? Nee
9

Ik werd netjes geholpen.

Ik heb mijn afspraak voor een beurt gemaakt via jullie website. Ik vind dat dat voor mij niet zo goed werkt. Ik had de keuze gemaakt voor een beurt van 245 euro plus APK keuring. Bij aanmelden bleek al gauw dat dat bedrag al 400 euro hoger uit zou komen. Daarbij had er nog geen APK keuring plaatsgevonden. Ook daar bleek nog wat te moeten gebeuren en kwam er tenslotte een bedrag uit van meer dan 800 euro. Voor mij was het digitale verslag wat ik er van kreeg ook helemaal nieuw en dus niet helemaal duidelijk. Ik denk dat , met name de ouderen onder ons, hier ook wel moeite mee hebben. Ik ga voortaan telefonisch contact met jullie houden. We hebben de auto 's morgens al 8.15 uur gebracht in de veronderstelling dat de auto op tijd klaar kon zijn. Ik moest van Sprang-Capelle komen en had iemand gevraagd mij weg te brengen en ook weer de auto mee op te halen. De auto was pas om 16.30 klaar en diegenen die mij heeft geholpen is dus ook de hele dag thuis moeten blijven. Dat is niet jullie schuld, want ik had zelf daarin actiever moeten zijn. Volgende keer zal ik dan ook proberen een tijdsindicatie te krijgen. Ik ben deze dag heel netjes geholpen verder. Mijn waardering aan jullie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Op Nefkens kan ik altijd rekenen

Ik word immer goed geholpen door het bekwaam en vriendelijk personeel terwijl ik geniet van lekkere cappucino en word op de hoogte gehouden van de uit te voeren reparaties cq vervangingen aan mijn auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Goede en vriendelijke wijze van toelichten van de onderhoudsbeurt. Bij het afhalen is de auto gewassen en wordt nog even gecheckt of alles netjes is achtergelaten. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ontvangst en aflevering van de auto

Auto mooi gewassen retour

  • Aanbevelen? Ja
4

1,25 liter olie bijvullen in 45 min

Ik kwam binnen bij de start van de koffiepauze, maar toch: pas 45 min later was de olie bijgevuld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles klopt en zeer klantvriendelijk

Goed

  • Aanbevelen? Ja
6

Lange wachttijd

Ik heb 5 weken moeten wachten voordat mijn auto zijn beurt kon hebben. Ik was inmiddels 3000km over de interval. Tevens kreeg ik een combi als leenauto ipv een normale personenauto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom uitstekende service!

Goede service/ goed en snel geholpen. Auto gewassen compliment!

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles prima geregeld

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn ervaringen door de jaren heen zijn onverminderd goed.

Zie opmerking hierboven.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima gedaan.

Zoals het moet!

  • Aanbevelen? Ja
2

Geholpen maar ook niet

Heb laatst een ketting breuk gehad met een auto Die net 2 jaar oud is, dat moet niet kunnen en dan wordt je geholpen met een leen auto van €75 per dag en een rekening van €2500. Sorry maar ik vind dat als de auto in volledige onderhoud bij jullie zit en nog zo jong is dat dit nooit mag gebeuren en dat de reparatie kosten volledig bij Peugeot had moeten liggen. De twijfel voor een volgende Peugeot is hier dan ook heel groot en zeker als je voor een bedrijf werkt waar 300 man werkt

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfecte service.

Alles cf. afspraak en binnen de afgesproken tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

zeer tevreden, vriendelijk personeel; alles ging zoals afgesproken.

  • Aanbevelen? Ja
6

werkzaamheden ok; communicatie niet goed!

Werkzaamheden ok, uitgevoerd volgens afspraak. Communicatie niet goed: 1. Na online afspraak gemaakt te hebben, werd ik opgebeld en bij dat gesprek werd mij verteld dat wzh 1,5 zouden duren. Ik heb toen gekozen voor fiets in plaats van vervangende wagen. Op de dag van wzh werd mij verteld dat het een dag zou duren! 2. Ik heb op die dag afgesproken dat ik wel telefonisch, maar niet via email bereikbaar ben. Onderweg met de fiets kreeg ik sms dat er een email verstuurd was, en dat ik daar spoedig op moest reageren!

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.