Filters

4

Teleurgesteld

In 2017 een nieuwe Peugeot 308 SW aangeschaft. Al vanaf het begin kraakt de achterkant. Nadat in eerste instantie is gekozen voor opvulling kan de achterkant nu vervangen worden met bijbetaling van +€400, terwijl het een bekend probleem is bij dit type auto. Tijdens een vrijwillige wintercheck krijg ik dit keer een bericht dat de BTA Unit vervangen dient te worden, omdat de auto anders volgend jaar niet door APK-keuring zou komen. Na een aantal kritische vragen blijkt dit niet te gelden voor auto's uit 2017. Ook kon men niet vertellen vanaf welke datum de auto het foutsignaal gaf. Omdat de auto altijd bij Nefkens in onderhoud is geweest wekt het mijn verbazing dat dit "probleem" niet eerder geconstateerd is. Simpelweg op het rapport zetten dat de BTA Unit vervangen moet worden (kosten bijna €700), terwijl dit niet noodzakelijk blijkt vind ik erg kwalijk. Los van het feit dat de medewerkers mij steeds netjes te woord stonden is mijn vertrouwen in Nefkens/Peugeot helaas niet groter geworden.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima geregeld

Het on line afspraak is handig en snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals tot nu toe altijd: Zeer tevreden

Zie boven.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles naar wens.

Snel en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Één klein puntje,…bij het brengen van de bedrijfsbus aangegeven dat de ruitenwissers ook vervangen moeten worden. Helaas kwam ik er later achter dat dit niet gebeurd is.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima service

prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

een dealer die hun beloftes ten volle waarmaakt

in mijn hele leven diverse peugeots gehad.van de 204 t/m nu de 2008. een fantastiche bakkie en zeer jong aangeschaft (1 jaar oud) Wij zijn er heel gelukkig mee ,mede ook door de hoge service van NEFKENS TILBURG. Ik hoop nog jaren van dit prachtproduct te mogen genieten,en van de uitstekende service van NEFKENS. met vriendelijke groeten sjef van stiphout

  • Aanbevelen? Ja
7

een fijne afhandeling

auto loopt weer als een treintje

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, snel inzicht in kosten.

Ben tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Aan bevolen netjes verzorgd

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was perfect geregeld

Alles was heel goed geregeld voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht

Ik kom sins 2019 bij de werkplaats . Ik heb al meerdere keren aangegeven dat er iets met de koppeling is (ook in de garantie periode) en er telkens gezegd er is niks mee aan de hand. Tot dit jaar geef ik het weer aan en nu zou de diagnose zijn misschien is de koppeling verbrand ???? En al twee jaar wordt gezegd u ruiten wissers moeten vervangen worden. Dit jaar APK keuring goed gekeurd . En de ruitenwissers zijn nog nooit vervangen ???? Ik heb mijn auto donderdag weer opgehaald. Ik rij naar huis en merk dat mijn radio het slecht doet bij thuis komst zie ik dat mijn antenne ontbreekt . Naar aandringen bij de man aan de telefoon ging hij het vragen. En de auto was gewassen en had de antenne naast de stoel liggen . Maar ik moest hier wel veel op aan dringen want er was met de antenne niks gedaan . Ik ben diep teleurgesteld in de werkplaats van Nefkens

  • Aanbevelen? Nee
6

Jammer dat je als vaste klant niet het voordeel van de twijfel krijgt.

Allereerst wil ik zeggen dat mijn auto altijd prima en keurig wordt afgeleverd. APK en grote beurt worden telkens goed gedaan. Daar ben ik dik tevreden over. Alleen: deze keer toch echt iets minder enthousiast over de service bij het ophalen van mijn auto. Ik was mijn portemonnee vergeten en dat is natuurlijk ook echt stom van mij! En ook het padje op mijn telefoon deed het niet bij jullie. Op mijn werk eerder werkte deze wel dus ik dacht dat er geen probleem zou zijn . Nou we dus, ik kreeg mijn auto niet mee. Gelukkig kon ik iemand bellen die vanuit Waalwijk moest komen maar anders had ik denk ik lopend of met de bus naar huis moeten gaan en ook zo weer terug. Het is dan echt jammer dat je dan als vaste klant niet een rekening of zo meekrijgt. Dat viel mij echt tegen. En in de ochtend bij het wegbrengen had ik doorgegeven dat er een klein butsje in de ruit zat. Dat is ook genoteerd maar bij het ophalen wordt daar niks van gezegd. Alles wat er is gedaan is opgesomd maar hier moest ik naar vragen en kon de medewerker ook niet terugvinden of het was gedaan. Dit zagen we pas bij de auto. Dat het niet was gerepareerd. Hij zei dat ze eigenlijk geen autoschadebedrijven deden en dat ik het dan even in de gaten moest houden. Wat op zich prima is hoor. Maar dit wordt ook niet van tevoren gemeld. Ik heb ook geen mail gehad met de werkzaamheden die aan mijn auto zijn gedaan. Normaal krijg je daar een mooi overzicht van met foto’s. Sorry dat het lijkt dat ik niet tevreden ben. Dat ben ik echt wel. Ik kom ook gewoon terug voor het onderhoud. Maar voor deze keer was het ietsje minder.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles perfect zoals afgesproken

Correcte ontvangst, snel geholpen, alles uitgevoerd zoals afgesproken en mooi op tijd klaar gemeld, kon ik nog, tussen de buien door, met de fiets de wagen ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Auto met storing teruggekregen

De reparatie betrof het vervangen van een elektronisch onderdeel, waarvan de noodzaak (de storing kan in de toekomst wellicht weer optreden !) niet erg overtuigend was aangegeven, maar wel aanzienlijke kosten veroorzaakte. Een dag na de vervanging bleek ineens, dat de kachel-ventilator het niet meet deed. Of er een verband is met de uitgevoerde vervanging is niet duidelijk, maar onderzoek levert weer kosten en ergernis op.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Goede en open service!

  • Aanbevelen? Ja
8

goed geholpen

netjes te woord gestaan. goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle afhandeling en ondertussen kon ik lekker werken

snelle afhandeling en ondertussen kon ik lekker werken

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Goede service en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed geholpen

h Heel vriendelijk en goed geholpen en de auto mooi gewassen terug

  • Aanbevelen? Ja
10

fantastische

goed en vriendelijk te woord gestaan en lekkere verse koffie

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitermate vriendelijk geholpen

Met het maken van de afspraak werd er meegedacht om onderhoudsbeurt en apk keuring in 1x te doen, zodat ik mijn auto maar 1 dag kwijt was. In mijn geval super fijn ivm dat mijn auto aangepast is en ik niet in een vervangende auto kan en mag rijden. Verder heel vriendelijk geholpen en bij het ophalen van de auto was deze mooi gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
5

niet zo geweldig

heb al paar keer gehad dat ik terug moet omdat er iets niet klopt of goed is gedaan afgelopen vrijdag ook 2 keer moeten rijden helaas .

  • Aanbevelen? Nee
8

Auto lekker gewassen

Fijne service, dat auto opgehaald wordt. Jammer dat ik vanaf 8.00 uur aan het wachten ben en dan alsnog moet bellen om de auto te laten halen. Voor niets vroeg opgestaan en gewacht :( Heerlijk dat auto 's middags gewassen en wel weer voor de deur staat.

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke en snelle service

zie boven

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.