Filters

10

Top service!

Binnenkomen, melden en direct worden geholpen. Daar hou ik van!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en vriendelijkheid bij binnendienst

Auto weer op tijd klaar en duidelijke communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd op en top!

De weinig ervaringen die ik heb met Nefkens Tilburg zijn 'Altijd op en top!".

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen.p

Afspraken goed nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte service!

Kwam onverwacht binnen met band problemen. Kreeg het te horen op het Dashboard. Werd goed geholpen. Er was een nieuwe band nodig en die werd er direct onder gezet. Goed werk!!

  • Aanbevelen? Ja
8

betrokkenheid

Meedenken naar een oplossing.

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle afwikkeling

Werd netjes gebeld zodat ik de auto vroegtijdig kon ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
2

eigenlijk moet het maar een halve ster zijn

tijdens het verkoopgesprek is afgesproken dat bij de aankoop van de auto twee allweatherbanden voor eigen rekening zijn en de andere twee voor rekening van Nefkens. Afspraak afgelopen maandag 10:15 uur voor het monteren van vier banden. Na een dik uur wachten ging ik eens kijken op de brug af mijn auto al klaar was, helaas hadden ze voor twee oude banden opgelegd. Tegen de afspraak in (de monteur had de opdrachtbon niet goed gelezen. resultaat mijn ochtend weg en moest mijn eigen afspraken afzeggen. Jammer, hoop dat het geen voorteken is!!

  • Aanbevelen? Nee
2

APK

voor een APK DUURT 7 UREN

  • Aanbevelen? Nee
6

Dubbel

Mijn leaseauto moet nog 3 maanden mee, aangeboden voor de reguliere onderhoudsbeurt en apk. Krijg een telefoontje dat de auto klaar is, bij ophalen de mededeling dat de leasemaatschappij geen toestemming gaf voor onderhoud. Dit had ook medegedeeld kunnen worden aan de telefoon zodat ik actie had kunnen ondernemen. Nu moest ik opnieuw terug naar de garage om alsnog eea te laten doen aan de auto. Dat ging overigens wel enorm snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd tijd en een vriendelijk woord.

Bij binnenkomst altijd een vriendelijk woord en altijd een prima service. Altijd een heerlijk kopje koffie. Top !

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Alles is goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Adequate klachten afhandeling

Als klant verwacht ik altijd een behandeling als een koning, Toen ik niet tevreden was over een verleende dienst, heeft Nefkens ervoor gezorgd dat ik binnen 2 uur met een tevreden gevoel mijn dag kon vervolgen. Dat laat wel zien dat de medewerkers bij Nefkens echt hart voor de zaak hebben. Mailen, chatten, bellen ..... ja .... heel fijn dat er zoveel moeite wordt gedaan voor een ontevreden klant. Nu ben ik echt de koning te rijk. Merci.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Fijne service

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend zowel receptie als werkplaats

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb wel heel erg lang moeten wachten.

Zie hierboven, maar resultaat was ok.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede communicatie, duidelijke afspraken

te voren juiste afspraken, die erna goed werden nagekomen

  • Aanbevelen? Ja
6

Tijdrovend en te weinig uitleg..

Ondanks afspraak 1.5 uur kwijt voor iets simpels als uitlezen autodata is wel erg lang. Als het advies een vervanging van meer dan €1300 is verwacht ik meer uitleg dan het voorlezen van wat een monteur op papier heeft gezet. Nog sterker: ik verwacht uutleg van degene met de meeste expertise aangaande mijn best wel bijzondere Peugeot (RCZ-R)

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed hoor

Goede ervaring. Was alleen verbaasd dat ik voor het vervangend vervoer, 36€ moest afrekenen. Was ik niet gewend bij mijn voorgaande auto’s ( ander merk) daar was het een service van de zaak

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en adequaat geholpen

-

  • Aanbevelen? Ja
7

geen oplossing voor update navigatie

ik wil graag een update voor de navigatie....krijg ik al antwoord dat dit € 159 kost....geen probleem. echter ze geven aan dat dit niet altijd lukt en als het fout gaat dat ze het hele systeem moeten resetten.....als dat zo is kan het honderden tot € 1500 kosten. en dat risico is dan geheel voor mijn rekening.... dat is wel heel vreemd hoor. dus update maar niet laten uitvoeren gemiste kans van Peugeot

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig, snel en goed

Vertrouwd en service op maat. Aandacht voor de klant. Fijn bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed

Fijne en prettige service. Heel vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.