Filters

10

Van begin tot einde: prima

Van begin tot einde: prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische service

Deze garage denk echt met de klant mee en geeft net dat beetje extra.

  • Aanbevelen? Ja
7

Was duurder dan ik gedacht had. Nl. vorig jaar gekocht en nu al extra kosten

Vorig jaar gekocht met de mededeling dat hij helemaal nagekeken was en dat de auto als nieuw afgeleverd werd. Nu al bougies vervangen en lucht filter vervangen enz. Volgende keer gewoon zwart op wit laten zetten want de verkopers zijn niet te vertrouwen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vervanging V-snar

Ik heb afgelopen maand mijn V-snar laten vervangen. In eerste instantie werd mij aan de balie verteld, dat alles wat erbij hoort wordt vervangen onder ander ook de roller. Na het vervangen werd mij gezegd dat, dat niet nodig was en dat vond ik opmerkelijk, terwijl de roller ook bij de kit wordt geleverd. Nu maak ik mij zorgen ingeval de roller het begeeft. Wie gaat dan voor de kosten opdraaien ?.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte en snelle afhandeling!

Er waren problemen bij één van onze bedrijfsauto’s. Vandaag gebeld en morgen een afspraak voor een check. De bedrijfsauto moest blijven en werd direct gerepareerd. Er is heel correct en snel gehandeld, zodat een collega in de middag de bedrijfsauto kon ophalen en zijn werk weer kon vervolgen. Dank jullie wel, want als ondernemer zijn zulke acties heel erg belangrijk.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ze vergeten eea

Slordig onderhoudsbeurt ze vergeten eea

  • Aanbevelen? Nee
10

prima service

prima uitleg over wat er aan onderhoud gepleegd moest worden en de kosten daarvan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig geholpen zoals het hoort.

Ik neem aan dat de apk is uitgevoerd volgens de voorschriften. Op jullie advies de ruitenwissers vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Goede service, super vriendelijk. Altijd alles op tijd klaar. Vervangend vervoer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed werk en prima service!!

Onderhoudsbeurt goed uitgevoerd en service bij aflevering is uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
6

Geen communicatie

Ik heb een leaseauto dus het doet me verder weinig. Reed ik privé, dan had ik er zwaarder aan getild. Afspraak was dat ze de auto vroeg in de ochtend op kwamen halen. Niemand gezien. 10uur gebeld, zou teruggebeld worden. 11uur maar weer via chat contact opgenomen. Waarom die er zitten? Zij noteren alleen en mailen de vesting. Iets na 11 gebeld of ze auto mogen ophalen. Verder niets. ‘s Middags is auto teruggebracht zonder enig woord. Weet dus nog niet of de onnodige waarschuwing voor het oliepijl (al 3 keer bij een beurt gemeld) nu wel is verholpen. En wat er überhaupt is gedaan. Misschien wel niets. Heel vreemd allemaal gezien de eerdere ervaringen. Ander personeel/management?

  • Aanbevelen? Nee
7

Goed, maar de kosten zijn altijd hoger dan je mag verwachten

Voor een grote beurt is een bedrag van ca. € 300 aangegeven. Zodra je de sleutel aanbiedt weet men al te vertellen dat de kosten meer dan € 600 zijn. Niet vanwege iets bijzonders maar omdat bepaalde werkzaamheden/onderdelen standaard door Peugeot zijn voorgeschreven bij de actuele km-stand. Daar word je niet vrolijk van. Bovendien heb ik bij een vorig bezoek aangegeven dat ik wel enige coulance verwachtte in de kosten voor de vervanging van de distributieriem. Helaas heb ik daarop niets meer gehoord.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraken en verzoeken zijn nagekomen.

Afspraken en verzoeken zijn nagekomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede service, erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
4

Wederom gedoe met vip kaart

Ik heb mijn auto gekocht bij Nefkens in dit filiaal ( Tilburg), ik heb toen ook VIP kaart aangeschaft en dus mijn lifelong ANWB abonnement opgezegd…. 1. Je krijgt geen waarschuwing voor verlenging 2. Als dus je beurten niet precies gelijk lopen met vip kaart heb je gewoon geen dekking voor pech hulp. Ik zorg dat ik mijn zaken altijd goed geregeld heb, wil ook geen problemen of gedoe hebben, nu heb ik voor het tweede jaar gedoe aan de balie over vervangend vervoer en de VIP kaart. Het is uiteindelijk geregeld, maar ik vind dit niet prettig. Ik wil geen moeilijke klant zijn, in tegenstelling, maar het is niet prettig iedere keer voor verrassingen te staan.

  • Aanbevelen? Nee
10

De professionele arbeid verricht

De wagen rijdt weer al nieuw na de 160.ooo km beurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

top service; auto keurig gewassen

top service, auto keurig gewassen ook

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief

Ik was verrast door hoge kosten maar gezien van werkzaamheden die verricht zijn en tijd moet dat laten zien ben ik op dit moment tevreden. Ik hoop in toekomst voor mijn andere auto Peugeot 107 ook bij jullie terecht komen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben Tevreden

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
5

Verwarrende niet kloppende afspraak.

Via website afspraak gemaakt en bevestigd gekregen. Enkele dagen later gebeld door contactcentrum dat ik in verband met update van navigatiesysteem (die voor de laatste keer gratis zou zijn) beter niet kon blijven wachten omdat onderhoudsbeurt en update pas na elkaar konden plaatsvinden. Ik heb/had een vipkaart, dus recht op gratis vervangend vervoer. Woensdagmorgen aangekomen bij de receptie bleek dat er helemaal geen gratis update kon plaatvinden, auto was te oud! Dit was me telefonisch echter uitdrukkelijk toegezegd. Uiteindelijk besloten die ochtend gewoon te blijven wachten totdat de onderhoudsbeurt klaar was. Dus geen gebruik gemaakt van vervangend vervoer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

In de ochtend gebracht. Naar het werk met een leen fiets een prima vervoer middel. In de middag een duidelijk en vriendelijk bericht dat de auto kon worden afgehaald. Fiets ingeleverd korte goede uitleg over de keuring en advies. Auto ondanks 11 jaar oud is in prima staat mede door de regelmatige onderhoudsbeurt door Nefkens. In auto terug naar huis. Prima rit. Goede vriendelijke service., en vertrouwd adres voor mijn auto

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Vriendelijk en goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima eerste keer

Eerste servicebeurt nadat ik van Nissan naar Peugeot ben overgestapt. Beurt netjes uitgevoerd alleen wel jammer dat ik geen feed back kreeg over de melding die ik vooraf bij afleveren van auto deed (over achteruitrijcamera). Ook moest ik zelf bellen of auto gereed was ivm regelen vervoer om de auto op te halen. Auto om 8.00 uur gebracht en om 15.30 uur nog niets vernomen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Enorm goede service van de garage als wel Peugeot Nederland

Op alle gebied goede informatie en onddersteuning bij de grote reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne garage.

Goede service en vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.