Filters

10

Top1

We stonden op het punt om op vakantie te gaan, toen de auto een melding maakte dat er een moterstoring was. Direct garage gebeld, en er is toen een afspraak gemaakt, zodat we op deze dag toch nog konden gaan. Super bedankt nog daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
10

Harstikke goed.

Lijkt alsof mijn auto ook gewassen is, had ik niet verwacht. Over de prijs is gecommuniceerd. Kreeg een leenfiets en ik de APK en bijbehorende reparaties waren in 1 dag gedaan. Auto gebracht om 0800 en kon hem rond 15:40 weer ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Keurig geïnformeerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Top servicebeurt, fijne leenauto

De servicebeurt was helemaal naar wens uitgevoerd. Ook kreeg ik een heel fijne leenauto mee. Tenslotte hadden ze zelfs mijn auto nog even gewassen voordat ik hem terug kreeg.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen

goed

  • Aanbevelen? Ja
8

prima geholpen. mijn auto was zelfs helemaal schoongemaakt, een echte verrassing.

de werkplaats heeft de opdrachten goed afgewerkt. of het allemaal goed is zal de tijd uitwijzen. het lijkt er wel op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden :)

Alles nagekeken en problemen verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig geholpen

Op valreep van sluitingstijd vriendelijk en snel geholpen. Super!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vrije inloop ,prima

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon een goede degelijke autodealer

1) Moderne efficiënt ingerichte werkplaats. 2) Ondanks dat ik te vroeg voor een gesloten deur stond, toch door de binnen druppelende monteurs binnendoor richting koffie geloodst. 3) Kom nu voor het vijfde jaar met de bedrijfswagen en geen enkele keer klachten gehad. 4) Dit jaar gewacht tot de auto gereed was. Gratis wifi, koffie en een comfortabele leestafel. 5) In de afgelopen jaren 1x op een ander geweest. Daarna 2x terug naar Nefkens om het werk goed af te laten maken

  • Aanbevelen? Ja
10

snel geregeld

Kapotte koplamp vervangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Klantvriendelijk en altijd goed geholpen. Met duidelijke uitleg over de reparatie

  • Aanbevelen? Ja
5

Met uitgevoerd werk is het prima

Na weken gelee een afspraak te hebben gemaakt afgelopen Dinsdag mn auto gebracht. Ik had een vervangende auto gereserveerd. En aub geen kleine ivm mn bouw. 1,95 .. dis was allemaal geen probleem. Bij aankomst vertelde men dat de planning verschoven was en ik een klein autootje mee kreeg…mn afspraak in goes en vlissingen geannuleerd. Dit autootje is geen rijden zulke afstanden voor mij.. De auto in kwestie? Een 208, waarvan de versnellingspook een pollepel in een soeppan was. Mega veel speling ondanks zn km stand. Ruim 25000km gelopen Rond 16.00 gebeld. Volgens de medewerker zou de auto een vervolgreparatie Nodig hebben omdat men geen tijd had. Hey waarom stond hij daar de hele dag? Ja ik weet donders goed wat een kleine of grote beurt is.. 15 jaar aan heftrucks gesleuteld oa. Nu kon het 2 kanten op. De jonge man aan de foon had geen goeie info, of men lag echt idd achter met werk. Ik moest maar een andere afspraak maken voor de remblokken vertelde hij.. uhum.. een afspraak maken voor een paar remblokken? Pfff. Ik heb genoeg blokken vervangen dus denk achja. Het zal wel. Meneer van Loon. We wachten nog even tot u gebeld wordt. 17.00 uur. Foon gaat. Vermoed dat het een monteur was. Helemaal klaar en geen vervolg nodig. Grote beurt inc. Remblokken, nieuwe banden enz… geen bijzonderheden… Ik vraag me af of de jonge heren aan de balie wel weten waar ze het over hebben… Mede vond ik het raar dat een planning spontaan omgegooit wordt qua gebruik van tijdelijk vervangend vervoer.. Nee ik hoef geen foontje oid over dit.. ik vind het belangrijker dat afspraken nagekomen worden. Het koste mij 2 afspraken omdat ik niet in een klein autootje lange afstanden rijdt. Klinkt arrogant en ja weet ik.. maar mn rug is alles voor me.. jammer dat er bij jullie niet over nagedacht werd. Ik wilde geen grote auto oid voor de show ofzo. Gister heb ik nog gebeld dat mn auto nu dweilt over de weg. Vandaag testen na de banden iets hoger op druk gezet te hebben gisteravond..

  • Aanbevelen? Nee
8

Heel goed

Probleem is netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Afspraak is afspraak en dat is top

Handige afspraak gemaakt via de site en bij het brengen van de auto is de medewerker goed op de hoogte van de te verrichtte werkzaamheden. Leenfiets stat al klaar. Auto op de afgesproken tijd klaar en ook nog eens gewassen ;). Al met al een nette zaak met service zoals je dat helaas niet overal meer krijgt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte APK keuring en controlebeurt voor een goede prijs.

Uitstekende en vriendelijke service aan de balie en in de werkplaats met capabel personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen

Goed is goed zeer tevreden vanwege de service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, alles conform afspraak.

Prima, alles conform afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed georganiseerd en uitgevoerd

Ik heb één minpuntje, het is fijn als gemaakte instellingen worden behouden (of teruggezet) zoals ze zijn. Radiozenders waren anders Airco stond op 14 graden met de ventilator op de hoogste stand.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Auto keurig afgeleverd, mooi gewassen en klaar gezet

  • Aanbevelen? Ja
8

Ga zo door

Goed zo

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Vriendelijke medewerkers aan de balie, auto netjes op tijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijke ontvangst en super service

Ik kwam voor een zomer check op mijn leaseauto en blijkt dat mijn schijfremmen ook vervangen moesten worden. Toen de auto klaar was kreeg ik dit te horen en was al uitgevoerd. Dit allemaal in de drukke vakantie periode. Super service

  • Aanbevelen? Ja
2

Bevestiging van verwachte service bij Nefkens

Iedere keer ga ik vol goede moed naar Nefkens in Tilburg, maar toch weer een teleurstelling. Belangrijkste aandachtspunt is dat we niet ervaren dat Nefkens hun best doet om de tijd dat we onze bedrijfswagens kwijt zijn, zo kort mogelijk te houden. Concreet voorbeeld van afgelopen servicebeurt: afspraak gemaakt voor bandenwissel en diagnose storing. Krijg na 1,5 uur het bericht dat er inderdaad een bandenwissel plaats moet vinden (wat nog zeker 1,5 uur gaat duren), maar dat er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden voor de storing. Waarop ik aangeef dat het voor ons zeer vervelend is om de auto te moeten missen, geeft men de reactie dat men op zoek moet naar een monteur die er nog tijd voor heeft. Want die zijn druk bezig met mensen die 'wel een afspraak' hebben, want er was maar een uur voor ingepland. Vervolgens komt de eerste reactie dat de storing is opgelost, wat een half uur later wordt veranderd in het voorstel om alsnog een onderdeel te vervangen. Als ik vraag of dit onderdeel al eens eerder is ontvangen wordt dit ontkent. Ik vraag of deze reparatie veel tijd kost en of we op de auto kunnen wachten. Aangegeven wordt dat dit anderhalf uur kan duren, en dat we dus op de auto kunnen wachten. Bij navraag vandaag blijkt daadwerkelijk dat dit onderdeel wel als eens eerder is vervangen. Bij het maken van een vervolgafspraak wordt aangegeven dat we de auto een dag kwijt zullen zijn. Op verzoek wordt er toch gekeken naar moment dat de reparatie snel kan worden uitgevoerd. Er wordt een datum voorgesteld (18 augustus), waarop ik aangeef dat ik dit ga proberen te regelen en in de loop van de dag contact op neem. Bij het terugbellen tref ik een collega die niet weet waarover ik bel. Ik ben "leeg" is hierop de reactie. Uiteindelijk stelt collega een andere datum voor dan eerder afgesproken, namelijk 11 augustus. Kortom: communicatie, verwachtingsmanagement, eerlijkheid, klantrelatiebeheer... allemaal redenen voor mij om bij aanschaf te kijken naar mogelijkheden elders

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.