Filters

4

Na het onderhoud heeft mijn auto een storing aan de verlichting

Na het onderhoud heeft mijn auto een storing aan de automatische verlichting. Deze had in niet voor het onderhoud en is bij de 1e keer inschakelen van de verlichting (dezelfde dag als die van het onderhoud) opgetreden.

  • Aanbevelen? Nee
6

over het algemeen goed

ik waardeer uw service over het algemeen als goed. Deze keer heb ik een stevige bedenking. Ik heb een vraag gesteld aan de medewerker over de geraamde kosten over een jaar voor een servicebeurt. Hij kon die niet geven, dit ondanks het feit dat het gaat om de derde servicebeurt(ik rijd minder dan 20.000 km per jaar) dat ik hem de verwachte km stand kon opgeven. Allerlei redenen over bougies, filters e.d. dat was volgens hem allemaal onbekend. Toen ik aandrong, zei hij ja de volgende keer zal het wel hetzelfde zijn als deze keer, zonder zich echt te verdiepen in mijn vraag. Grote kans dus dat de volgende servicebeurt niet meer bij Nefkens Tiburg plaatsvindt

  • Aanbevelen? Nee
9

Vriendelijk en correct

Vriendelijk en correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Goede service zoals altijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, wat je verwacht.

Geen enkele opmerking te maken. Gewoon prima. Wat je mag verwachten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mijn ervaring is goed

Alles de prijs is voor ons wat aan de hoge kant

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle goede service

Mijn auto was afgekeurd en de leasemaatschappij deed wat moeilijk. Auto achter mogen laten en later op de dag werd ik gebeld dat alles gemaakt was na een aantal telefoontjes met de leasemaatschappij.Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service

Goeie service

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service!

Goed geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Alles volgens afspraak. Prima.

  • Aanbevelen? Ja
8

gewoon goed

In het algemeen ben ik erg tevreden met de service van Nefkens. Ik vind de prijzen wel aan de forse kant, wellicht is het goed om voor oudere outo's een aangepaste beurt met bijbehorende prijzen te introduceren om te voorkomen dat klanten naar de "garage om de hoek"gaan. En nog een kleinigheidje: graag alle instellingen terugzetten zoals ze stonden (bijvoorbeeld automatisch licht, automatische ruitenwisser)

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service lange wachtrij

Bij wegbrengen auto 45 min gewacht Bij ophalen 30 min Graag sneller iemand aan de balie erbij zetten

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, accuraat, efficiënt en gastvrij

Nefkens Tilburg is zeer gastvrij en efficiënt. Bovendien heb ik altijd de mogelijkheid om tijdens de reparaties aan de auto te werken in een van de bezoekerskamers EN is er thee/koffie aanwezig. Echt perfecte oplossing! Iedereen is ook heel erg aardig en gastvrij.

  • Aanbevelen? Ja
10

goet

goet

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Vriendelijk, professioneel en kundig

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende service, met een stevige rekening

Ivm APK was het nodig een mistlamp voor af te stellen. Prijs 14,53 ex Btw Vind ik persoonlijk dat dit service mag zijn. Wel netjes dat ik de auto gewassen retour kreeg

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Prettige ontvangst aan de balie. Correcte afwikkeling van de gemaakte afspraken, zoals het beschikken over een fiets. Telefoontje als de auto klaar is. Begeleiding naar de auto na betaling van de kosten. Van begin tot eind servicegerichte behandeling. Zorg om de klant!

  • Aanbevelen? Ja
9

Vriendelijk ontvangst, klasse

Het was voor mij de eerste keer dat ik voor onderhoud in de werkplaats kwam, alles ging precies zoals het was afgesproken. Na een uurtje en een paar bakjes koffie was de auto weer klaar om naar huis te gaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk ontvangen en een duidelijk advies

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede snelle vriendelijke service

Volledige ontzorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte behandeling

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerlijke en fijn advies

Eerlijke werkplaatsmedewerker die de tijd nam om alles uit te leggen en gaf goed advies. Daarna ook de man aan de balie die de tijd nam om alles te bespreken en mogelijkheden voor te leggen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen, was niet goed doorgekomen dat ik vervangend vervoer had aangegeven, is toch gelukt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top,

keurig en klant vriendelijk bedrijf

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.