Filters

10

Prima

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Netjes en snel geholpen. Fijne ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig en snel geholpen!

Vlug geholpen aan een storing van mijn auto. Helaas was het kapotte onderdeel niet op voorraad en dat betekende een dag langer zonder auto. Op zich niet zo'n probleem. Vriendelijk geholpen en zelfs mijn auto gewassen en schoon gemaakt. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte service

Nette vriendelijke medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
8

Een 6 is te weinig en een acht is te veel

Ben best tevreden, echter niet over herstel krassen. Ik heb gemeld krassen rechts achter, jammer dat dan alleen het achterste gedeelte wordt gelakt. Een ieder ziet ook de 2 krassen op de deur rechtsachter. Waarom niet even gebeld met de vraag of deze ook meegenomen dienden te worden. Nu is er weer niets aan gedaan en dat irriteert mij toch vooral. Terwijl het met een simpel telefoontje opgelost had kunnen worden, maar blijkbaar was dat teveel moeite. Verder afwachten hoe de stoel het verder doet (ook al een klacht vanaf het begin). Auto verder netjes gewassen en gezogen en breng- en haal service was erg fijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Aardig personeel netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel bandreparatie

Prima

  • Aanbevelen? Ja
6

Vaktechnisch oké, contactueel onder de maat

Terugkoppeling van probleem en inschatting van aantal dagen benodigd ontbreekt compleet

  • Aanbevelen? Nee
10

zeer goed geholpen

Fijne ervaring. Morgens goed ontvangen en alles nog eens doorgenomen wat er aan de auto moet gebeuren. Later in de middag na een telefoontje de auto weer ophalen. Er word doorgenomen wat er aan de auto is gedaan en een medewerker loopt netjes mee naar de auto, haalt alle beschermende folies weg en geeft netjes een hand. Perfecte service!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service.

Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top, ga zo door

Top ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geholpen, fijne service.

Vriendelijk en accuraat.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goede service

Ik ben geweldig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
6

Tegenvaller

Op 30 november werd er gemeld online, dat mijn auto een onderhoudsbeurt nodig had. Aangekomen bij de garage heb ik met verbazing de vraag gesteld hoe kan dat? Mijn kenteken staat op 10-1-2022, echter binnengekomen op 30-11-2021 en direct op kenteken gezet. Bij het online registreren kwam er een bedrag van €89,00 en door mijn toevoeging nog € 19,00 omdat ik ook de navigatie wil uploaden. Bij mijn vraag op 30-11 werd inderdaad vastgesteld dat deze datum fout in het systeem stond. Op 10-1-2023 opnieuw naar uw vestiging en daar werd mij medegedeeld dat de kosten rond de €500,00 kwamen. Dat verbaasde mij zeer en er word verteld dat bepaalde handelingen, (door mijn reactie) ook niet uitgevoerd hoeve te worden, niet perse noodzakelijk was het antwoord. Rond 10uur werd er gestart en in de loop van de middag ontving ik een telefoontje dat de auto rond 1600uur klaar zou zijn. Ik stond buiten met een factuurbedrag van € 392,46. Dat viel mij tegen, normaal ben ik gewend een kleine onderhoudsbeurt kun je op wachten.

  • Aanbevelen? Ja
8

snelle analyse, deugdelijke reparaties.

Afspraak maken prima, herinnering van te voren prima, binnen uurtje analyse wat extra reparaties zijn.Reparaties -voor zover ik kan nagaan- goed uitgevoerd. Communicatie helder. Puntje ter verbetering: geef vroegtijdig aan, dat extra reparaties ervoor kunnen zorgen, dat de auto niet dezelfde dag klaar is.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zie onder

Na wat aanloopprobleempjes over garantie en kosten, is alles prima en naar tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Goede service en vriendelijk,

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Uitstekend en naar tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte communicatie

Maand van tevoren afspraak gemaakt voor een grote beurt van de bedrijfsauto (lease). Alle haken en ogen telefonisch besproken en besproken dat de auto in 1 dag klaar zou zijn. Hetgeen noodzakelijk is omdat wij voor ons beroep afhankelijk zijn van deze auto om ons werk goed uit te kunnen voeren. Eenmaal op de dag van brengen blijkt dat de auto, ondanks van tevoren besproken, pas aan het eind van de middag gepland staat terwijl de hele waslijst aan mankementen bekend was bij Nefkens. De auto was niet klaar en dit lag niet aan ontbrekende onderdelen, maar aan de late planning. Tevens zijn niet alle problemen met de auto verholpen en moet er opnieuw een afspraak ingepland worden. Een tegenvaller kan natuurlijk, maar dit is de 3e keer dat de auto niet gemaakt is door Nefkens. Wij zijn teleurgesteld.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

Dakdragers snel besteld en binnen. Prima service over type Dakdragers

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles was uitstekend geregeld, top!

Mijn ervaring was uitstekend, alles was prima geregeld, van aanmelden tot ophalen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende service en prestatie.

Zeer goede service bovenop de standaard uit te voeren acties.

  • Aanbevelen? Ja
8

duidelijke overzichtelijke "dure" grote beurt, ik mis het advies

Na 6 jaar was mijn auto toe aan een grote beurt. (had er slechts 1500km mee gereden..km stand 32.000) Dan moet/mag er van alles gebeuren en ben je op het eind veel geld kwijt. Ik kreeg keurig een overzicht van de bevindingen en wat daarmee moest/kon gebeuren maar, ook na telefonisch contact, miste ik het advies van een vakman, wat adviseert die wel of niet doen) (bv distributieriem...erg duur) In het verleden werd ik gratis thuis opgehaald en teruggebracht, nu kreeg ik een leenauto mee en werd me gezegd dat ik die moest aftanken, ook al reed ik alleen maar op en neer van/naar huis...heb ik dus ook niet gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig netjes behandeld en geholpen.

Ik had geen vervoer, moest wachten in de zaak. Heb me goed vermaakt met koffie, de krant en ander leesvoer.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte informatie vooraf

Reparatie/ regelen leenauto / contact verder allemaal goed verlopen en tevreden. Maar ik gaf vooraf aan dat de reden voor afspraak was: verwachting coulance regeling voor reparatie. Jullie wilden eerst zelf beoordelen of de reparatie nodig was, snap ik. Auto gebracht, reparatie blijkt echt nodig. Vervolgens zeggen jullie: coulance regeling doen we alleen als je hier in het verleden onderhoud hebt laten uitvoeren. Had dat maar meteen gezegd.. was ik niet gekomen, had een hoop tijd en geld bespaard.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.