Filters

2

Oplichting

Zaken die onder de garantie vallen gewoon niet uitvoeren. Haal ons maar uit het systeem.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service

Prima service, maar geen 5 sterren omdat ik de kosten van een onderhoudsbeurt voor een auto van 1 jaar oud met weinig gereden km wel aan de hoge kant vind.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom vlotte service!

Controlelampje olie nivo ging 's morgens branden, 's middags langsgekomen en er werd meteen werk van gemaakt. Zoals altijd wordt je meteen geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vond het wel prima gaan snelle service

Heb hem 9.00uur gebracht en had doorgegeven dat ik hem kwart over 3 klaar moest hebben en kreeg rond 14.00uur telefoontje dat hij al klaar was geen klacht te melden

  • Aanbevelen? Ja
5

onderhoud goed

Alleen mijn reserveband stond leeg dat heeft een reden het is geen thuiskomer dus als je hem opspanning zet krijg je hem er niet uit maar is wel gedaan en toen er alles maar los in de kofferbak gegooid om dat de grondplaat niet meer past. Zal volgende keer een stikerplaatsen op de band niet opspanning zetten . Verder alles goed gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk personeel goede service

Als er problemen zijn wordt het keurig netjes opgelost zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service en goede vriende mensen

Goede service en vriendlijk mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ik ging op vakantie en ze wilden me toch nog tussendoor even helpen met nieuwe banden. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Heel vriendelijk. Behulpzaam. Leggen alles goed uit. Heel aardig meisje bij de werkplaats balie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zeer goed voorgelicht omtrent de reparatie prijs afgesproken e bike voor vervoer tijdens reparatie auto was na de reparatie keurig gewassen en gepoetst klasse en nogmaals perfecte Service

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
10

net bedrijf klantvriendelijk.

auto weer in top staat terug gekregen ,gewassen en wel. prijskaartje viel wel een beetje tegen maar ja,hij kan er nu weer een jaartje tegen .

  • Aanbevelen? Ja
8

goed

goede prettige ervaring, maar er is altijd een reden voor verbetering

  • Aanbevelen? Ja
6

Banden

Bij de betaling word er aangegeven dat we vrij dure banden erop hebben laten leggen??? De suggestie is door jullie aangegeven en wij hebben hier verder geen verstand van. Op deze manier krijgt het vertrouwen wel een deuk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Duidelijk en meedenkend

Makkelijk een afspraak maken; duidelijk over wat ze gaan doen en hoe3 lang het gaat duren

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Bij APK-controle bleek een remklauw defect. Deze is vervangen door een nieuwe. Zoals altijd werd vooraf een prijsopgave gemaakt, de rekening bevatte daarom geen verrassingen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn

Altijd fijn en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
6

Het belangrijkste is volgens mij goed gedaan

Voor de eerste beurt en lakken van de achterklep de 208 afgegeven. Dat lijkt in orde. Gevraagd om een pinnetje dat uit de klep bleef vallen (waar het touwtje van de hoedenplank aan hangt) te plaatsen wat ook netjes gedaan is. Ook gevraagd om een set nieuwe matten omdat er een achter is gebleven in een autowasstraat maar dat is blijkbaar volledig vergeten want die heb ik niet gezien.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Goede communicatie via mail en telefoon. Professioneel personeel.

  • Aanbevelen? Ja
4

Klantvriendelijk, maar ondoorzichtig.

De werknemers zijn erg aardig en attent, maar niet transparant. Ik wilde enkel een drietal lampjes kopen. Deze kan ik makkelijk zelf aansluiten op de auto. Toen ik hier om vroeg, was de eerste vraag of ik mijn sleutel wilde geven. Er niets overdenkend gaf ik hem en voordat ik het wist, werd zonder mijn toestemming de auto naar binnen gereden en 'monteerde' iemand van de werkplaats het lampje. Dit was 1 minuut werk. Toch moest ik 10 minuten wachten. Vervolgens zag ik op de factuur dat ze €10 voor het monteren hadden gefactureerd. Daarnaast stond er één extra lampje op (vier dus in totaal) zonder dat mij verteld werd welk lampje dit betreft. Het zou goed kunnen dat jullie een ander kapot lampje hebben vervangen, maar laat dat dan weten. Een geïnformeerde klant voelt zich minder snel genaaid.

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles volgens afspraak gedaan en en zeer vriendelijk person

Ontvangst en afhandeling bij receptie was vriendelijk en correct, bij mijn vraag waarom de apk voor een camper eigenlijk duurder is werd dit gelijk nagevraagd. Fijn. Er was een klein probleempje om de leen carver open te krijgen en toen kwam ook gelijk een monteur uit zichzelf om even te helpen. Al met al heel behulpzaam en vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Op zich prima, alleen het plastic dat jullie gebruiken om stuur en stoel af te dekken moet gewoon even meegenomen worden wanneer de auto op z'n plek is gezet. Ik hoef jullie spullen niet voor jullie af te voeren neem ik aan.

  • Aanbevelen? Nee
7

Onderhoudsbeurt op zich ok, maar…

Het betrof mijn jaarlijkse ondehoudsbeurt. Vorig jaar werd er op aangedrongen dat ik distributie riem zou moeten vervangen na 6 jr of 80.000km. Omdat ik slecht 30.000 had gereden heb ik zelf besloten om deze dure activiteit niet te doen. Vanuit P kwam de opmerking dat ze ook zouden noteren dat dat tegen hun advies was. Dit jaar kwam hetzelfde issue weer naar voren. Nu maar besloten (ondanks dat ik nog steeds maar 35.000km heb gereden) om het dringende advies van jullie op te volgen en de distributieriem te laten vervangen. Echter, bij inlevering van sleutel en laatste checkup van beurt werd er mij gevraagd of distributieriem vervanging door mij was aangevraagd want mijn auto was uit 2016 en de distributie riem hoeft hiervan pas na 100.000 of 10 jaar worden vervangen. Ik was zeer verrast en vind dat P hier echt iets laat liggen. Ik, als leek, moet er toch op kunnen vertrouwen dat P dit weet of nakijkt. Door de attentheid van de persoon (heb ik uitgebreid bedankt hiervoor), waarmee ik de laatste intake (dus net voor inleveren van sleutel om beurt te gaan doen) heb gedaan, is deze dure en nog volledig onnodige actie voorkomen geweest. Hierbij denk ik ook weer aan vorig jaar toen ikzelf de juiste beslissing nam door toen al de distributieriem niet te vervangen. Ik denk dat P in het proces van onderhoudsbeurten nog wel eea mag bijstellen. Vandaar mijn score van 7

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Nieuwe band , snelle actie

  • Aanbevelen? Ja
10

altijd goede services en lekker bakje koffie

ik heb goede ervaring met nefkens sinds ik daar klant ben wordt altijd netjes behandeld daar kan louwman (mercedes )een puntje aan zuigen

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.