Filters

10

De service bij Nefkens in gewoon goed,

Wordt deze beurt ook in My Peugeot vermeld ?

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed bedrijf en goede medewerkers

De werkzaamheden werden goed uitgelegd met de bijbehorende kosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen!

Top geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam en denken mee met een probleem.

Proberen mee te denken en problemen op te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Achterlichten deden het niet kon er heen zonder afspraak dat was wel fijn. Bij de balie goed geholpen,vriendelijke medewerkers. Wachtruimte gewacht met een heerlijke bak koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service. Duidelijke communicatie en vakkundige mensen.

De servicemedewerker was bij aankomst duidelijk over de te verrichten werkzaamheden en gaf uitleg over de te verwachtte tijdsduur.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

keurig opgehaald en teruggebracht en precies gedaan wat er moest gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ontzettend behulpzaam, meedenkend en uiterst vriendelijk. Mijn auto moest enkele dagen langer blijven dan gepland om alles goed te kunnen doen, maar werd steeds netjes op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede communicatie en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn en snel geholpen.

Reparatie binnen de afgesproken tijd gedaan. Fijne service in Tilburg. Jammer dat er zo weinig plaats is om te parkeren.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik vond het heel rommelig.

Ik ben goed geholpen bij aankomst. Ik vond het anders dan anders, het kwam bij mij erg rommelig over, misschien dat het te druk was? Auto om 10 uur weggebracht voor een APK en beurt. Netjes gebeld over de extra werkzaamheden voor mijn auto. Tegen 4 uur zelf gebeld wanneer mijn auto klaar zou zijn. Niet teruggebeld. Zelf weer gebeld, niet prettig geholpen aan de telefoon. Was dit jullie centrale? Het was niet jullie showroom. Zelf maar richting de garage gereden en om 10 voor 5 kreeg ik een mail dat de auto klaar was, toen stond ik net bij jullie balie. Mijn onderhoudsboekje meegekregen, maar de volgende dag een telefoontje dat de documenten van het onderhoud die dag nog bij jullie lagen. De mijnheer stelde voor of ik ze op kon halen. Vanuit Oosterhout vond ik dat iets te ver. Zelf voorgesteld om de papieren naar mijn huisadres op te sturen. Ik vond het om die redenen rommelig en dat ben ik niet gewend van jullie. Auto netjes afgeleverd, netjes gepoetst, maar van binnen deze keer niet. Dus anders dan anders niet de normale service. Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, José Selders

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel duidelijk perfect

Snel duidelijk en perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service en duidelijke uitleg

zonder kosten professioneel advies en uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke diagnose en goede uitleg

Reden van ezoek was een diagnose op beperking van laadcapaciteit E208. Duidelijke antwoorden en goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Ik ben goed geholpen nadat mijn koppakking stuk was gegaan. Aangezien er veel gerepareerd moest worden, vind ik dat de prijs-kwaliteitverhouding goed is. Ik had het alleen ontzettend fijn gevonden om in die paar weken dat mijn auto gerepareerd werd een leenauto te krijgen, maar dat was helaas niet mogelijk. (Wel een huurauto, maar de reparatie was al €3300+, dus een extra €60 p/dag kon ik mezelf niet veroorloven.) Vandaar 4 ⭐️

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vriendelijk geholpen, antwoord op mijn vragen gekregen met duidelijke toelichting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nu uce

Alles perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan niet beter!

Toppers zijn het! Stuk voor stuk! Nog nooit zo'n topteam aan het werk gezien. Man man man, wat een vakmensen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen nav terugroepactie peugeot 107

Netjes ontvangen aan werkplaatsreceptie waar uitgelegd werd wat ik kon verwachten. Naar verwachting goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed geregeld

Ik bracht mijn auto te vroeg mnaar dit was geen probleem , er werd nog geinformeerd of ik wel vervoer terug had. Mijn schade werd ook nog eens goed bekeken en een offerte voor uitgebracht, zonder dit vooraf te melden werd er meteen actie ondernomen. Goede communicate en een vriendelijke werknemer

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve ervaring!

Ik ben goed ontvangen en geholpen, alles is duidelijk met me gecommuniceerd. De baliemedewerker was zeer vriendelijk en heeft ook goed meegekeken met de vragen die ik had.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Niet wat ik verwacht

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en goed geholpen

Er wordt precies uitgelegd wat er onderhoud is verricht en wat nog niet nodig was. Eerlijk en oprecht

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geadviseerd, reparaties goed uitgevoerd.

De auto rijd weer prima en is van binnen en van buiten weer helemaal schoon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de service van Nefkens Tilburg. Duidelijke communicatie en ik kan tijdens het wachten werken in een apart kantoorgedeelte wat ze daar hebben.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.