Filters

10

Correcte en professionele klantvriendelijke service

Duidelijk een offerte wat de onderhoudsbeurt gaat kosten. Dus geen onaangename verrassingen. Vriendelijke service van de bal medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwd adres en correct in gang van zaken

Werd keurig ontvangen, goed geluisterd en afhandeling was zoals verwoord: They practise what they preach!

  • Aanbevelen? Ja
2

Veel te duur!

Onze bedrijfsbus Peugeot Expert van 4 jaar oud met een kilometerstand van 89000 km liep slecht. Konden een dag later al komen voor diagnose, dat was prima. Uit de diagnose kwam dat een 2-massavliegwil vervangen moet worden. Kosten bijna € 2800,00 incl. BTW. Uiteraard erg van geschrokken en meteen contact gezocht. Hoe het kwam was onduidelijk, coulance niet mogelijk. Aangegeven wat rond te gaan bellen. Diverse garages en Peugeot specialisten gesproken. Allemaal waren HEEL veel goedkoper en ik voelde me dan ook opgelicht als vaste klant. Als klap op de vuurpijl nu bij een garagebedrijf aangeboden voor reparatie voor minder dan de helft. Dit is mijn 2e vervelende ervaring. Mij zijn ze nu definitief als klant kwijt. Alle bussen gaan niet meer naar deze garage en we zullen nieuwe bussen ook niet meer hier kopen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle en adequate service

Bandenwissel werd snel en deskundig afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
2

tot 3x toe niet geinformeerd over onveilig op de weg

Heb inmiddels mijn auto voor de 3e keer naar de garage gebracht met dezelfde klachten. 1e 20-02 - Onderzoek of ik met deze symptomen veilig de weg op kan <- dit werd volmondig bevestigd (bovenstaand bericht geeft een andere weergave) 2e 19-03 - Na +/- 4 weken was het mogelijk om de auto te brengen voor reparatie. De auto is bij mij gereed gemeld met de mededeling dat het probleem was verholpen Bij de terugreis naar huis bleek het probleem totaal niet te zijn verholpen sterker nog ik had het gevoel dat het erger is geworden. 3e 15-04 - Opnieuw auto naar de garage. Auto wordt zonder inhoudelijke melding gereed gemeld 16-04 - Aan de balie gevraagd of het probleem nu verholpen was, opnieuw werd volmondig aangegeven dat het probleem nu echt is verholpen. 16-04 - Auto meengenomen en naar kantoor gereden en het leek beter te gaan, tot ik in Veenendaal aan kwam en de klachten weer toenamen (wel in mindere vorm) 16-04 - Bel opnieuw de garage met de mededeling dat de klachten weer waarneembaar zijn en krijg vervolgens vrolijk de mededeling dat Alphabet de kosten voor de juiste reparatie niet wil vergoeden. Rij nu ruim 1,5 maand in een onveilige auto zonder enig (proactief) bericht dat de juiste reparatie niet uitgevoerd mag worden.

  • Aanbevelen? Nee
5

Matige communicatie, prima service, vrij duur

Auto weggebracht voor een APK en grote beurt, hier ook een prijsopgaaf voor ontvangen. Prijsopgaaf bleek echter niet te kloppen. Toen ik na wat extra servicepuntjes die uit APK kwamen akkoord had gegeven op de offerte werd ik gebeld dat er vergeten was prijzen van bepaalde extra services toe te voegen aan het overzicht. De manier waarop deze was opgebouwd deed lijken alsof de zaken zonder prijs onderdeel waren van een pakket. Foutje, maar jammer dat hier dan verder geen excuus of tegemoetkoming in komt. Zeker gezien ik volgensmij na akkoord eigenlijk recht heb op de artikelen voor de genoemde prijs. Flinke tegenvaller die naar mijn mening niet netjes is opgelost. Contact tijdens de servicebeurt was erg raar. Ik ben door 3 verschillende telefoonnummers (van monteurs?) gebeld en geen van die nummers was te bereiken toen ik (terug)belde. Ook de werkplaatsreceptie zelf slecht bereikbaar. Service zelf prima uitgevoerd al schrok ik van sommige prijzen. 260 euro voor het repareren (geen nieuwe dus) van een zeer klein stukje schade aan de gordel vindt ik vrij heftig.

  • Aanbevelen? Nee
10

Super!

Snel en prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

op de juiste manier geholpen.

Zeer goed geholpen, bij de jaarlijkse controle.

  • Aanbevelen? Ja
6

Lange wachttijd

We maken een afspraak, we maken deze bewust omdat we ook andere verplichtingen hebben. De auto was al klaar maar staat dan al 10 min buiten zonder melding terwijl er van te voren aangegeven is dat we moeten werken. En een ruitenwisser auto werkt niet naar behoren dan legt men de auto aan de computer , actie geen want computer geeft geen storing aan oid , zet gewoon de ruitenwisser aan dan zie je gelijk het probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Leaseauto in onderhoud bij nefkens Tilburg. Perfect geregeld alleen jammer dat van mossel de onderhoudsbeurt afknijpt

  • Aanbevelen? Ja
10

Gemakkelijk afspraak gemaakt. Van tevoren duidelijk wat er zou gebeuren en wat de kosten zijn.

Auto werd naast grote beurt ook schoon afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben zeer tevreden.

Via de Mijn LeasePlan app vrij snel een afspraak geregeld, ik ben eind november j.l. verhuisd vanuit Ede naar Gilze. Dus zocht een nieuwe Peugot garage. Na online afspraak gelijk door uw medewerkster teruggebeld ivm gratis haal en terugbreng service. Monteur woonde in de buurt, dus heeft de auto `s avonds al opgehaald en de volgende dag weer netjes teruggebracht, dus top! Auto prima onderhoudsbeurt gehad, dus tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Kleine reparatie snel opgelost

Vervanging lamp met telefonische afspraak zonder lange wachttijd door werkafspraak in te laten plannen

  • Aanbevelen? Ja
6

Kon beter

Afspraak weken van tevoren gemaakt, daarna nog eens laten controleren. Geen bevestigingsmail gehad. Smorgens was er geen leenauto besproken, zelfs na die meerdere malen contact erover gehad te hebben. Mail adres zelfs na spellen nog verkeerd ingevoerd. Smorgens bij aangeven wat er mis is met de auto, werd toch het net even anders opgeschreven. Al om al, geen juiste ervaring verwacht bij een dealer.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zeer vakkundig

Erg klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Al jaren klant. Als je niet tevreden bent ga je naar een andere garage!

De onderhoudsbeurt duurde langer dan ik gedacht had! En wachten duurt altijd lang! De onderhoudsbeurt is verder prima gedaan! Auto zag er na afloop ook weer netjes gewassen uit.

  • Aanbevelen? Ja
8

alles was naar wens vevuld

heel goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
8

was goed

was wat aan de dure kant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zoals gewoonlijk weer keurig en volgens afspraak verlopen.

Duidelijke afspraken, goede terugkoppeling en géén verrassingen. Helaas hebben ze mijn gemelde 'mankement' niet kunnen reproduceren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service . Vooral haal en breng service.

Fijne mensen achter de balie. Keurig geregeld. Barry bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voortreffelijk

Klantvriendelijk, Correct, Deskkundig, Professioneel

  • Aanbevelen? Ja
10

goed ontvangen en juist geinformeerd

Samen de opmerkingen (wensen) door genomen en aangepast aan de situatie. Na jet afhalen merkten we dat er vergeten was een waarde bepaling van onze auto af te geven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig bezoek met goede oplossing

onderhoudscontrole gehad. Mijn reservering was blijkbaar misgelopen, deze stond niet in het systeem. "We gaan je gewoon inplannen vandaag, want we sturen je niet weg" was de reactie. De auto is volgens afspraak nagekeken. Top Nefkens!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Volgens afspraak auto gebracht voor 1e beurt. Was klaar terwijl ik met een kopje koffie even heb gewacht. Prima service, tot nu toe zeer tevreden vanaf aflevering vorig jaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geholpen.

.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.