Filters

2

Geen beste ervaring met Peugeot.

Sta gemiddeld 3x per jaar met mijn 3008 met pech langs de weg. Zo ook weer deze week. Ochtends gebeld dat mijn auto weer was gerepareerd en ik mijn auto kon ophalen voor de vakantie. Dezelfde avond weer met panne gestrand in de Ardennen. Personeel bij Nefkens is altijd vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit van de auto en/of reparaties bedenkelijk. Nooit meer Peugeot!

  • Aanbevelen? Nee
8

Goed geholpen bij motorstoring

Auto op zaterdagmorgen storing Zelf eind maandagmiddag gebeld of auto gereed was, zou eigenlijk door garage gebeld worden Aard storing blijft vaag, geeft minder vertrouwen in peugeot

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik moest wachten voor mijn grote beurt

Goede service. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, met per mail alle details.

Duidelijke afspraken, nauwkeurige informatie, correcte afhandeling en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geen problemen.

Soepel verlopen afspraak en afwerking ter zake van APK en servicebeurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Keurig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte afhandeling en alles prima in orde

Fijne/goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijkheid en vakkundig

Vriendelijke ontvangst bij receptie. Indruk dat er vakkundig is gewerkt. Als service een gratis voucher omdat men geen tijd had om mijn auto te wassen. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Van het bedrijf krijg je van te voren een mailtje wat er aan je auto moet gebeuren en wat de kosten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hartstikke goed geholpen, moest wel lang wachten

Heel aardig, probleem verholpen, fijne service, moest alleen lang wachten

  • Aanbevelen? Ja
8

GOED GEHOLPEN!!

Netjes en Prima Service !!! Dank jullie wel!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk over de kosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk

Binnen 10 minuten was het probleem opgelost. Ondertussen een voortreffelijke kop koffie gedronken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Communicatie Ok

Van maken afspraak tot en met de uitvoering is het duidelijk wat je te wachten staat

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service!

Prima service, goed voorgelicht over probleem, snelle reparatie en heel erg leuk dat bij ophalen auto deze ook nog is gewassen!

  • Aanbevelen? Ja
8

netjes weer afgeleverd in keurige staat

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Uitermate tevreden, vriendelijke mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte en professionele klantvriendelijke service

Duidelijk een offerte wat de onderhoudsbeurt gaat kosten. Dus geen onaangename verrassingen. Vriendelijke service van de bal medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwd adres en correct in gang van zaken

Werd keurig ontvangen, goed geluisterd en afhandeling was zoals verwoord: They practise what they preach!

  • Aanbevelen? Ja
2

Veel te duur!

Onze bedrijfsbus Peugeot Expert van 4 jaar oud met een kilometerstand van 89000 km liep slecht. Konden een dag later al komen voor diagnose, dat was prima. Uit de diagnose kwam dat een 2-massavliegwil vervangen moet worden. Kosten bijna € 2800,00 incl. BTW. Uiteraard erg van geschrokken en meteen contact gezocht. Hoe het kwam was onduidelijk, coulance niet mogelijk. Aangegeven wat rond te gaan bellen. Diverse garages en Peugeot specialisten gesproken. Allemaal waren HEEL veel goedkoper en ik voelde me dan ook opgelicht als vaste klant. Als klap op de vuurpijl nu bij een garagebedrijf aangeboden voor reparatie voor minder dan de helft. Dit is mijn 2e vervelende ervaring. Mij zijn ze nu definitief als klant kwijt. Alle bussen gaan niet meer naar deze garage en we zullen nieuwe bussen ook niet meer hier kopen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle en adequate service

Bandenwissel werd snel en deskundig afgehandeld

  • Aanbevelen? Ja
2

tot 3x toe niet geinformeerd over onveilig op de weg

Heb inmiddels mijn auto voor de 3e keer naar de garage gebracht met dezelfde klachten. 1e 20-02 - Onderzoek of ik met deze symptomen veilig de weg op kan <- dit werd volmondig bevestigd (bovenstaand bericht geeft een andere weergave) 2e 19-03 - Na +/- 4 weken was het mogelijk om de auto te brengen voor reparatie. De auto is bij mij gereed gemeld met de mededeling dat het probleem was verholpen Bij de terugreis naar huis bleek het probleem totaal niet te zijn verholpen sterker nog ik had het gevoel dat het erger is geworden. 3e 15-04 - Opnieuw auto naar de garage. Auto wordt zonder inhoudelijke melding gereed gemeld 16-04 - Aan de balie gevraagd of het probleem nu verholpen was, opnieuw werd volmondig aangegeven dat het probleem nu echt is verholpen. 16-04 - Auto meengenomen en naar kantoor gereden en het leek beter te gaan, tot ik in Veenendaal aan kwam en de klachten weer toenamen (wel in mindere vorm) 16-04 - Bel opnieuw de garage met de mededeling dat de klachten weer waarneembaar zijn en krijg vervolgens vrolijk de mededeling dat Alphabet de kosten voor de juiste reparatie niet wil vergoeden. Rij nu ruim 1,5 maand in een onveilige auto zonder enig (proactief) bericht dat de juiste reparatie niet uitgevoerd mag worden.

  • Aanbevelen? Nee
5

Matige communicatie, prima service, vrij duur

Auto weggebracht voor een APK en grote beurt, hier ook een prijsopgaaf voor ontvangen. Prijsopgaaf bleek echter niet te kloppen. Toen ik na wat extra servicepuntjes die uit APK kwamen akkoord had gegeven op de offerte werd ik gebeld dat er vergeten was prijzen van bepaalde extra services toe te voegen aan het overzicht. De manier waarop deze was opgebouwd deed lijken alsof de zaken zonder prijs onderdeel waren van een pakket. Foutje, maar jammer dat hier dan verder geen excuus of tegemoetkoming in komt. Zeker gezien ik volgensmij na akkoord eigenlijk recht heb op de artikelen voor de genoemde prijs. Flinke tegenvaller die naar mijn mening niet netjes is opgelost. Contact tijdens de servicebeurt was erg raar. Ik ben door 3 verschillende telefoonnummers (van monteurs?) gebeld en geen van die nummers was te bereiken toen ik (terug)belde. Ook de werkplaatsreceptie zelf slecht bereikbaar. Service zelf prima uitgevoerd al schrok ik van sommige prijzen. 260 euro voor het repareren (geen nieuwe dus) van een zeer klein stukje schade aan de gordel vindt ik vrij heftig.

  • Aanbevelen? Nee

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.