Filters

10

Top

Vriendelijk geholpen, antwoord op mijn vragen gekregen met duidelijke toelichting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nu uce

Alles perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Kan niet beter!

Toppers zijn het! Stuk voor stuk! Nog nooit zo'n topteam aan het werk gezien. Man man man, wat een vakmensen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen nav terugroepactie peugeot 107

Netjes ontvangen aan werkplaatsreceptie waar uitgelegd werd wat ik kon verwachten. Naar verwachting goed en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed geregeld

Ik bracht mijn auto te vroeg mnaar dit was geen probleem , er werd nog geinformeerd of ik wel vervoer terug had. Mijn schade werd ook nog eens goed bekeken en een offerte voor uitgebracht, zonder dit vooraf te melden werd er meteen actie ondernomen. Goede communicate en een vriendelijke werknemer

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve ervaring!

Ik ben goed ontvangen en geholpen, alles is duidelijk met me gecommuniceerd. De baliemedewerker was zeer vriendelijk en heeft ook goed meegekeken met de vragen die ik had.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Niet wat ik verwacht

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en goed geholpen

Er wordt precies uitgelegd wat er onderhoud is verricht en wat nog niet nodig was. Eerlijk en oprecht

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geadviseerd, reparaties goed uitgevoerd.

De auto rijd weer prima en is van binnen en van buiten weer helemaal schoon.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden!

Ik ben zeer tevreden over de service van Nefkens Tilburg. Duidelijke communicatie en ik kan tijdens het wachten werken in een apart kantoorgedeelte wat ze daar hebben.

  • Aanbevelen? Ja
4

Slechte afwerking

De koplampen zijn gepolijst....maar overal zaten nog vegen en spetters van de polijstpasta... Op de ruit de gehele voorkant, bumper, motorkap en zelfs nog onder de motorkap. Bij de wasserette ging het er nog niet af, dus thuis verder moeten poetsen. Vandaar 1 ster.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service

Auto opgehaald voor onderhoud en apk van te voren gebeld voor kosten Netjes thuis gebracht en auto gewassen Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurige service

Keurige service

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon betrouwbaar goede service

Goede flexibele service, ook heel fijn dat de auto is gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uit de brand geholpen

Mijn laadklepje wilde niet meer open, maar mijn auto was leeg. Gelukkig werk ik om de hoek en is er op dezelfde dag nog tijd vrijgemaakt om mij te helpen. Mechanisme vervangen en ik kan weer gewoon mijn auto laden, zonder zorgen over dat dit nog eens kan gebeuren. De snelle service heeft mij uit de band geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer fijn

De ervaring bii Nefkens is stukken beter dan bij louwman. Aardige mensen en hier nemen ze wel de tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed geholpen en vlug gemaakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn snel geholpen

De auto gaf aan dat het olie peil laag was ik kon gelijk komen en binnen een kwartier was ik weer weg

  • Aanbevelen? Ja
6

Service prima maar fout in rekening

Service aan auto prima maar rekening klopte niet apk keuring wel gerekend terwijl op de site staat gratis bij beurt er over gebeld en moest toen kopie van mijn indentiteitskaart mailen om mijn geld terug te krijgen heb ik geweigerd is niet nodig volgens de wet zelfs verboden volgens Nefkens kreeg ik anders mijn geld niet terug na 4 werkdagen mijn geld retour ontvangen kan dus wel pas hier beleid op aan Mvg HJA Theunis

  • Aanbevelen? Ja
10

werkplaats heeft persoonlijk steeds contact gehouden over de voortgang van de langdurige reparatie.

Bij de bijna nieuwe auto bleek bij afhalen de radio niet te werken. Reparatie onder fabrieksgarantie duurde wel erg lang vanwege zoeken van het probleem (antenne unit) en communicatie met Frankrijk over fabrieksgarantie. Ik ga het resultaat dinsdag bekijken. Fabrieksgarantie wordt verlengd vanaf 11 maart, omdat ik de auto nog niet heb kunnen gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Degelijk en goed

Informatie voorzieningen over de onderhoud werkzaamheden zijn goed (intake -> onderzoek-> akkoord geven-> uitvoer). De kosten zelf zijn fors (ook al is het een economy beurt). Dit heeft uiteraard allemaal te maken met de gestegen kosten. Ze werken nauwkeurig (b.v lek in band had ik niet aangegeven maar hadden ze bij het onderzoek snel gevonden). Koffie, leenfiets allemaal prima. Wat wel een kritiek punt is dat bij een "economy" beurt de APK niet gratis is. Die heb ik nu niet hoeven te betalen, maar dit zou geen discussie moeten opleveren. APK staat los van de kosten van onderdelen wat mij betreft.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect prima service

ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

........

........

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Prma

Prima envriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.