Filters

4

Altijd wel iets op aan te merken.

Bij elke servicebeurt heb ik helaas wat aan te merken op de afhandeling van de beurt of de factuur. Onzorgvuldige diagnose raamsluiting, niet teruggeplaatste afdekdop bij lamp vervanging, advies vervanging distributievorm die bij vorige beurt vervangen is of kosten olie op de factuur terwijl die in het onderhoudspakket zit.

  • Aanbevelen? Nee
10

Uiterst positief

's Ochtends in de auto gestapt voor een familiebezoek, bleek deze niet te starten. Nefkens pechhulp gebeld, na een uur aanwezig. Tussentijds in kennis gesteld dat ze onderweg waren. Constatering accu leeg en aan vervanging toe. Auto gestart door pechhulp en vervolgens naar garage gereden. Aldaar verteld wat er aan de hand was en binnen het uur reed ik met nieuwe accu de garage uit. Prima service!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en correcte afhandeling

Goede klant gerichtheid. Denken mee en geven een goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede ontvangst, snel en goed de onderhoudsbeurt uitgevoerd, kon er op wachten. Lekkere koffie

  • Aanbevelen? Ja
5

een beetje slordig

Deurhendel moest gemaakt worden, zat nog olie aan de deur. Droop er helemaal uit. Wellicht normaal, maar was wat slordig vond ik. Ook zou de auto dezelfde dag klaar zijn, maar uiteindelijk niet. Prima opzich, maar er was gezegd dat dit wel zo zou zijn.

  • Aanbevelen? Nee
10

Klant vriendelijk

Zie hierbovrn6

  • Aanbevelen? Ja
10

goede garantie op eerdere reparatie

goede service, vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en duidelijk

Zo als het hoort

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Geen extra (noodzakelijke) onderdelen vervangen, geen gedoe. Elektrische leenfiets stond opgeladen klaar. Auto eerder dan verwacht klaar en stond schoon gewassen en gestofzuigd te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Behulpzaam en goede service

De medewerker heeft mij goed geholpen en was duidelijk over de reparatie en de mogelijkheden daarvan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Ben erg tevreden, ook heel klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Niets op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik heb niet het idee dat er iets gedaan is

Ik kwam specifiek voor de airco. Deze koelde niet zo goed, dit was eerder bij de beurt al geconstateerd. Er is een grondige reiniging gedaan tegen de lucht (die was op zich niet slecht, maar een gewone reiniging had geen effect volgens de medewerker). De airco ruikt nog hetzelfde. Er bleek teveel aan gas? in het aricosysteem te zitten. Er is dus wat uitgehaald. Nu zou het dus goed moeten zijn. Ik vermoed dat er niets gedaan is in de garage, om wat voor reden dan ook. Ik merk geen enkel verschil met voordat ik de auto bracht. Niet in geur, niet in koelend vermogen. Beetje zonde van mijn tijd en geld.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top, service

Vriendelijke jongens aan de balie, ik ben snel weer opweg geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super geregeld.

APK was snel geregeld en niet te duur.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden.

Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben goed en vriendelijk geholpen

Goede service en afspraken

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig geholpen

Heel vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd welkom bij Nefkens Nieuwegein.

Goede service, netjes te woord gestaan en auto weer helemaal top. En....ook nog een auto die is gewassen. Wat wil je als klant nog meer?!

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede ervaring met een klein minpuntje.

De ontvangst is goed , omdat ik zou wachten werd me netjes verteld waar de koffieautomaat was en waar ik kon zitten. Wat ook netjes was dat op een gegeven moment netjes werd overlegd wat de kosten gingen worden en of ik het daar mee eens was. Wat ik als minder heb ervaren dat die mededeling pas na 1 1/2 uur gebeurde , ook bleek toen pas dat de auto langer moest blijven om hem goed te kunnen bekijken. Voordeel was weer dat me netjes een andere auto werd aangeboden ( zonder kosten ), en werd er een afspraak gemaakt dat ik de volgende dag gebeld zou worden wanneer de auto klaar zou zijn. De volgende dag werd er ook netjes gebeld en ben ik de auto wezen omruilen. Ik kreeg nog enkele tips over het probleem waarvoor hij nu goed was nagekeken. Helaas is tot nu toe het probleem nog niet verholpen maar ik kijk het nog enkele weken aan. Mijn mening is namelijk dat de start/stopfunctie altijd moet functioneren . Eind augustus begin september maak ik in ieder geval weer een afspraak voor een beurt indien nodig geef ik dit probleem dan weer door.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede en vriendelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig geregeld

Goede afspraak kunnen maken en zoals gepland uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel.

Ik ben +/- 20jaar tevreden klant bij Nefkens, fijne vriendelijke medewerkers, ik word altijd altijd correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Prima. Alleen de leenfiets fietste niet zo lekker (punt van het zadel veel te hoog).

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle en goede service

Snelle service Duidelijkheid over de opties en de kosten

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Limburghaven 1

3433 PK Nieuwegein

030 606 3834

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.