Ongemakkelijk
Ik had begrepen gebruik te kunnen maken van de haal- en brengservice. Alleen bij het maken van de afspraak op de website bleek dat dit alleen kan als je binnen een straal van 15 km woont, dus dat gold voor mij niet. Vervolgens bleek de dichtstbijzijnde vestiging een uur rijden te zijn. Na het maken van een afspraak op een maandagmiddag kreeg ik een bevestiging, waarop een telefoontje volgde dat smiddags geen onderhoudsbeurten kunnen (waarom kan je dit dan wel zo inplannen op de website?). Vervolgens een nieuwe afspraak ingepland met de medewerker aan de telefoon. Ik vroeg of ik hier een bevestiging van kreeg, dit wist hij niet zeker. Vervolgens kreeg ik in de mail een bevestiging, maar met de datum en tijd van de oorspronkelijke afspraak (maandagmiddag). Ik heb teruggebeld of het wel goed staat ingepland, zelfde medewerker weer aan de lijn zegt van wel. Paar dagen later krijg ik een mail dat maandagmiddag geen onderhoudsbeurten gepland kunnen worden. Hierop gereageerd dat dit telefonisch al is verplaatst. Daarop kreeg ik een reactie met het verzoek wat de nieuwe afspraak is geworden (kunnen ze dit zelf niet terugzien in het systeem?). Op de dag van de afspraak aankomen bij de vestiging in Nieuwegein, wordt mij verteld dat ik de auto rond 17:00 weer terugkrijg. Het was 08:00 en ik had aangegeven te willen wachten. Mij was eerder verteld dat het anderhalf à twee uur zou duren. Ik gaf dit aan bij de balie en meneer moest nog even goed kijken en bevestigde hierna dat ik dit inderdaad had aangegeven bij de afspraak. Meneer corrigeerde zichzelf en zei dat ik de auto over max. 2 uur weer terugkreeg. Vervolgens begeleid naar een prettige werkplek, wat wel fijn was. Prima kunnen werken in het kantoortje en na ongeveer een uur had ik de auto weer terug. Dus veel gedoe met plannen, maar wel prima verbleven op de vestiging.