Filters

2

Slecht en misleidend

Vreselijk en kortaf geholpen mbt de Coulance van Peugeot en Stellantis op de PureTech motoren. Deze kunnen extreem veel olie verbruiken en binnen no time de distributie riem verslijten. 1 maal in 8 jaar tijd een onderhoud te laat uitgevoerd (verder alles via Peugeot dealer) en geen aanspraak op coulance. Alle deuren sluiten, auto heeft nog geen 80dkm gelopen en distributieriem vervangen met bijhorende zaken: €1000. Coulance regeling, forget about it can zowel de dealer met waardeloze service mensen alsook Stellantis die gewoon onbereikbaar zijn.. Oh ja, Stellantis ook dat merk die nu de Airbags moet laten vervangen vanwege dodelijk ontploffingsgevaar. Voor ons geen Stellantis meer, jammer de auto rijd prima maar alles eromheen is drama (geworden). Vermijd Peugeot Nefkens (Nieuwegein) en Stellantis. Leuk als we een reactie op deze review van hen krijgen maar zeg liever niets aangezien het loos is..

  • Aanbevelen? Nee
8

goed

ben goed en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Kon gelijk zelfde week terecht voor reparatie. Perfecte Service en uitstekend geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes en duidelijk

Mijn Peugeot 2008 voor onderhoud voor 30000 km . Alles duidelijk en overzichtelijk Rekening was redelijk aan de maat voor 2,5 uur werk.

  • Aanbevelen? Ja
4

slechte service

Auto op maandag neergezet woensdag was de apk en ben niet gebeld dat hij klaar was donderdag gesloten vanwege hemelsvaart bleek vrijdag ook dicht . Toen naar veel belletjes heeft de verkoop iemand van de werkplaats gesproken en die gaf toestemming dat de auto gereed was.

  • Aanbevelen? Nee
10

zadowolony

Mila obsuga i szybko wykonany serwis

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Uitstekende service Vriendelijk personeel Haal en breng service is top

  • Aanbevelen? Ja
7

Op een diesellucht na goed onderhoud uitgevoerd

Via het klantcontactcentrum, waar ik persoonlijk geen voorstander van ben, een afspraak gemaakt in de werkplaats in Nieuwegein. Helaas heb ik een aantal weken moeten wachten voor ik terecht kon maar dat hebben meer autobedrijven vandaag de dag, iets met een (landelijk) tekort aan technisch personeel... Op de afgesproken dag voertuig aangeboden, vervangend vervoer stond netjes klaar, vriendelijke werkplaatsreceptionist, en mijn voertuig weer vrij vlot gereed gemeld (begin van de middag). Vermoedelijk is tijdens de onderhoudsbeurt het dieselfilter vervangen, leidingen los geweest, wat diesel gemorst op het filterhuis, maar NIET goed schoongemaakt. Aangezien het dieselfilter tegen het schutbord gemonteerd zit net voor de aanzuiging van het interieurlucht in de paravan was een flinke diesellucht in de auto het resultaat. Aangezien ik even geen tijd had om direct terug te gaan heb ik later op de dag zelf maar de remmenreiniger en een luchtpistool gepakt en het filterhuis goed gereinigd. Hierna was de diesellucht verdwenen. Op dit punt na ben ik verder tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
6

Wat een gedoe om de reparatie geregeld te krijgen

Afspraak gemaakt maar geen telefonische contact kunnen krijgen om tijdstip te wijzigingen. Telefoon wordt gewoon niet opgenomen en door verbinden naar de juiste vestiging onmogelijk. Maar weer naar de garage gegaan om het toch te kunnen wijzigen. Nieuwe afspraak gekregen om 15.00 uur wat blijkt nu de monters hebben pauze van 15.00 uur tot 15.15 uur. Alles moeizaam verlopen met een goed resultaat

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Ik ben zowel de verkoper als baliemedewerkster en iedereen die daar werk inclusief schoonmaakster op en top behandelt erg vriendelijke mensen Ben blij met jullie en hoop dat jullie allemaal de zelfde ervaring krijgen als ik heb meegemaakt dus yesss Een dikke 10

  • Aanbevelen? Ja
8

Gewoon goed

Nakomen afspraken en goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
1

Mijn klacht is onvoldoende serieus genomen, wat heeft geleid tot uitval van mijn bedrijfsauto.

Op 17 oktober bracht ik mijn bedrijfsauto naar Nefkens nieuwgein voor een onderhoudsbeurt. Bij deze gelegenheid meldde ik expliciet dat de nokkenasketting ratelde tijdens een koude start. Helaas is deze ketting niet vervangen, en op 14 november brak deze tijdens mijn werkzaamheden. Dit defect heeft ertoe geleid dat ik mijn auto voor langere tijd niet kan gebruiken, wat een aanzienlijke impact heeft op mijn werk. Daarnaast constateerde ik de dag na de onderhoudsbeurt dat de aandrijfashoes linksvoor volledig was afgescheurd, met als gevolg dat alles onder het vet zat. Opmerkelijk is dat dit tijdens de beurt niet werd gesignaleerd of gecommuniceerd. Deze ervaring roept vragen op over de grondigheid van de uitgevoerde onderhoudsbeurt en de aandacht voor detail. Dit soort tekortkomingen ondermijnt het vertrouwen in de dienstverlening en brengt zowel praktische als financiële uitdagingen met zich mee. Ik hoop dat dit wordt opgepakt als een kans voor verbetering, zodat toekomstige klanten een zorgvuldiger en transparanter onderhoudsproces mogen verwachten.

  • Aanbevelen? Nee
6

onbereikbaar

Telefonisch onmogelijk om iemand te spreken over de werkplaats

  • Aanbevelen? Nee
10

10

jullie zijn best

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen!

Ik ben weer goed en fijn geholpen en alles volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

leuke mannen en snelle serice

altijd snelle service en je kan daar goed werken tijdens het wachten

  • Aanbevelen? Ja
8

werkplaatsbezoek correct en binnen één dag afgehandeld

niet veel meer aan toe te voegen

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendeliijk en professioneel

Werkzaamheden zijn professioneel uitgevoerd. Personeel is vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
4

Is deze keer tegengevallen

Ik bracht mijn auto voor een beurt en piepende remmen maar dat is alleen maar erger geworden toen ik hem ophaalde moet nog een keer een afspraak maken maar voorlopig geen tijd

  • Aanbevelen? Nee
10

Gewoon goed!

Prima meegedacht met vervangend vervoer, ik kreeg zo een fiets mee ipv wachten!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen, met extra service.

Goed en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle afhandeling

Mijn accu moest plotseling vervangen worden. Ik kon de volgende dag, na hulp van de Peugeot-pechdienst, meteen komen. Waarna de accu vervangen is. Super in Klantvriendelijkheid !

  • Aanbevelen? Ja
6

Viel tegen

Hadden niet gezegd dat het 2 uur duurde anders wel wat geregeld Moest nieuwe banden om volgens hun maar hadden deze niet op voorraad twijfelde toen. Zegt de balie medewerker anders wordt hij niet goed gekeurd. Zei toen hoeft volgend jaar pas. Ben nu naar andere garage voor mijn banden

  • Aanbevelen? Nee
10

Direct en fijn geholpen

Twee weken voor de servicebeurt kreeg ik een rood lampje wegens oliepeil. Toch maar even alvast langs de garage gereden, die me snel even tussendoor konden helpen zodat ik weer veilig de weg op kon.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Limburghaven 1

3433 PK Nieuwegein

030 606 3834

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.