Filters

10

Geweldig

Snelle service, vakbekwaam personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

........

Ik ben al jaren klant bij Broekhuis/Nefkens. Mijn auto wordt goed onderhouden en dat vind ik het belangrijkste.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Duidelijke afspraken en fiets mee gekregen om de mooie omgeving te verkennen. Auto gepoetst en gecheckt en weer op de afgesproken tijd klaar.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima geholpen

Heel correct

  • Aanbevelen? Ja
8

ik ben een tevreden klant

Vriendelijke behandeling. Goede service. Ik wil meer uitleg over de kosten aan mijn auto. Is mijn vakgebied niet. Na ernaar te vragen krijg je dat wel uitgebreid. De verandering dat je akkoord moet gaan met het reparatie voorstel vind ik logisch maar niet dat de link direct verdwijnt dat je er niet eens een kopie van kunt maken. Als je er om vraagt krijg je wel een kopie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel klantvriendelijk.

Op sluitingstijd toch nog herl vriendelijk te woord gestaan en Mijn Nefkens VIP verlengd.

  • Aanbevelen? Ja
8

keurige bediening

auto weer helemaal in perfecte conditie .

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk

Prettig om eerst het rapport in de mail te krijgen, en een berichtje wanneer de auto klaar is. Auto zag er mooi schoon uit! Heel prettig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed.

Technisch zal het allemaal wel prima in orde zijn. Pluspunten: auto glanzend gepoetst, van binnen schoon en als hint voor verdere verzorging een spuitbus voor het interieur.

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurstellend

Sinds kort een nieuwe (gebruikte) lease-auto. Moest APK gekeurd worden en aangezien de merkdealer om de hoek zit, daar even langsgereden. Receptionist was een half uur kwijt geweest aan het invoeren van al mijn gegevens en wensen inzake een vervangende auto. Uiteindelijk een maand later een afspraak kunnen maken. Bij het brengen van de auto blijkt de vervangende auto (terwijl ik had aangegeven die dag wel een auto van enig formaat nodig te hebben), "door de verkoop" meegenomen, aldus de ongeïnteresseerd en vooral ongemotiveerd ogende receptionist. Geen sorry, it is what it is... Uiteraard wordt tijdens de apk-keuring nog wel een mankementje gevonden aan een onderdeel dat bij een apk normaal gesproken niet wordt bekeken, waardoor er toch nog iets gerepareerd kon worden (verrassing). Een zeer teleurstellende ervaring dus en geen visitekaartje voor de merkdealer. Volgende keer maar langs een universele dealer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zoals ik gewend ben, helemaal tevreden

Tegen mijn gewoonte in had ik mijn auto weinig schoon van binnen en van buiten bij de garage ingeleverd. Des te meer verrast was ik dat mijn auto zowel van binnen als van buiten schoon terugkreeg. Heel hartelijk dank en al mijn complimenten daarvoor. Met vriendelijke groet, Ton Backhuijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Nieuwe band was niet aanwezig. Toch binnen een uur geregeld.

Werd snel geholpen en op de hoogte gehouden van de vorderingen. Kon rustig wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen

Lampje werd snel vervangen

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service, duidelijke afspraken, auto gehaald en gebracht Top!

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Hulpvaardig en professioneel

Prettig

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie. Toppie.

Van het begin tot het einde uistekende service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Onderhoud zoals het zou moeten zijn

Altijd realistisch en meedenkend personeel om het onderhoud in te plannen komen afspraken na. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Top dienstverlening!

De Team van Naarden hebben mij echt super persoonlijk, klantvriendelijk en professioneel geholpen. Echt een aanrader! Denken oprecht mee met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Professioneel

Vriendelijk, accuraat, professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service, vriendelijk

Snelle goede service vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
8

Klaar terwijl u wacht!

Om 08:00 uur gebracht en om 11:30 kon ik weer wegrijden met mijn SUF2008. In tussentijd krant gelezen, e-mail gelezen, koffie gedronken en een uitgebreid uitleg gekregen over de SUF3008 hybride. Kortom productief gedurende de service beurt aan mijn auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Voor het wisselen van de banden kan ik niet veel commentaar geven. 4 eraf en ook 4 er weer op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer correct en duidelijke service

Ik wilde de auto klaar om half 3 en werd keurig gebeld om kwart over twee dat de auto klaar was. Ook keurig prijsopgave gekregen om te overleggen

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima gedaan !

De robot, die mijn datum voor de APK zou moeten regelen, had een verkeerde datum vastgelegd. Zo stond ik dus donderdag 15 april om 08.15 voor niets bij de garage. Volgens de robot moest ik 28 april komen, terwijl de APK de 25ste zou verlopen... Dus .... Gelukkig werd er alles aan gedaan om mij er toch tussen te krijgen en dat lukte. Waarvoor mijn dank.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.