Filters

10

Vlot, helder en schoon

Goede en vriendelijke service! Elke keer wordt mijn auto schoon en fris afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn

Lieve mensen die goed hebben meegedacht. Hele goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

F-A-N-T-A-S-T-I-S-H-E

Besteeeee dealer!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes geholpen

Snel en netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden!

Zelfs mijn auto schoongemaakt:) !

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

Goede serviceverlening en duidelijk bericht over wat er moest gebeuren aan onderhoud en wat er eventueel nog zou kunnen gebeuren.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
6

De totaal score zou een 7 moeten zijn (tussen 3 en 4 sterren in)

Een gemengde ervaring: * Het maken van een afspraak voor de vervanging van het hitteschild van mijn auto kostte enige moeite, uiteindelijk ben ik (na twee keer vergeefs te hebben gevraagd om teruggebeld te worden) zelf naar de garage toegereden om de afspraak te maken. Ter plaatse werd ik uitstekend geholpen. * Prima afspraak kunnen maken met de man die inviel voor de reguliere mensen van Nefkens Naarden over vervanging van het hitteschild, gecombineerd met een zeer grote onderhoudsbeurt (vervanging van distributieriem set en waterpomp, vervanging van de v-snaar, vervanging van een aantal filters, enz. enz). Alles bij elkaar al een groot bedrag. * Het boeken van een vervangende auto op basis van mijn VIP-kaart een tijdje later kostte enige moeite. * Nadat de volledige diagnose van mijn auto was gesteld een moeizaam telefoongesprek gehad over die diagnose en wat ik wilde laten doen. Als klant van meer dan 30 jaar bij Nefkens (29 jaar in Huizen, de laatste jaren in Naarden), waar zowel mijn vrouw als ik onze auto's hebben gekocht en in onderhoud hebben, had ik verwacht dat als de totale rekening oploopt tot meer dan Euro 2.200, het voor de hand zou liggen dat de vervanging van de bestuurdersmat (de andere matten hoeven niet vervangen te worden) voor rekening van Nefkens zou zijn (een hele matten set zou Euro 38 kosten). Maar daar was geen discussie over mogelijk. * Omdat ik zelf mijn auto niet kon ophalen, heeft mijn vrouw dat gedaan. Haar werd aanvankelijk het lenen van de vervangende auto in rekening gebracht. Nadat mijn vrouw er op wees dat die auto op basis van mijn VIP-kaart was geleend is dat teruggedraaid. Ook bleek bij thuiskomst dat zij een scan van het diagnoserapport van een auto van een ander had meegekregen. * Tot slot een kort en zakelijk telefoongesprek met het verzoek om het diagnoserapport van mijn auto op te sturen. Dat werd direct toegezegd en is ook gedaan. Hieronder bij 'Aanbevelen?' vul ik in 'Ja', maar niet op basis van deze ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte service

Fijne communicatie en service. Nefkens profileert zich als een kwaliteitsgarage en maakt dat waar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima dienstverlening

Goede communicatie eb inzicht en verloop vannreparatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige sfeer , fijne mensen

Je word altijd netjes geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Keuring geholpen

Ik moest toen ik de auto om even na achten kwam brengen daar men nog bezig was met het opstarten van het computer systeem. Daarna netjes de afspraak voor het onderhoud in werking gesteld sleutel afgegeven. In de middag een bericht SMS dat de auto gereed stond en kon worden opgehaald.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Goede service.prettiggemedewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
4

Zeer onvriendelijk en gebrekkige communicatie

Zoals afgesproken, mijn auto gebracht om 08.30 uur. Voor een service c.q onderhoudsbeurt. Op mijn vraag: als ik de auto rond het middaguur (Wat in voorgaande keten wel zo was) weer op kon halen werd nogal schimmig gedaan; weten we nog niet etc. Afgesproken dat ik telefonisch op de hoogte zou worden gehouden. Op zich prima. Rond een uur of een had ik nog niks vernomen, dus ben er heen gelopen en gevraagd of ze al een indicatie hadden. Dat hadden ze, rond vijf uur zou die klaar zijn, inclusief navigatie update, zonder zou die om drie uur klaar zijn. Daar ik om vier uur een had, koos ik ervoor om rond 15.00 uur op te halen en voor de navigatie update een nieuwe afspraak te maken. Op mijn vraag of er soms iets mis was met de auto, om dat het zolang duurde, kreeg ik, tot mijn stomme verbazing, het volgende antwoord; ik citeer: BETALENDE KLANTEN GAAN VOOR en heeft een leaseauto. Dit gaat alle normen te boven, immens: 1. Ik betaal voor het onderhoud bij de lease maatschappij en 2. De lease maatschappij krijgt de factuur. Bovenstaande heb ik ook doorgegeven aan desbetreffende lease maatschappij. Rond drie uur kreeg ik een app, dat mijn auto klaar was en deze kon afhalen. Tien ik daar kwam, was meneer in gesprek met een mevrouw en ben ik uit beleefdheid, buiten in de deuropening, in het zicht blijven staan. Op een gegeven moment kwam meneer naar buiten met de sleutel en zei: hier is de sleutel en tot volgend jaar. M.a.w. rot nu maar op!!! Kortom een bezoek, met een negatieve gevoel mijnerzijds en het overdenken waard om voor garagebezoeken een andere Peugeot dealer te zoeken

  • Aanbevelen? Nee
10

onzin

Ik zou graag mijn recensie geven, maar aan verplichte velden doe ik niet mee, dus gelieve mij deze inquete nooit meer toe te zenden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!!

Vriendelijk, oo tijd en auto netjes!

  • Aanbevelen? Ja
6

Uitvoering goed, organisatie rommelig

Nadat ik al een afspraak had gemaakt voor een onderhoudsbeurt, werd ik toch gebeld dat ik een afspraak moest maken. Op de onderhoudsdag zelf, kreeg ik een e- mail met de analyse en daar had ik op gereageerd, daarna werd ik toch nog gebeld of ik wilde reageren. Vandaar mijn conclusie dat de organisatie bij Peugeot rommelig is. De uitvoering was goed en dat is het belangrijkste, vandaar aanbevelen met ja beantwoord.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed werk

Fijn dat de auto ook gewassen wordt

  • Aanbevelen? Ja
10

ik ben zeer tevreden!

Op elk gebied zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Professioneel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ontvangst en goede aflevering van de auto.

Service en contact omtrent de beurt van de auto was zeer goed. Prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg goed!

Klantvriendelijk aardige mensen gehaald en gebracht. Wel duurder dan ik had verwacht, maar het was ook een grote beurt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne garage met aandacht voor de klant.

Geen opmerkingen wat eigenlijk heel goed is, want alles is gegaan zoals gewenst.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima communicatie en zeer netjes afgeleverd

Mooi gebruik van moderne hulpmiddelen, vriendelijk en zorgzaam

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Onderhoud conform afspraak. Keurige huurauto, en de receptionist informeerde wat de werkzaamheden zijn en wanneer de auto weer gereed zou zijn. Auto stond schoon én gewassen klaar.

  • Aanbevelen? Ja

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.