Zeer onvriendelijk en gebrekkige communicatie
Zoals afgesproken, mijn auto gebracht om 08.30 uur. Voor een service c.q onderhoudsbeurt. Op mijn vraag: als ik de auto rond het middaguur (Wat in voorgaande keten wel zo was) weer op kon halen werd nogal schimmig gedaan; weten we nog niet etc. Afgesproken dat ik telefonisch op de hoogte zou worden gehouden. Op zich prima.
Rond een uur of een had ik nog niks vernomen, dus ben er heen gelopen en gevraagd of ze al een indicatie hadden.
Dat hadden ze, rond vijf uur zou die klaar zijn, inclusief navigatie update, zonder zou die om drie uur klaar zijn.
Daar ik om vier uur een had, koos ik ervoor om rond 15.00 uur op te halen en voor de navigatie update een nieuwe afspraak te maken.
Op mijn vraag of er soms iets mis was met de auto, om dat het zolang duurde, kreeg ik, tot mijn stomme verbazing, het volgende antwoord; ik citeer: BETALENDE KLANTEN GAAN VOOR en heeft een leaseauto.
Dit gaat alle normen te boven, immens:
1. Ik betaal voor het onderhoud bij de lease maatschappij en
2. De lease maatschappij krijgt de factuur.
Bovenstaande heb ik ook doorgegeven aan desbetreffende lease maatschappij.
Rond drie uur kreeg ik een app, dat mijn auto klaar was en deze kon afhalen.
Tien ik daar kwam, was meneer in gesprek met een mevrouw en ben ik uit beleefdheid, buiten in de deuropening, in het zicht blijven staan.
Op een gegeven moment kwam meneer naar buiten met de sleutel en zei: hier is de sleutel en tot volgend jaar.
M.a.w. rot nu maar op!!!
Kortom een bezoek, met een negatieve gevoel mijnerzijds en het overdenken waard om voor garagebezoeken een andere Peugeot dealer te zoeken