Filters

10

Prima

Kom terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

volgens afspraak

Volgens afspraak auto netjes en gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen, compleet met een gewassen auto.

Goede service, kundig personeel en goed advies.

  • Aanbevelen? Ja
10

fijn geholpen

prima service , Frank is een top vent

  • Aanbevelen? Ja
10

Ondanks Corona prima contact en geholpen.

Auto was in goede handen, en prima service beurt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfecte Service

Keurige ontvangst, snelle service. Peugot ook gekocht omdat garage in Huizen op loopafstand was van mijn huis. Nu moest ik twee maal rijden i.v.m. Niet op voorraad zijn van nieuwe banden. Toch ben ik blij met de garage. Fijn dat de monteur mij belde voordat de auto naar de garage kwam voor de beurt. Meegedacht en overlegd. Prima service. Veel dank.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service!

Jaarlijkse onderhoudsbeurt, vlekkeloos verlopen bij dit zeer betrouwbaar bedrijf met fijne medewerkers. Fijn om mijn auto in orde te hebben en helemaal schoongemaakt teruggekregen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig contact met de servicebalie naarden

Denken mee de klant. Geven goede adviezen voor het onderhoud. Auto weer heerlijk schoon retour klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en oplossingsgericht

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden en uitstekende service

Ivm een verkeerd gemaakte afspraak (van mijn kant), heeft de Service Adviseur in overleg met de werkplaatschef toch geregeld dat de afspraak door kon gaan en een vervangende auto voor mij geregeld. Daarnaast is de reparatie perfect uigevoerd, ben ik netjes gebeld dat mijn auto weer gereed stond en is mijn auto ook nog eens netjes gewassen en van binnen gezogen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service!

Makkelijk om een afspraak te maken via de website. Duidelijke informatie bij de balie en de auto is weer netjes afgeleverd na het onderhoud.

  • Aanbevelen? Ja
8

niet bijzonder goed

Had een afspraak gemaakt per computer. Deze werd bevestigd. Na een week werd er gebeld dat de afspraak niet door kon gaan vanwege de drukte iv.m zomer naar winterbandfen wissel. Gevolg dat ik 2 weken moest wachten. Lampje controle brandde al. Dus ik was niet blij. Tot overmaat van ramp greeg ik op de snelweg een lekke band. Volgens de ANWB en mijzelf was dit niet gebeurd als de auto eerder naar de garage was geweest en men daar had geconstateerd dat de banden niet goed meer waren. Er hadden dan bijtijds nieuwe banden onder gezeten en hadden we niet in de kou en regen buiten moeten wachten op hulp. Dit heeft ons 2 1/2 juur gekost. In de garage dit verhaal verteld en kreeg als antwoord dat de on line reservering via via verloopt en zij er dus niets aan kunnen doen. Helaas geen enkel medeleven of excuses. Verder is de thuisbreng service prima geregeld. Aardig jonge man. Hoop dat u dit erin houdt. De melding wat er aan de auto mankeerde via de computer werd op mijn verzoek ook nog telefonisch aangekondigd. Prima dus. Heb nu wel geleerd dat het on line reserveren niet werkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

De mail die ik mocht ontvangen met aanvullende details voor het onderhoud heb ik zeker gewaardeerd Door de prijzen die er bij waren vermeld had ik gelijk een goed overzicht van de totale kosten.

  • Aanbevelen? Ja
2

Administratief niet in orde.

Ik kreeg een factuur die totaal niet klopte. Ik heb vorig jaar velgen gekocht voor mijn winterbanden. Deze hebben ze wel verkocht maar niet op de banden gelegd. FRAUDE????? Het ergste is geen sorry geen excuses van de baliemedewerker. Inmiddels zijn wij dat gewend van hem, die woorden krijgt hij bij Nefkens niet aangeleerd. Het ligt bij hem altijd aan een ander.

  • Aanbevelen? Nee
10

Service gericht en vriendelijkheid voeren de boventoon

Zowel bij ontvangst als ophalen/afrekenen altijd correct en vriendelijk. Perfect om vooraf op de hoogte gebracht te worden van de kosten en eventuele extra kosten. Ik woon al enige tijd in Epe maar rijd nog steeds naar Naarden om mijn auto daar te laten onderhouden. Af en toe een extra verrassing zoals bijvoorbeeld het wassen van de auto. Meer dan tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische Service, advisering en begeleiding

nog nooit zo snel een auto uitgezocht. Oorzaak hiervan is de fantastische Begeleiding en advisering van Jeroen [Vest. Naarden]. Na bestellen werd de auto veel sneller geleverd dan verwacht [plus] en bij afname waren de instructies helder en duidelijk. na een week gereden te hebben werd ik door Jeroen gebeld of alles goed gaat en dat is gewoon een stukje top nazorg [en klant beleving] zeker met huidige gecompliceerde techniek in de autoos. Nefkens ga zo door !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel afgehandeld

Bandenwissel: sleutel inleveren, terugkomen betalen en sleutel weer meenemen. Blijken ook olie en andere vloeistoffen bijgevuld te zijn (vip-card). Goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

Auto is goed gerepareerd

Graag zie ik bij de receptiebalie een stoel, omdat je soms (lang) moet wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal prettig !

Werken op tijd, afspraak is afspraak. Beurten worden heel secuur gedaan. Wordt goed meegedacht...

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima zoals altijd.

Goede service, uit te voeren werkzaamheden worden van te voren besproken. Geen verrassingen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden. Goede communicatie

Ik ben tevreden. Er was een goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer goed

Goede service en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
5

Matig

Niks aan te merken op de monteurs of op het nakijken van mijn auto. Maar de telefoniste was ronduit onbeschoft en niet empatisch voor een servicefunctie. Ik had mijn auto om 8.00 uur gebracht en werd pas om 17.10 uur gebeld om ‘m op te halen. Ik had zelf geen tijd eraan verbonden maar dat doe ik volgend jaar dus wel. Het excuus was dat mijn auto/ het telefoontje er even doorheen was geschoten. Laat dat toevallig vorig jaar ook het geval geweest zijn. Afspraak maken ging ook niet van een leijendakje. Het was druk aan de telefoon, ik heb het bandje ingesproken (duidelijk met naam en tel.no) om terug gebeld te worden. Op dinsdag bandje ingesproken en op vrijdag maar zelf gebeld omdat ik nog geen afspraak had.

  • Aanbevelen? Nee
10

Een goed bedrijf

Inmiddels al een paar nieuwe auto’s gekocht en jullie doen het goed! Alleen jammer dat jullie geen leenauto meer verstrekken zonder daar bericht van te geven!

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet tevreden

Moet weer terugkomen omdat volgens afspraken niet alles gedaan is.

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.